asff skriver:
Nu syntes jeg overhovedet ikke, at TS virkede sådan? Jeg ved ikke hvordan du får tingene til at så så negative ud. Hun ville jo bare sige, at hun var ked af, hun troede hun skulle tabe sig 10 kg - men det var dobbelt så mange? Nu kan jeg ikke se, hun 'støder' nogen - hun har jo åbenbart selv svært ved at få børn.
Du er åbenbart en person, der udelukkende skal have råt for usødet. Men sådan er der ikke mange som er.
Nej men vi er alle forskellige.... og hvis jeg træder en over tæerne og personem siger : "det der gjorde ondt" og ikke "du er da bare et ondt og dårligt menneske". Så bliver jeg da også ked af at havde såret en anden.
Jeg er altså ikke typen der har brug for at gøre folk kede af det for at få det bedre. Men nej jeg er typen der har oplevet "lidt for meget" og derfor ser verden mindre "lyserød og fluffy".
Mit problem i sidste ende er ikke ts tråd. Men generelt at man ikke kan få lov at skrive på en anden måde end "ja selvfølgelig kys kys søde". Uden man bliver gjort til et dårligt menneske.
Og nu ved jeg at jeg ikke er alene om den mening herinde. Så jeg gør opmærksom på -ligeså meget overfor de sårbare, at fordi man ikke er enig, betyder det ikke at man ikke har forståelse eller empati.
DET kunne mange herinde godt lære. Inden admin får mig slettet helt
Så jeg håber det bliver hørt. For ALLE på baby.dk skyæd
Anmeld