Altså, jeg giver dig ret i at mange tråde ikke tåler sandheden..enten meget lidt eller slet ikke. At folk bliver sårede og skuffede når de ikke får medhold.
Og ja, det ER surt når folk enten ikke er enige i det man skriver eller direkte i mod. Men som med så meget andet på nettet så skal man vide man får svar på tiltale...
Jeg er en af dem der tit er hudløs ærlig, det kan mange ikke tåle og fred være med det. Jeg klarer mig uden folks billigelse

Nogle gange pakker jeg tingene ind, men ofte kan det for mig at se være skidt for TS..de får måske forkerte svar eller bare et knus med på vejen netop fordi folk ikke helt ved hvad de skal skrive netop fordi det jo kan være meget følelsesladede emner der bliver taget op. Og i frygt for at blive hakket i smadder herinde ved at skrive sin mening, ja så kan man vel godt finde på bare at skrive knus..for at skrive noget.
Og til den TS du snakker om, ja, det kan sagtens lykkes naturligt, men det kræver man beslutter sig for det og ikke ynker sig selv. Det hjælper intet. E god madplan med gode sunde ting og lidt motion kan gøre underværker. Måske noget WW, til at starte med, indtil man får styr på Kalorierne

kender en del der har gjort det med succes.
Vores kammerat er pt i gang med omlægning af sine madvaner, sund grøn mad, lidt boksning, og MINDRE portioner. Han har siden jul tabt sig 29 kg. Så bare kom i gang, jo før man starter jo nærmere målet er man.
Anmeld