nu gider jeg sgu ikke denne "stue" mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Capri Sonne

Diana2013 skriver:

Forstår ikke hvorfor du bliver ved med at argumentere når du har sagt farvel, elller er du i offer rollen nu og gerne vil have at vi siger bliv bliv vi forstår dig godt, kys og kram

Det mest useriøse er da at smække hårdt med døren og alle der der farvetråde. Tsk tsk, men måske man håber at alle vil sige "bliv her nu"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Capri Sonne

Flodkilling skriver:

Hej søde fordi jeg udnytter tiden. Vil gerne slettes helt og ikke bare deaktiveres

Men du sletter da selv din profil, det skal en moderator ikke gøre?

Anmeld

27. august 2013

Kløver

Du bliver savnet
Selvfølgelig skal man ikke tilsvine men nogle gange hjælper en ærlig mening og er vel netop meningen med et debat forum
Selvfølgelig er det rart at få støtte og komme ud med frustrationer men rygklappers hjælper ikke hvis det er det eneste man får

Du bliver savnet

Nu er jeg ikke den bag anonymt indlæg ( vi er igang med behandling) men hvis du vil dele nogle råd og erfaringer med mig i pb tager jeg imod med kyshånd da jeg er gået i stampe og intet har hjulpet med vægten efter min pco er blevet forværret og jeg har fået børn, og har stort set ikke kunne tabe mig siden jeg stoppede på p-piller pg jeg bil gerne have ærlige råd for det kan jeg bruge til noget hvis du har lyst

Anmeld

27. august 2013

Kløver

Maja84 skriver:

Du bliver savnet
Selvfølgelig skal man ikke tilsvine men nogle gange hjælper en ærlig mening og er vel netop meningen med et debat forum
Selvfølgelig er det rart at få støtte og komme ud med frustrationer men rygklappers hjælper ikke hvis det er det eneste man får

Du bliver savnet

Nu er jeg ikke den bag anonymt indlæg ( vi er igang med behandling) men hvis du vil dele nogle råd og erfaringer med mig i pb tager jeg imod med kyshånd da jeg er gået i stampe og intet har hjulpet med vægten efter min pco er blevet forværret og jeg har fået børn, og har stort set ikke kunne tabe mig siden jeg stoppede på p-piller pg jeg bil gerne have ærlige råd for det kan jeg bruge til noget hvis du har lyst

Hov er vægttab jeg gerne vil have råd omkring griner

Anmeld

27. august 2013

klmf

Jeg er heller ikke så meget til at overklistre ethvert indlæg ind i 'søde, krams og en million '. Er dog stor fan af situationsfornemmelse....

Anmeld

27. august 2013

Muffinmus

Altså, jeg giver dig ret i at mange tråde ikke tåler sandheden..enten meget lidt eller slet ikke. At folk bliver sårede og skuffede når de ikke får medhold.
Og ja, det ER surt når folk enten ikke er enige i det man skriver eller direkte i mod. Men som med så meget andet på nettet så skal man vide man får svar på tiltale...
Jeg er en af dem der tit er hudløs ærlig, det kan mange ikke tåle og fred være med det. Jeg klarer mig uden folks billigelse
Nogle gange pakker jeg tingene ind, men ofte kan det for mig at se være skidt for TS..de får måske forkerte svar eller bare et knus med på vejen netop fordi folk ikke helt ved hvad de skal skrive netop fordi det jo kan være meget følelsesladede emner der bliver taget op. Og i frygt for at blive hakket i smadder herinde ved at skrive sin mening, ja så kan man vel godt finde på bare at skrive knus..for at skrive noget.

Og til den TS du snakker om, ja, det kan sagtens lykkes naturligt, men det kræver man beslutter sig for det og ikke ynker sig selv. Det hjælper intet. E god madplan med gode sunde ting og lidt motion kan gøre underværker. Måske noget WW, til at starte med, indtil man får styr på Kalorierne kender en del der har gjort det med succes.
Vores kammerat er pt i gang med omlægning af sine madvaner, sund grøn mad, lidt boksning, og MINDRE portioner. Han har siden jul tabt sig 29 kg. Så bare kom i gang, jo før man starter jo nærmere målet er man.

Anmeld

28. august 2013

Isabella_mor

Kan man ikke tage op til overvejse inden man skriver til folk om hvorvidt det rent faktisk er ens opgave at hjælpe folk ved at skrive "sandheden".??

Anmeld

28. august 2013

Muffinmus

Isabella_mor skriver:

Kan man ikke tage op til overvejse inden man skriver til folk om hvorvidt det rent faktisk er ens opgave at hjælpe folk ved at skrive "sandheden".??

hvis man ikke vil have sandheden skal man dælme lade være med at spørge....

Dermed ikke sagt man ikke skal læse det igennem man skriver fro at være sikker på det er den melding man vil ud der rent faktisk står skrevet.

Anmeld

28. august 2013

Flødebollen

MariaE skriver:

Dermed ikke sagt man ikke skal læse det igennem man skriver fro at være sikker på det er den melding man vil ud der rent faktisk står skrevet.

Men hvis du læser den omtalte tråd, blev der ikke bedt om sandhed, råd eller vejledning. Det var et "slap in the face"-indlæg.

Så nej. Man skal altså ikke bare bræge sin mening ud, fordi man lige mener, at det kan alle da lige klare et stykke af.

Når der ikke bliver spurgt om noget i tråden, men blot et spørgsmål om at komme ud med frustration og galde - hvorfor så begynde på alt muligt gejl?

Anmeld

28. august 2013

Isabella_mor

MariaE skriver:

Det er jo ikke altid at den der opretter en tråd spørger om noget men bare har brug for at lette et trist hjerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.