nu gider jeg sgu ikke denne "stue" mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.747 visninger
59 svar
125 synes godt om
27. august 2013

gonefishing

Mit sidste indlæg til anonym:
Nej du har brug for et spark bagi (kald det kærligt), for ja det er skide, pisse, møg surt at tro man skal tabe sig 10kg og så få af vide det er 20! Og normalt vil du (ligesom jeg og mange andre). Havde bekræftelse på at livet er surt og uretfærdigt, fordi vi ER ofre, og fordi vi elsker det. Og så snupper vi lige en ekstra "quality street" fra dåsen, fordi vi fortjener det med den modgang vi har -men andre ikke forstår.

Eller vi tager kampen op... du kan altid skrive pb.

Hilsen en der ikke tror på kærlige kys hjælper her. Men som selv er kommet på en normal bmi, ved at få sandheden.

-jeg gider simpelthen ikke være på baby.dk mere hvor 80pct tror man hjælper folk ved at skrive "søde" og "kys kys". Det er simpelthen under min forstand at man virkelig ikke kan hjælpe folk på andre måder.

Jeg er ude. Hyg Jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

asff

Flodkilling skriver:

Mit sidste indlæg til anonym:
Nej du har brug for et spark bagi (kald det kærligt), for ja det er skide, pisse, møg surt at tro man skal tabe sig 10kg og så få af vide det er 20! Og normalt vil du (ligesom jeg og mange andre). Havde bekræftelse på at livet er surt og uretfærdigt, fordi vi ER ofre, og fordi vi elsker det. Og så snupper vi lige en ekstra "quality street" fra dåsen, fordi vi fortjener det med den modgang vi har -men andre ikke forstår.

Eller vi tager kampen op... du kan altid skrive pb.

Hilsen en der ikke tror på kærlige kys hjælper her. Men som selv er kommet på en normal bmi, ved at få sandheden.

-jeg gider simpelthen ikke være på baby.dk mere hvor 80pct tror man hjælper folk ved at skrive "søde" og "kys kys". Det er simpelthen under min forstand at man virkelig ikke kan hjælpe folk på andre måder.

Jeg er ude. Hyg Jer

Det der ''søde og kys kys'' - kunne det ikke tænkes at der sad en sårbar bag skærmen? 

Men det er sgu ærgerligt at du ikke gider være her mere.

Anmeld

27. august 2013

Kamulla

er ikke helt sikker på jeg er med?? 

Anmeld

27. august 2013

Flødebollen

27. august 2013

gonefishing

asff skriver:

Det der ''søde og kys kys'' - kunne det ikke tænkes at der sad en sårbar bag skærmen? 

Men det er sgu ærgerligt at du ikke gider være her mere.

Hvor længe tror du "søde" og "kys" hjælper på en sårbar?
Nu har jeg arbejdet i psykiatrien med MEGET sårbare folk og i livslinen. Og nej "søde" hjælper kun i 5min indtil man ligger af siden. En håndsrækning og at man er seriøs og kan komme med øjenåbner, har større chance for at hjælpe sårbare folk.

Anmeld

27. august 2013

asff

Flodkilling skriver:

Nu har jeg arbejdet i psykiatrien med MEGET sårbare folk og i livslinen. Og nej "søde" hjælper kun i 5min indtil man ligger af siden. En håndsrækning og at man er seriøs og kan komme med øjenåbner, har større chance for at hjælpe sårbare folk.

Nu lider jeg f.eks selv af en spiseforstyrrelse. Og ''søde og kys kys'' har motiveret mig! 

Anmeld

27. august 2013

esioul

Flodkilling skriver:

Du mener ikke det er øjenåbner nok at få af vide man skal tabe sig 20 kg, før man kan blive behandlet? eller?

Anmeld

27. august 2013

gonefishing

Det værste er at hvis man IKKE skriver "søde" eller "kys kys selvfølgelig", så ER man bare et dårligt menneske herinde. Derfor hører jeg bare ikke til her.
Jeg elsker at hjælpe andre mennesker, da jeg selv har været en del igennem. .. men at sidde med kyshånd hver gang tror jeg ikke hjælper på alle. -nogrn som lige har en dårlig dag, jo. Men ellers ikke.

Anmeld

27. august 2013

asff

Flodkilling skriver:

Det værste er at hvis man IKKE skriver "søde" eller "kys kys selvfølgelig", så ER man bare et dårligt menneske herinde. Derfor hører jeg bare ikke til her.
Jeg elsker at hjælpe andre mennesker, da jeg selv har været en del igennem. .. men at sidde med kyshånd hver gang tror jeg ikke hjælper på alle. -nogrn som lige har en dårlig dag, jo. Men ellers ikke.

Herinde er vi så hormonelle at det faktisk hjælper med de søde ord. 

Anmeld

27. august 2013

gonefishing

asff skriver:

Nu lider jeg f.eks selv af en spiseforstyrrelse. Og ''søde og kys kys'' har motiveret mig! 

Så at en masse fremmede har skrevet "kys kys" ELLER at folk som har samme problem som dig tilkendegiver forståelse for din situation og at du ikke er alene. Har hjulpet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.