nu gider jeg sgu ikke denne "stue" mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Diana2013

Flodkilling skriver:

Det værste er at hvis man IKKE skriver "søde" eller "kys kys selvfølgelig", så ER man bare et dårligt menneske herinde. Derfor hører jeg bare ikke til her.
Jeg elsker at hjælpe andre mennesker, da jeg selv har været en del igennem. .. men at sidde med kyshånd hver gang tror jeg ikke hjælper på alle. -nogrn som lige har en dårlig dag, jo. Men ellers ikke.

Forstår ikke hvorfor du bliver ved med at argumentere når du har sagt farvel, elller er du i offer rollen nu og gerne vil have at vi siger bliv bliv vi forstår dig godt, kys og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

asff

Flodkilling skriver:

Så at en masse fremmede har skrevet "kys kys" ELLER at folk som har samme problem som dig tilkendegiver forståelse for din situation og at du ikke er alene. Har hjulpet?

Det har hjulpet mig, at folk har udvist forståelse - f.eks via søde ord. ''Det skal nok gå'' og ting i den dur, har hjulpet mig ja. Men havde jeg fået det at vide på en 'hård' måde, var jeg gået i baglås. B.la derfor har jeg fået det værrer af at være indlagt.

Anmeld

27. august 2013

gonefishing

asff skriver:

Herinde er vi så hormonelle at det faktisk hjælper med de søde ord. 

Den er jeg med på. Men er det ikke sødt at sige: "jeg har det ligesom dig, kender alt til det, kom lad os tage os sammen" -intet "søde" rent og skær forståelse, respekt og et godt råd.

Forstå mig ret. Har jeg en dårlig dag hvor jeg er fusteret om jeg skal lave fisk eller ko, ville "søde" da også hjælpe mig.

Anmeld

27. august 2013

gonefishing

Diana2013 skriver:

Forstår ikke hvorfor du bliver ved med at argumentere når du har sagt farvel, elller er du i offer rollen nu og gerne vil have at vi siger bliv bliv vi forstår dig godt, kys og kram

Hej søde fordi jeg udnytter tiden. Vil gerne slettes helt og ikke bare deaktiveres

Anmeld

27. august 2013

Flødebollen

Flodkilling skriver:

Den er jeg med på. Men er det ikke sødt at sige: "jeg har det ligesom dig, kender alt til det, kom lad os tage os sammen" -intet "søde" rent og skær forståelse, respekt og et godt råd.

Forstå mig ret. Har jeg en dårlig dag hvor jeg er fusteret om jeg skal lave fisk eller ko, ville "søde" da også hjælpe mig.

Men igen - der er forskel på, hvordan man skriver tingene..

Tit ryger der også lidt et par ekstra puf i ryggen med i indlægget.

Anmeld

27. august 2013

gonefishing

asff skriver:

Det har hjulpet mig, at folk har udvist forståelse - f.eks via søde ord. ''Det skal nok gå'' og ting i den dur, har hjulpet mig ja. Men havde jeg fået det at vide på en 'hård' måde, var jeg gået i baglås. B.la derfor har jeg fået det værrer af at være indlagt.

Så det er en blanding. Altså "tag dig nu sammen søde".
Hvad nu hvis man mener det samme. MEN man er bare ikke typem der overfor fremmede kalder dem søde ?

Anmeld

27. august 2013

asff

Flodkilling skriver:

Så det er en blanding. Altså "tag dig nu sammen søde".
Hvad nu hvis man mener det samme. MEN man er bare ikke typem der overfor fremmede kalder dem søde ?

Jeg vil blive ekstremt ked af at høre, jeg skulle tage mig sammen? Ville blive glad for, ''du kan godt! hvis jeg kan, kan du også'' 

Jeg er sikker på, du sikkert mener det på den måde. (Jeg kalder heller ikke fremmede for søde) men 'tag dig sammen' bliver opfattet rigtig hårdt og nedladende af mange mennesker.

Anmeld

27. august 2013

gonefishing

Kathepige skriver:

Men igen - der er forskel på, hvordan man skriver tingene..

Tit ryger der også lidt et par ekstra puf i ryggen med i indlægget.

Rigtigt og nogen mener det da også grimt...
Men så er der også masser af dem som faktisk mener det pænt.

Og lige i det indlæg så bruger jeg netop migselv som ekstempel og hvis der er en jeg skriver grimt om, er det netop migselv -alligevel bliver det til at man er et ondt ondt menneske... altså... så tænker jeg bare at baby.dk KUN er for "ekstreme røvkyssere"

Anmeld

27. august 2013

C-Dog

Nedern du skrider. Men mon ikke du kommer tilbage, det plejer folk jo.

Anmeld

27. august 2013

gonefishing

asff skriver:

Jeg vil blive ekstremt ked af at høre, jeg skulle tage mig sammen? Ville blive glad for, ''du kan godt! hvis jeg kan, kan du også'' 

Jeg er sikker på, du sikkert mener det på den måde. (Jeg kalder heller ikke fremmede for søde) men 'tag dig sammen' bliver opfattet rigtig hårdt og nedladende af mange mennesker.

Nu skriver jeg jo netop at ts skal tage sig sammen og komme ud af offerrollen -fordi jeg har selv været der og det gør kun en mere trist og at det kommer fra en fedling der selv kender til at være i offerrollen. Men ok. Hvis man kum vil ha negativt ud af det og ikke læser det hele. Så er det for egen regning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.