Flodkilling skriver:
Rigtigt og nogen mener det da også grimt...
Men så er der også masser af dem som faktisk mener det pænt.
Og lige i det indlæg så bruger jeg netop migselv som ekstempel og hvis der er en jeg skriver grimt om, er det netop migselv -alligevel bliver det til at man er et ondt ondt menneske... altså... så tænker jeg bare at baby.dk KUN er for "ekstreme røvkyssere"
Jeg er ikke enig i, at baby.dk kun er for ekstreme røvkyssere... Selvom det kunne være et fedt slogan at have stående på et banner i stedet for irriterende reklamer - sidespring.
Jeg mener derimod at baby.dk er for alle, der har brug for råd, vejledning, klap på skulderen, en trøst, et kram, et spark i røven.
MEN: Der er måder at skrive det på.
F.eks. i den tråd der, hvor du siger, at ts går i offerrollen osv.
Du har en hård tone, og det var der åbenbart flere der bemærkede.. Men det er jo din "stil", og det har den været fra da du kommenterede dine første indlæg.
Folk bliver hurtig stødt, fordi man i forvejen er ret sårbar, når man sætter sig ned foran computeren for at skrive et indlæg. Jeg ved, at jeg er hvert fald. Så har man ikke brug for svar med en hård, fordømmende eller nedværdigende tone. (det var ikke kun dig, men også andre i den tråd)
Medmindre folk beder om et spark bagi, så behøver man måske ikke gå ud fra, at alle kan klare det.
Så hellere lade være med at kommentere på det, hvis man er i tvivl om, hvorvidt det passer ind i situationen