nu gider jeg sgu ikke denne "stue" mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

VIPpigen

grinny skriver:

Det "må" man heller ikke. Prøv at sige det højt for dig selv og så kan du høre hvordan tonen automatisk bliver dyb og bestemt - og for det meste vi ordene "for fanden" klinge med i hovedet

Præcis... Og livet er ikke bygget til at du "bare skal tage dig sammen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

grinny

VIPpigen skriver:

Præcis... Og livet er ikke bygget til at du "bare skal tage dig sammen"

Nej det er den nemlig ikke. Der er ikke noget der er "bare", selvom 20 kg. ikke er en kamp for dig kunne det jo godt være det for mig

Anmeld

27. august 2013

Flødebollen

Flodkilling skriver:

Det kunne jeg også havde skrevet.. MEN så tænkte jeg på alle de kvinder derude der har prøvet alt for at blive gravide.

Og hvis vi nu skal ud på at vi ikke må støde andre "klasser", så synes jeg da at ts støder de kvinder der kæmper og kæmper for at få børn, gennem mange år. Ved at brokke sig SÅ meget over at man skal tabe sig.
En ting er lidt brok så som :" ihhh ved godt jeg ikke burde tillade mig det. men..."
En anden er at skrive som et forkælet barn der ikke får sin yankee bar... for DEN person har jeg selv været og jeh spotter dem derfor på ingen tid.
Vi har alle fejl og jeg kan sagtens sætte mig i ts sted, og jeg ved hvad der virkede for mig.
Og folk er jo typisk indrettet med at ville hjælpe andre, på måder de selv kender til virker.

Oh my LORD!

TS er selv en af de kvinder, der har kæmpet i mange år. Og at hun skrev som et forkælet barn? Det kan jeg virkelig ikke se, hvor du ser det henne..

Brokke sig SÅ meget?

Hm... Du må sgu kunne se noget, jeg ikke kan.

Anmeld

27. august 2013

VIPpigen

grinny skriver:

Nej det er den nemlig ikke. Der er ikke noget der er "bare", selvom 20 kg. ikke er en kamp for dig kunne det jo godt være det for mig

Nemlig..... 

Måske vi skulle be alle de lande som er i krig lige nu, om at tage sig sammen

Og det er kun de sidste 15 kg der er et problem her.... (Haha)

Anmeld

27. august 2013

asff

Flodkilling skriver:

Det kunne jeg også havde skrevet.. MEN så tænkte jeg på alle de kvinder derude der har prøvet alt for at blive gravide.

Og hvis vi nu skal ud på at vi ikke må støde andre "klasser", så synes jeg da at ts støder de kvinder der kæmper og kæmper for at få børn, gennem mange år. Ved at brokke sig SÅ meget over at man skal tabe sig.
En ting er lidt brok så som :" ihhh ved godt jeg ikke burde tillade mig det. men..."
En anden er at skrive som et forkælet barn der ikke får sin yankee bar... for DEN person har jeg selv været og jeh spotter dem derfor på ingen tid.
Vi har alle fejl og jeg kan sagtens sætte mig i ts sted, og jeg ved hvad der virkede for mig.
Og folk er jo typisk indrettet med at ville hjælpe andre, på måder de selv kender til virker.

Nu syntes jeg overhovedet ikke, at TS virkede sådan? Jeg ved ikke hvordan du får tingene til at så så negative ud. Hun ville jo bare sige, at hun var ked af, hun troede hun skulle tabe sig 10 kg - men det var dobbelt så mange? Nu kan jeg ikke se, hun 'støder' nogen - hun har jo åbenbart selv svært ved at få børn.

Du er åbenbart en person, der udelukkende skal have råt for usødet. Men sådan er der ikke mange som er. 

Anmeld

27. august 2013

Flødebollen

KAN VI SÅ LADE DEN TRÅD LIGGE NU??!?!?!?

Anmeld

27. august 2013

Flødebollen

asff skriver:

Nu syntes jeg overhovedet ikke, at TS virkede sådan? Jeg ved ikke hvordan du får tingene til at så så negative ud. Hun ville jo bare sige, at hun var ked af, hun troede hun skulle tabe sig 10 kg - men det var dobbelt så mange? Nu kan jeg ikke se, hun 'støder' nogen - hun har jo åbenbart selv svært ved at få børn.

Du er åbenbart en person, der udelukkende skal have råt for usødet. Men sådan er der ikke mange som er. 

Du forstod i det mindste tråden..

Det var lige præcis det, det var.

Frustration over, at der nu var endnu længere end langt til vores ønskebarn.

Med 2 års forsøgen i bagagen og nu det her - Når man troede, man skulle tabe 10... Især fordi lægen ikke på noget tidspunkt har nævnt det, men sagt at jeg nok skulle tabe mig lidt.. <-- Det sagde han ordret.

Og ja. Du tolker det sgu negativt. Min lille verden føles uretfærdig, fordi der er så pisse langt for at nå vores drømme. Men det ændrer da ikke på, at jeg har accepteret situationen. Kan jo ikke lave den om..

Men jeg ved virkelig ikke hvor du har brok, barnlig osv. fra i det indlæg..

Anmeld

27. august 2013

grinny

VIPpigen skriver:

Nemlig..... 

Måske vi skulle be alle de lande som er i krig lige nu, om at tage sig sammen

Og det er kun de sidste 15 kg der er et problem her.... (Haha)

Så kunne det godt være at våbnet blev rettet mod dig selv hvis du siger det til dem 

Anmeld

27. august 2013

asff

Kathepige skriver:

Du forstod i det mindste tråden..

Det var lige præcis det, det var.

Frustration over, at der nu var endnu længere end langt til vores ønskebarn.

Med 2 års forsøgen i bagagen og nu det her - Når man troede, man skulle tabe 10... Især fordi lægen ikke på noget tidspunkt har nævnt det, men sagt at jeg nok skulle tabe mig lidt.. <-- Det sagde han ordret.

Og ja. Du tolker det sgu negativt. Min lille verden føles uretfærdig, fordi der er så pisse langt for at nå vores drømme. Men det ændrer da ikke på, at jeg har accepteret situationen. Kan jo ikke lave den om..

Men jeg ved virkelig ikke hvor du har brok, barnlig osv. fra i det indlæg..

Anmeld

27. august 2013

gonefishing

grinny skriver:

Det "må" man heller ikke. Prøv at sige det højt for dig selv og så kan du høre hvordan tonen automatisk bliver dyb og bestemt - og for det meste vi ordene "for fanden" klinge med i hovedet

Heller ikke til sig selv? Jeg siger da tit til migselv :"tag dig sammen, der er folk der har det meget værre end dig"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.