må man stille krav? fra det offenlige af.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

grinny

Hold da op  Hvis det er de krav du mener der skal være kan jeg da godt se at jeg aldrig ville blive mor!

Min kæreste har ADHD og går til psykiater og får piller - er han så ikke egnet som far?

Vi er begge computernørder så sidder derfor tit os spiller - er vi så ikke egnet forældre?

Jeg er på kontanthjælp og har været det i et år - skal jeg have fjernet mit barn så?

Jeg er overvægtig - er jeg så heller ikke egnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Flødebollen

grinny skriver:

Hold da op  Hvis det er de krav du mener der skal være kan jeg da godt se at jeg aldrig ville blive mor!

Min kæreste har ADHD og går til psykiater og får piller - er han så ikke egnet som far?

Vi er begge computernørder så sidder derfor tit os spiller - er vi så ikke egnet forældre?

Jeg er på kontanthjælp og har været det i et år - skal jeg have fjernet mit barn så?

Grinny - du er helt uden for kategori - Du kender selv vejen til kirkegården

Tillykke med bebsen i maven

... Og i bliver garanteret fantastiske forældre!

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

grinny skriver:

Thumps up helt klar i ikke er eget, grundet jeres interesse ikke giver motion nok, du har tidligere røget. Din kæreste får hjælp til hans sygdom og så endeligt i kan ikke købe jeres børns kærlighed men derimod arbejde for at få den MEGET IRONI KAN FORKOMME.. Self bliver i da nogen skønne skønne forældre.

Anmeld

27. august 2013

raca

grinny skriver:

jeg skrev intet om at få fjernet de børn man har..

men er det rimligt at man får hjælp til at få børn når man ikke kan forsøge sig selv?

og ja der er krise og ja der kan være mange grunde til at man ikke kan få arbejde.. men bottomline, din familie er ikke selvforsøgende. også må man vente til senere med at få et barn.

i kan spille aldt det i vil.. bare i sørger for at børne får en rimlig bevægeses kultur og ikke ender som sofakartofler med dårlig ryg pga slappe muskler og musseskader som 15 årge.. dette er ved at være helt normalt.. men det er jo pasiv forsømmelse af barnet. at forældrene ikke er gået ind og gjodt noget, for at barnet ikke nåde der til og det er jo ikke noget der opstår i løbet af 2-5 mdr.  hvis man som forældre priotere pc spil over samværet med børne så er der noget galt. eller hvis den eneste aktivitet og den hyppiste med børne er tv eller pc spil så er der noget galt.. barne bliver jo noget ensigdigt stimuleret.

og hvis ADHD er behandlet så er han jo rimlig phykisk stabil, så hvorfor indrager du det.

Anmeld

27. august 2013

grinny

Kathepige skriver:

Grinny - du er helt uden for kategori - Du kender selv vejen til kirkegården

Tillykke med bebsen i maven

... Og i bliver garanteret fantastiske forældre!

Haha, jeg bor faktisk kun 100 meter fra den  Skal jeg bare gå med det samme? 

Og tak 

Anmeld

27. august 2013

raca

Diana2013 skriver:

Thumps up helt klar i ikke er eget, grundet jeres interesse ikke giver motion nok, du har tidligere røget. Din kæreste får hjælp til hans sygdom og så endeligt i kan ikke købe jeres børns kærlighed men derimod arbejde for at få den MEGET IRONI KAN FORKOMME.. Self bliver i da nogen skønne skønne forældre.

jeg skrev ikke noget om hvad man tilligere havde gjodt..

jeg tror lidt i læser hvad i vil læse forde i føler jer ramt. 

phykisk stabil er jo et øjebliks billede

sund livstil med nok motion, er jo et øjenbliks billede

ikke overvægtig er jo et øjebliks billede

og ikke ryger er jo også et øjebliks billede.

ergo siger det intet om tidligere overvægt og tidligere dårlige vaner men at man har væet i stand til at ændre sig for at skabe de bedst muglige forhold for sit barn

Anmeld

27. august 2013

grinny

Diana2013 skriver:

Uhh ja, den med røg den er altså ikke god  

Anmeld

27. august 2013

Flødebollen

grinny skriver:

Haha, jeg bor faktisk kun 100 meter fra den  Skal jeg bare gå med det samme? 

Og tak 

Der er ingen grund til at vente jo.

Det hele er jo helt af helvedes til..... ifølge nogen.

Anmeld

27. august 2013

VIPpigen

Hold op jeg er glad for vi selv producerede datteren

Med de regler der laves her ville jeg da ALDRIG få børn

Anmeld

27. august 2013

esioul

VIPpigen skriver:

Hold op jeg er glad for vi selv producerede datteren

Med de regler der laves her ville jeg da ALDRIG få børn

Nej det er hvis ikke så lige til

Utroligt man gider bekymre sig om om reglerne er fair. Man må da bare prise sig lykkelig med man ikke selv skal møllen igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.