Slap in the face!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Jeg bifalder andres mening - også selvom den er anerledes end min egen.

Det er mere måden, det bliver skrevet på, jeg flipper ud over

Men dit var fint

tak, jeg prøver også at skrive det på en pæn måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

tak, jeg prøver også at skrive det på en pæn måde

Så vil du formentlig ikke opleve hak i tuden

Det er min erfaring.

Man kan sagtens være uenige og debattere uden at blive hånende eller fordømmende. Så kommer man desuden også længst efter min mening

Anmeld

27. august 2013

Mum33

raca skriver:

du har jo kun skrevet den halve histore.. du skriver som anonym og bliver sur over at man antager noget ud fra det vi ikke ved..

at du overfuser mig giver ingen mening. du har vist bare føelserne siddede uden på tøjet oven på lægens udmeldning og det er så let at afreagere som anonym bruger på folk der siger det midste forkert eller som du antager har onde tanker om dig.

Og igen igen lykkedes det dig at sparke til en der ligger ned  Så er alt jo som det plejer herinde. 

Til ts .... kan godt forstå det virker uoverskueligt at tabe 20 kg. Håber det går hurtigt for Jer og I får jeres ønskebarn hurtigt. Kan anbefale "verdens bedste kur 2.0", hvis du mangler inspiration - den virkede for mig.  Og sejt du allerede er kommet igang med løb.  

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

l.b. skriver:

Og igen igen lykkedes det dig at sparke til en der ligger ned  Så er alt jo som det plejer herinde. 

Til ts .... kan godt forstå det virker uoverskueligt at tabe 20 kg. Håber det går hurtigt for Jer og I får jeres ønskebarn hurtigt. Kan anbefale "verdens bedste kur 2.0", hvis du mangler inspiration - den virkede for mig.  Og sejt du allerede er kommet igang med løb.  

Så er det altså ikke kun mig....

Men tak for beskeden - er også ret stolt af mig selv - omend jeg har pææænt ømme ben i dag

Er det den med Christian Bitz?

Anmeld

27. august 2013

Bebsen

Har ikke læst tråden... Men for 4 år siden tabte jeg mig 25 kg... Og pludseligt havde jeg en positiv test i hånden - helt uden planlægning eller andet

Held og lykke, kampen for at tabe 20kg er en minimal kamp ift dem der venter når barnet er der

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Har ikke læst tråden... Men for 4 år siden tabte jeg mig 25 kg... Og pludseligt havde jeg en positiv test i hånden - helt uden planlægning eller andet

Held og lykke, kampen for at tabe 20kg er en minimal kamp ift dem der venter når barnet er der

Tak

Men jeg forstår ikke den sidste sætning ?

Anmeld

27. august 2013

raca

Anonym skriver:

Tak

Men jeg forstår ikke den sidste sætning ?

det er lettere at tabe 20 kg end og være mor.

Anmeld

27. august 2013

Diana2013

raca skriver:

det er lettere at tabe 20 kg end og være mor.

Nej det betyder det ikke, det betyder at det er lettere at tabe 20 kg, inden man får barnet. Altså ikke at det er lettere at tabe 20 kg end at være mor...

Anmeld

27. august 2013

raca

Diana2013 skriver:

Nej det betyder det ikke, det betyder at det er lettere at tabe 20 kg, inden man får barnet. Altså ikke at det er lettere at tabe 20 kg end at være mor...

det kunne det også betyde..

jeg tror nu begge dele er rigtigt

det er svært at ændre livstil når man er i svære overgange i ens liv og det at få barn , og hvor man har minimalt med overskud. og hvor man let falder tilbage i gamle reaktions møsntre.

men at være mor er nu også hårdt, på mange planer. så at tage dem fysiske og mentale kamp det er at tabe 20 kg er ligeså hårdt som at blive mor.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

Nu forstår jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.