Slap in the face!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

så du overfuser mig forde du mener jeg plejer at forfølge dig.. men du jo anonym så jeg kan jo ikke forfølge dig..

Jeg har lige forklaret dig, hvorfor jeg overfusede dig. Fordi du antog noget om mig - og dømte mig på den måde, at du havde forventninger til "folk"..

Og ja - tro mig. Man lærer sgu hurtigt herinde, at hvis man ikke vil have verbale tæsk konstant, så er man anonym. Det har de seneste uger vist også lært mange af os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

raca

Anonym skriver:

Det er vi fuldstændig enige om.

Jeg kan alene ændre det her - og som jeg har skrevet - så er jeg allerede i gang.

Men jeg blev enormt fornærmet og sur over, at du antog noget om mig uden at vide det.

Derfor reagerede jeg, som jeg gjorde. Jeg hader, når folk dømmer eller antager noget om mig - især når det er forkert.

Det håber jeg, du forstår.

du har jo kun skrevet den halve histore.. du skriver som anonym og bliver sur over at man antager noget ud fra det vi ikke ved..

at du overfuser mig giver ingen mening. du har vist bare føelserne siddede uden på tøjet oven på lægens udmeldning og det er så let at afreagere som anonym bruger på folk der siger det midste forkert eller som du antager har onde tanker om dig.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

du har jo kun skrevet den halve histore.. du skriver som anonym og bliver sur over at man antager noget ud fra det vi ikke ved..

at du overfuser mig giver ingen mening. du har vist bare føelserne siddede uden på tøjet oven på lægens udmeldning og det er så let at afreagere som anonym bruger på folk der siger det midste forkert eller som du antager har onde tanker om dig.

Nej. Det er dig, der synes, du mangler den halve historie.

Jeg skriver et indlæg - udelukkende om, at jeg skal tabe mig 20 kg for at komme i behandling. At det føles rigtig øv.

Men at din kommentar om, at du antager at folk gør alt hvad der står i deres magt, deriblandt at tabe sig, før de går i behandling - det synes jeg ikke, du havde noget belæg for at sige, når du intet ved om mig.

Så det er dig selv, der kom ud på sidesporet.

Tråden er allerede ødelagt.

Så glem det.

Anmeld

27. august 2013

raca

Anonym skriver:

Jeg har lige forklaret dig, hvorfor jeg overfusede dig. Fordi du antog noget om mig - og dømte mig på den måde, at du havde forventninger til "folk"..

Og ja - tro mig. Man lærer sgu hurtigt herinde, at hvis man ikke vil have verbale tæsk konstant, så er man anonym. Det har de seneste uger vist også lært mange af os.

ja det er du da selv et klassisk eksempel på.. du har jo lige verbalt fået afreaget på mig..

håber det hjalp dig..

Anmeld

27. august 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg forstår faktisk godt du føler dig ramt.

Selvfølgelig er du klar over hvad overvægt gør, og det er ikke lige det man har brug for at få af vide i sådan en situation.

Man er følelsesmæssigt berørt fordi ens drøm endnu engang bliver skubbet længere væk, inden man kan få hjælp.

Jeg vil bare sende dig alverdens held og lykke til dig.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

ja det er du da selv et klassisk eksempel på.. du har jo lige verbalt fået afreaget på mig..

håber det hjalp dig..

Du har vist svært ved at se indad, hva?

Du skrev selv  - at du antog noget, som nok var fejl.

Præcis. Det er dig selv, der pissede mig af ved at antage noget om mig uden at vide noget som helst. Så hvis du ikke ved noget, så lad være med at antag noget. Så let er det faktisk.

Anmeld

27. august 2013

C-Dog

Det er en skidesvær og uretfærdig kamp du skal igennem nu. Ikke bare behandling, nej nu også vægttab. Men du kan klare det, du skal og du kan og jeg føler med dig og hepper på dig. :-) dem der ikke har stået i det vil aldrig helt kunne forstå det, men bær over med dem, jeg ved at jeg selv kan have svært ved at forstå hvor hårdt det er. Og hvor hårdt kampen er og det føles som om lyset for enden af tunnelen er så langt væk. Men husk, det er ikke umuligt. Og det kan og skal nok lykkedes for dig :-)

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg forstår faktisk godt du føler dig ramt.

Selvfølgelig er du klar over hvad overvægt gør, og det er ikke lige det man har brug for at få af vide i sådan en situation.

Man er følelsesmæssigt berørt fordi ens drøm endnu engang bliver skubbet længere væk, inden man kan få hjælp.

Jeg vil bare sende dig alverdens held og lykke til dig.

Tusind tak, og ja. du har helt ret.

Men kæmper skam videre. Det var bare, som overskriften siger - slap in the face.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Det er en skidesvær og uretfærdig kamp du skal igennem nu. Ikke bare behandling, nej nu også vægttab. Men du kan klare det, du skal og du kan og jeg føler med dig og hepper på dig. :-) dem der ikke har stået i det vil aldrig helt kunne forstå det, men bær over med dem, jeg ved at jeg selv kan have svært ved at forstå hvor hårdt det er. Og hvor hårdt kampen er og det føles som om lyset for enden af tunnelen er så langt væk. Men husk, det er ikke umuligt. Og det kan og skal nok lykkedes for dig :-)

Tak for de søde ord.

Jeg tror også på mig selv, Tunnelen føles rigtig lang, men vil selvfølgelig gøre hvad jeg kan for at der er de bedste vilkår for et barn i min mave

Og ja - jeg ved, andre har svært ved at sætte sig ind i det. og måske er jeg ekstra touchy - men lige på en gang ramlede det bare.

Anmeld

27. august 2013

raca

Anonym skriver:

Nej. Det er dig, der synes, du mangler den halve historie.

Jeg skriver et indlæg - udelukkende om, at jeg skal tabe mig 20 kg for at komme i behandling. At det føles rigtig øv.

Men at din kommentar om, at du antager at folk gør alt hvad der står i deres magt, deriblandt at tabe sig, før de går i behandling - det synes jeg ikke, du havde noget belæg for at sige, når du intet ved om mig.

Så det er dig selv, der kom ud på sidesporet.

Tråden er allerede ødelagt.

Så glem det.

du skiver du vejer 20 kg formeget og derfor skal du tabe dig.. for at komme i behandlig.

dette forholder jeg mig til..

ikke cyster på æggestokkene, nedsat sædkvalitet, vejeret, osv.. forkerte spisevaner, spiseforstyrelser, phykiske lidelser.. find selv på flere..

når du skrivet er forunderet /irrieteret indlæg om det må det jo være forde du ikke viste at man ikke måtte havde forhøjet bmi for at komme i behandlig.. for ellers er det da tosset at opsøge behandlig hvis man i forvejen ved man bliver afvist pga overvægt(dette tænker jeg)

og ja gu det hårdt.. men det er hårdet at være i behandlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.