raca skriver:
jeg læste det ikke som et ynke indlæg men som et... øv hvor uretfærdigt indlæg.
forde jeg antager at folk gør alt hvad der står i deres egen magt for at blive gravide inden de ender på fertilitets klinikken, der i blandt at tabe sig.
forde jeg personlig selv ville havde løbet en marthon samt levet af de 2 ting jeg hader af fødevare i 1 år.. hvis det var det der skulle til for at vi selv kunne..
jeg kan tydeligt høre, at du aldrig nogensinde selv har sloges med overvægt, for så ville du aldrig nogensinde skrive sådan der.......
Jeg har en psykisk lidelse som gør det ekstremt svært for mig at undvære maden. Pga. nogle forhold i min barndom etc., har jeg altid brugt maden til både ros og ris til mig selv.
Så nej - det er ikke bare at sætte sig på cyklen, moster.
Og du skal slet, slet, slet ikke dømme mig på nogen måde. Du aner intet om, hvad jeg har været igennem for at nå dertil, hvor jeg er i dag - så du skal ikke antage noget som helst, sålænge du ikke har spurgt og fået svar.
Men tro mig - jeg har gjort rigtig meget - men hvis du nogensinde har haft en smule modgang, hvilket intet tyder på, så vil du også vide, at det altså ikke altid "bare" er "lige til".
Og det var slet ikke et "hvor er det ondt af lægen-indlæg".
Men prøv da at have lidt sympati og forståelse. Ellers lad være med at kommentere på et indlæg. Folk må skrive deres meninger i den grad, de lyster, men ingen - og jeg mener INGEN skal fandeme dømme mig og antage en masse uden at vide en flyvende skid.
Og hvor i alverden ved du fra - at overvægt er den eneste grund til, at vi er henvist til fertilitetsklinik?
Jeg kan da informere dig om, at det blandt andet er pga. væskefyldte cyster på æggestokkene.. Men det skal måske også bare cykles væk?!?!?!