Slap in the face!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2013

Anonym trådstarter

sus82 skriver:

det kan godt ske det ikke bliver nødvendigt med 20 kg, der er mange som taber sig hvor det så lykkes at blive gravid på naturligvis. Nu kender jeg jo ikke grunden til fertilitetsbehandlingen, men måske kommer det helt af sig selv, når du begynder at tabe dig.

Det håber jeg hvert fald

Jamen simpelthen efter 2 års prøven uden held.

Så vi  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2013

sus82

Anonym skriver:

Det håber jeg hvert fald

Jamen simpelthen efter 2 års prøven uden held.

Så vi  

Jeg krydser også fingre for at dit vægttab går godt og at det kommer helt af sig selv

Anmeld

27. august 2013

raca

Anonym skriver:

Oh my GOD!

Jeg er jo ikke retarderet og har aldrig anfægtet grunden til, at jeg fik beskeden.

Det var sådan set et ynke indlæg, og ikke et indlæg, hvor jeg lige skulle have læst og påskrevet at det altså var det sundeste.

Jeg er udemærket godt klar over alle risici ved overvægt og graviditet og er også udemærket klar over, at vægttab er den bedste vej!

Men tak for dit super positive indlæg

jeg læste det ikke som et ynke indlæg men som et... øv hvor uretfærdigt indlæg.

forde jeg antager at folk gør alt hvad der står i deres egen magt for at blive gravide inden de ender på fertilitets klinikken, der i blandt at tabe sig.

forde jeg personlig selv ville havde løbet en marthon samt levet af de 2 ting jeg hader af fødevare i 1 år.. hvis det var det der skulle til for at vi selv kunne..

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg læste det ikke som et ynke indlæg men som et... øv hvor uretfærdigt indlæg.

forde jeg antager at folk gør alt hvad der står i deres egen magt for at blive gravide inden de ender på fertilitets klinikken, der i blandt at tabe sig.

forde jeg personlig selv ville havde løbet en marthon samt levet af de 2 ting jeg hader af fødevare i 1 år.. hvis det var det der skulle til for at vi selv kunne..

jeg kan tydeligt høre, at du aldrig nogensinde selv har sloges med overvægt, for så ville du aldrig nogensinde skrive sådan der.......

Jeg har en psykisk lidelse som gør det ekstremt svært for mig at undvære maden. Pga. nogle forhold i min barndom etc., har jeg altid brugt maden til både ros og ris til mig selv.

Så nej - det er ikke bare at sætte sig på cyklen, moster.

Og du skal slet, slet, slet ikke dømme mig på nogen måde. Du aner intet om, hvad jeg har været igennem for at nå dertil, hvor jeg er i dag - så du skal ikke antage noget som helst, sålænge du ikke har spurgt og fået svar.

Men tro mig - jeg har gjort rigtig meget - men hvis du nogensinde har haft en smule modgang, hvilket intet tyder på, så vil du også vide, at det altså ikke altid "bare" er "lige til".

Og det var slet ikke et "hvor er det ondt af lægen-indlæg".

Men prøv da at have lidt sympati og forståelse. Ellers lad være med at kommentere på et indlæg. Folk må skrive deres meninger i den grad, de lyster, men ingen - og jeg mener INGEN skal fandeme dømme mig og antage en masse uden at vide en flyvende skid.

Og hvor i alverden ved du fra - at overvægt er den eneste grund til, at vi er henvist til fertilitetsklinik?

Jeg kan da informere dig om, at det blandt andet er pga. væskefyldte cyster på æggestokkene.. Men det skal måske også bare cykles væk?!?!?!

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

sus82 skriver:

Jeg krydser også fingre for at dit vægttab går godt og at det kommer helt af sig selv

Tak

Anmeld

27. august 2013

Faith

Anonym skriver:

jeg kan tydeligt høre, at du aldrig nogensinde selv har sloges med overvægt, for så ville du aldrig nogensinde skrive sådan der.......

Jeg har en psykisk lidelse som gør det ekstremt svært for mig at undvære maden. Pga. nogle forhold i min barndom etc., har jeg altid brugt maden til både ros og ris til mig selv.

Og du skal slet, slet, slet ikke dømme mig på nogen måde. Du aner intet om, hvad jeg har været igennem for at nå dertil, hvor jeg er i dag - så du skal ikke antage noget som helst, sålænge du ikke har spurgt og fået svar.

Men tro mig - jeg har gjort rigtig meget - men hvis du nogensinde har haft en smule modgang, hvilket intet tyder på, så vil du også vide, at det altså ikke altid "bare" er "lige til".

Men prøv da at have lidt sympati og forståelse. Ellers lad være med at kommentere på et indlæg. Folk må skrive deres meninger i den grad, de lyster, men ingen - og jeg mener INGEN skal fandeme dømme mig og antage en masse uden at vide en flyvende skid.

Og hvor i alverden ved du fra - at overvægt er den eneste grund til, at vi er henvist til fertilitetsklinik?

Jeg kan da informere dig om, at det blandt andet er pga. væskefyldte cyster på æggestokkene.. Men det skal måske også bare cykles væk?!?!?!

Måske skulle du have ventet med at oprette din tråd til du havde fået det hele lidt på afstand. Synes du skriver rigtig grimt

Der er da ingen der dømmer dig!

Anmeld

27. august 2013

raca

jeg er ikke din moster..dem jeg er moster til kan ikke skive... og er drenge..

så skriv pænt til mig.. jeg har på intet tidspunkt skrevet grimt til dig.. jeg har skrevet det jeg mente og jeg har skrevet hvad jeg antog.. og ja jeg tog måske fejl.

du ved meget lidt om mig.. og jo hele mit liv har jeg kæmpet for at holde vægten nede.. i min familie af folk på ca 158-168 skal der intet til før vi vejer langt over 70-80 kg...

så  hele mit liv har jeg måtte være bevist om hvad jeg stoppede i munden for veje under 62 kg.. og hele mit liv er jeg blevet kaldt buttet forde ja jeg er buttet.. men selv kun det og være buttet er en kamp..

og du skriver jo ikke hvorfor, du er henvist.. cyster på æggestokkene kan være forsaget af uorden i hormenerne og overvægt og spiseforsyrelser kan give rod i hormonerne.. så jo måske kan de cykles væk.. og spises væk..

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Måske skulle du have ventet med at oprette din tråd til du havde fået det hele lidt på afstand. Synes du skriver rigtig grimt

Der er da ingen der dømmer dig!

Hej

Nu svarede jeg udelukkende på Raca's indlæg - og jeg reagerede negativt på disse ord:

"forde jeg antager at folk gør alt hvad der står i deres egen magt for at blive gravide inden de ender på fertilitets klinikken, der i blandt at tabe sig."

Og jo - der føler jeg, at hun dømmer mig. Når hun skriver folk, er den jo naturligvis henvendt til mig, da jeg har oprettet tråden.

Og så er det ikke første gang, jeg har følt mig trådt på af hende - men lad nu det ligge.

Anmeld

27. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg er ikke din moster..dem jeg er moster til kan ikke skive... og er drenge..

så skriv pænt til mig.. jeg har på intet tidspunkt skrevet grimt til dig.. jeg har skrevet det jeg mente og jeg har skrevet hvad jeg antog.. og ja jeg tog måske fejl.

du ved meget lidt om mig.. og jo hele mit liv har jeg kæmpet for at holde vægten nede.. i min familie af folk på ca 158-168 skal der intet til før vi vejer langt over 70-80 kg...

så  hele mit liv har jeg måtte være bevist om hvad jeg stoppede i munden for veje under 62 kg.. og hele mit liv er jeg blevet kaldt buttet forde ja jeg er buttet.. men selv kun det og være buttet er en kamp..

men at du spiser forkert og har nogle adfærdsmøsstre er kun dig selv der kan ændre.. også selvom det er hårdt.

Det er vi fuldstændig enige om.

Jeg kan alene ændre det her - og som jeg har skrevet - så er jeg allerede i gang.

Men jeg blev enormt fornærmet og sur over, at du antog noget om mig uden at vide det.

Derfor reagerede jeg, som jeg gjorde. Jeg hader, når folk dømmer eller antager noget om mig - især når det er forkert.

Det håber jeg, du forstår.

Anmeld

27. august 2013

raca

Anonym skriver:

Hej

Nu svarede jeg udelukkende på Raca's indlæg - og jeg reagerede negativt på disse ord:

"forde jeg antager at folk gør alt hvad der står i deres egen magt for at blive gravide inden de ender på fertilitets klinikken, der i blandt at tabe sig."

Og jo - der føler jeg, at hun dømmer mig. Når hun skriver folk, er den jo naturligvis henvendt til mig, da jeg har oprettet tråden.

Og så er det ikke første gang, jeg har følt mig trådt på af hende - men lad nu det ligge.

så du overfuser mig forde du mener jeg plejer at forfølge dig.. men du jo anonym så jeg kan jo ikke forfølge dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.