Ved ikke om det bare er mig /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Havre74 skriver:

Ja det er rigtigt, jeg synes bare det er meget så længe børnene er så små, når nu de ikke er enige om det.

Ja det er også lidt meget, men hvis hans hobby nu er sådan så skal han vel ikke bare droppe det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Der er tid hver dag(pånær en) og en weekend. Ugen efter er der lidt mindre tid, men synes nu ikke det er så slemt.
Der er masser af partid i hverdagene og den weekend han ikke er afsted. Ligesom ts kan lave noget i hverdagene og den weekend han ikke er afsted. Det kan jo være efter ungerne er puttet.

Nu er det sådan at vi begge to skal meget tidligt op, så vi dur absolut ikke til noget om aftenen. Min kæreste står op kl 04.30 nu og når vi også skal ordne børn om morgenen skal vi tidligere op.

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

Havre74 skriver:

Tror du han kan finde på at "trappe op", når han først er kommet igang igen ? - Så der vil gå endnu mere tid med det.

Hvorfor vil du ikke gå fra ham ? og hvorfor tror du, han ligepludselig ikke er lydhør overfor dig ?

Han vil nok bruge mere tid op til store "stævner"
Fordi vi ellers har det så godt sammen at jeg i hvertfald vil give det en chance.
Tror han gør det fordi han virkelig virkelig gerne vil. Han har også virkelig gjort meget ud af at få gode aftaler og sende mange mail rundt til flere lande for at få sponsorer. Problemet er bare de sponsorerer med % på ting og ikke med penge som han helst skulle bruge.

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

Tager du ikke sorgene på forskud? Det kan jo reelt være de kan få det til at fungere. Ts skriver jo at de ellers har det godt.
Til ts: I kan evt. lave en aftale der hedder at hvis det slet ikke fungere for dig efter x antal dage så må han droppe weekenden til en af børnene er blevet lidt større og du har overskuddet til det. Men I kan jo lige så vel prøve og se om det kan lade sig gøre.
Mht. det økonomiske så vil jeg stadig synes han må spare sammen

Kan godt følge dig i det hvis det ikke går, men det er jo lige fedt når han så har brugt 25000 på udstyr

Anmeld

23. august 2013

Havre74

Tager du ikke sorgene på forskud? Det kan jo reelt være de kan få det til at fungere. Ts skriver jo at de ellers har det godt.
Til ts: I kan evt. lave en aftale der hedder at hvis det slet ikke fungere for dig efter x antal dage så må han droppe weekenden til en af børnene er blevet lidt større og du har overskuddet til det. Men I kan jo lige så vel prøve og se om det kan lade sig gøre.
Mht. det økonomiske så vil jeg stadig synes han må spare sammen

Jeg tager ikke sorgene på forskud. Jeg spørger bare lidt ind til ts, for jeg kender jo ikke hendes mand.

Anmeld

23. august 2013

Anonym skriver:

Kan godt følge dig i det hvis det ikke går, men det er jo lige fedt når han så har brugt 25000 på udstyr

Ja kan godt forstå dog ift. lånet. Det ville jeg hellere ikke gå med til. Men ud fra det du beskriver virker det som noget han virkelig brænder for. Og det ville da være synd at tage væk fra ham.
Jeg tror du finder en måde hvorpå det fungere med to børn alene, men det bliver sikkert hårdt i starten.

Anmeld

23. august 2013

Havre74

Ja det er også lidt meget, men hvis hans hobby nu er sådan så skal han vel ikke bare droppe det.

Nej det synes jeg ikke han skal. Jeg synes han skal udskyde det indtil han har sparet pengene sammen. Så passer det sikkert også sammen med, at børnene er blevet så gamle, at de er lettere at være mere alene med for ts.

Anmeld

23. august 2013

Havre74 skriver:

Jeg tager ikke sorgene på forskud. Jeg spørger bare lidt ind til ts, for jeg kender jo ikke hendes mand.

Synes jeg lidt du gør. Men det skal vi ikke diskutere
Jeg tror vi generelt er uenig i hvad der er grundlag for at gå fra hinanden og det er også fint nok. Man kan ikke være enig med alle. Sikke kedeligt det ville være

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

Ja kan godt forstå dog ift. lånet. Det ville jeg hellere ikke gå med til. Men ud fra det du beskriver virker det som noget han virkelig brænder for. Og det ville da være synd at tage væk fra ham.
Jeg tror du finder en måde hvorpå det fungere med to børn alene, men det bliver sikkert hårdt i starten.

Det vil jo blive hårdt for os begge, også synes jeg bare det er tarveligt at han ikke kan vente 1 år ca, hvor vi heletiden har været enige om det nok var deromkring han kunne starte så vi vidste lidt om vores økonomi og jeg ikke sad med 2 små.

Anmeld

23. august 2013

Havre74

Anonym skriver:

Han vil nok bruge mere tid op til store "stævner"
Fordi vi ellers har det så godt sammen at jeg i hvertfald vil give det en chance.
Tror han gør det fordi han virkelig virkelig gerne vil. Han har også virkelig gjort meget ud af at få gode aftaler og sende mange mail rundt til flere lande for at få sponsorer. Problemet er bare de sponsorerer med % på ting og ikke med penge som han helst skulle bruge.

Det er jo også fint, at han gør alt det arbejde, HVIS han først havde clearet med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.