Ved ikke om det bare er mig /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

Havre74

mor:) skriver:

Synes jeg lidt du gør. Men det skal vi ikke diskutere
Jeg tror vi generelt er uenig i hvad der er grundlag for at gå fra hinanden og det er også fint nok. Man kan ikke være enig med alle. Sikke kedeligt det ville være

Nej enige behøver vi ikke være.

Jeg skrev at jeg ikke ville finde mig i det, men jeg har ikke rådet hende til at gå fra ham. Jeg spurgte ind til hvorfor hun ville blive. Jeg skriver nogen gange lidt kringlet. - Derfor også fint, at du også spørger lidt ind til hvad jeg mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det vil jo blive hårdt for os begge, også synes jeg bare det er tarveligt at han ikke kan vente 1 år ca, hvor vi heletiden har været enige om det nok var deromkring han kunne starte så vi vidste lidt om vores økonomi og jeg ikke sad med 2 små.

Okay hvis i var enige om tidspunktet synes jeg også godt han kan vente. Der er jeg helt enig med dig.

Anmeld

23. august 2013

Havre74 skriver:

Jeg skrev at jeg ikke ville finde mig i det, men jeg har ikke rådet hende til at gå fra ham. Jeg spurgte ind til hvorfor hun ville blive. Jeg skriver nogen gange lidt kringlet. - Derfor også fint, at du også spørger lidt ind til hvad jeg mener.

Okay. Misforstod dig så. Undskyld

Anmeld

23. august 2013

Havre74 skriver:

Anmeld

23. august 2013

Havre74

mor:) skriver:

Helt i orden.

Anmeld

24. august 2013

klmf

Synes det er fint han holder fast i en fritidsinteresse. Undrer mig bare over tidspunktet, men det kan måske tillægges at han ikke tænker over, at der er noget arbejde ved sådan nogle små bæster

Jeg er alene med 2 børn 5-6 dage  ugen når manden har travlt. Det er da hårdt, men går. Når jeg starter job igen, så skal han være alene med dem aften/nat/weekend alt efter min arb.plan så her prøver begge parter at være den der står med det hele. Måske det kunne være grundlag for et kompromis? Hvis han vil det der, så medfører det også en friaften hver uge til dig. Uden diskussion og uden brok. Så kan I evaluere efter et halvt år og fungerer det ikke, så må det stoppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.