Hvordan skal jeg fortælle ham det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

de er allesammen ældre end os og det ved jeg ikke hvordan man skulle have undersøgt inden.

Du må snakke med din mand.

her er alle også ældre end os, jeg vendte den rundt, og tænkte at dem som ikke har hjemmeboende børn længere, altså de 2 par pensionister vi har på vejen, det handler måske om 3-5 år, så flytter de, og huset bliver solgt til nogen yngre med måske børn på vores alder...

Sådanhar jeg hvertfald valgt at se på det.

Men du må tage en god snak med din mand, og se hvad han siger til det hele. Og i skal nok også snakke med banken igen, det ved jeg selvfølgelig ikke...

Men jeg håber virkelig du har lært lidt, og ikke kaster eller føler dig presset ud i noget en anden gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Anonym trådstarter

Det er ude på landet og børnene kommer fra et stort opland - måske 10 km væk. Jeg troede der ville være flere i nærområdet og der ermåske 1 på samme alder men ellers ikke. suk

Vi kan godt lide landet, men der mangler en hyggelig by til at samle det som vi har det her.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, ved bare jeg føler som jeg føler og at jeg ikke kan fjerne vores barn fra en god børnehave og det ligenu er noget rigtig lort jeg har det ad helvedes til og tuder konstant.

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Du må snakke med din mand.

her er alle også ældre end os, jeg vendte den rundt, og tænkte at dem som ikke har hjemmeboende børn længere, altså de 2 par pensionister vi har på vejen, det handler måske om 3-5 år, så flytter de, og huset bliver solgt til nogen yngre med måske børn på vores alder...

Sådanhar jeg hvertfald valgt at se på det.

Men du må tage en god snak med din mand, og se hvad han siger til det hele. Og i skal nok også snakke med banken igen, det ved jeg selvfølgelig ikke...

Men jeg håber virkelig du har lært lidt, og ikke kaster eller føler dig presset ud i noget en anden gang.

tak for dit svar og at du ikke bare skælder mig ud...

Jeg håber også vi finder ud afnoget der kan gøre os begge glade

Anmeld

22. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Det er ude på landet og børnene kommer fra et stort opland - måske 10 km væk. Jeg troede der ville være flere i nærområdet og der ermåske 1 på samme alder men ellers ikke. suk

Vi kan godt lide landet, men der mangler en hyggelig by til at samle det som vi har det her.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, ved bare jeg føler som jeg føler og at jeg ikke kan fjerne vores barn fra en god børnehave og det ligenu er noget rigtig lort jeg har det ad helvedes til og tuder konstant.

Hvor er din mand henne i det her?
Han må da have set, at du er så ked af det?

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Det bliver vi ikke enige om.. Man køber ikke hus hvis man ikke er 120 procent sikker, eller hvis man ikke har undersøgt alle de ting der er problem for dig nu.. så i mit hovede kan du godt gøre for de følelser for du kunne have undgået dem, hvis du havde taget et ansvar!

jamen hvad skal jeg gøre med de følelser nu?

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvor er din mand henne i det her?
Han må da have set, at du er så ked af det?

det har han også - han siger bare det nok skal gå

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

jamen hvad skal jeg gøre med de følelser nu?

Ja dem er du nødt til at dele med din mand, alt andet ville ikke være fair. Det er rigtig træls at du er så ked af det, men du har desværre selv sat dig i denne lorte situation. Hvad med din mand, glæder han sig til at flytte?

Anmeld

22. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

det har han også - han siger bare det nok skal gå

Jamen.. Så kommer det jo ikke som et chok for ham?

Så er det jo bare at lægge en plan for hvad I skal gøre.

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Ja dem er du nødt til at dele med din mand, alt andet ville ikke være fair. Det er rigtig træls at du er så ked af det, men du har desværre selv sat dig i denne lorte situation. Hvad med din mand, glæder han sig til at flytte?

Ja det er jeg. og så må vi jo se hvad vi kan finde ud af

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jamen.. Så kommer det jo ikke som et chok for ham?

Så er det jo bare at lægge en plan for hvad I skal gøre.

Nej det gør det nok ikke.

Hvad havde du gjort hvis du havde det sådan? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.