Hvordan skal jeg fortælle ham det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

tak for dit svar og at du ikke bare skælder mig ud...

Jeg håber også vi finder ud afnoget der kan gøre os begge glade

Det hjælper ikke altid at skælde ud, og nogen ting må man bare igennem før at man lærer hvordan ens liv skal være. Vi laver alle fejl, dette kan være en meget dyr fejl, det ved i ikke endnu.

Og som sagt, så har du forhåbentlig lært at sige lidt fra, istedet for at blive presset ud i noget, som du er i tvivl om. Er du det mindste i tvivl, så sov på det, byg på tanken, og lad vær med at forhaste dig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det hjælper ikke altid at skælde ud, og nogen ting må man bare igennem før at man lærer hvordan ens liv skal være. Vi laver alle fejl, dette kan være en meget dyr fejl, det ved i ikke endnu.

Og som sagt, så har du forhåbentlig lært at sige lidt fra, istedet for at blive presset ud i noget, som du er i tvivl om. Er du det mindste i tvivl, så sov på det, byg på tanken, og lad vær med at forhaste dig. 

Ja jeg er nok for god til blot at bøje mig og tænke, okay...

Men jeg har bare den følelse at vi begår verdens største fejl at flytte derud og tage vores barn væk fra det h*n er blevet glad for. Det kan mit moderhjerte ikke bære.

Vi har heldigvis købt det meget billigt. og tror at vi nok skal få pengene hjem hvis jeg får min mand med på ideen om salg. Problemet er bare at der nok ikke er så mange der vil derud og bo.

For hulen det er noget møg - er så ked af det

Anmeld

22. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Nej det gør det nok ikke.

Hvad havde du gjort hvis du havde det sådan? 

Jeg havde sat mig ned og tænkt over hvordan jeg ville gribe det an..
Jeg ville nok også undersøge hvor mange børn der bor i nærheden (måske en lille køretur væk).
Jeg ville mærke efter i mig selv om det bare var forandringen jeg var bange for, eller om det reelt var selve området jeg alligevel ikke brød mig om.

Hvis jeg kom frem til, at her vil jeg bare under ingen omstændigheder bo, så ville jeg sætte min kæreste ned, og sige:

''Hør her skat. Du har set, at jeg har været rigtig ked af det her på det sidste.
Jeg er kommet frem til, at jeg ikke har lyst til at flytte ind i dette hus, fordi jeg ikke føler at det er her vi skal være.
Jeg føler, at jeg har sagt ja til det her alt for hurtigt, og måske været lidt blind for alt det andet, når vi nu fik det her store hus så billigt.
Jeg har ikke lyst til at flytte X, fra sin børnehave, fordi der ingen legekammerater er i området, og det havde jeg troet der ville være.
Jeg forstår godt du er skuffet og sur, og det er helt okay. Men jeg er nødt til at dele det her med dig, så vi kan finde en løsning vi begge kan leve med.''..

Og så må du tage skideballen som en voksen kvinde.

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg havde sat mig ned og tænkt over hvordan jeg ville gribe det an..
Jeg ville nok også undersøge hvor mange børn der bor i nærheden (måske en lille køretur væk).
Jeg ville mærke efter i mig selv om det bare var forandringen jeg var bange for, eller om det reelt var selve området jeg alligevel ikke brød mig om.

Hvis jeg kom frem til, at her vil jeg bare under ingen omstændigheder bo, så ville jeg sætte min kæreste ned, og sige:

''Hør her skat. Du har set, at jeg har været rigtig ked af det her på det sidste.
Jeg er kommet frem til, at jeg ikke har lyst til at flytte ind i dette hus, fordi jeg ikke føler at det er her vi skal være.
Jeg føler, at jeg har sagt ja til det her alt for hurtigt, og måske været lidt blind for alt det andet, når vi nu fik det her store hus så billigt.
Jeg har ikke lyst til at flytte X, fra sin børnehave, fordi der ingen legekammerater er i området, og det havde jeg troet der ville være.
Jeg forstår godt du er skuffet og sur, og det er helt okay. Men jeg er nødt til at dele det her med dig, så vi kan finde en løsning vi begge kan leve med.''..

Og så må du tage skideballen som en voksen kvinde.

Tak for dit råd

Anmeld

22. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Prøv at ring til børnehaven, og forklar dem situationen, og hør ad om de ved om der er et par børn ude ved jer?!

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Prøv at ring til børnehaven, og forklar dem situationen, og hør ad om de ved om der er et par børn ude ved jer?!

ja det er en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.