Syntes det er virkelig syndt for din mand.
i har KØBTet hus, og alle de ting du nævner burde være noget du havde undersøgt inden i købte.
Vi købte hus i Sønderjylland for snart 2 år siden, og er flyttet fra en storby, til en mindre by. Men det var et MUST for mig, at jeg kunne cykle rundt med vores datter, og ud og handle.
Feks i går cyklede hende og jeg i svømmehallen, det er sådan nogen ting man undersøger inden køb.
Jeg var da også røv nervøs, jeg har INTET hernede, andet end lidt af mandens familie, men ingen veninder, eller noget. Jeg tog bare springet. Vi bor på et lukket vænge, og enten er det pensionister, eller forældre med større børn som bor her. Der er ingen på vores vænge med børn i vores datters alder. Men hun har lært nogen at kende gennem dp. Hun skal i børnehave lige om lidt, og glæder sig.
Inden vi flyttede startede hun op i vuggestue, 2 måneder senere måtte hun stoppe. Det var bare sådan det var, men vi skal så heller ikke videre Her fra huset. Vi er faldet rigtig godt til, og har fået bygget så meget om så huset bare er VORES 
Anmeld