Hvordan skal jeg fortælle ham det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Hvad havde du så regnet med?

At der var flere børn i området, men de er alle større og det kan vi ikke rigtig bruge til noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

At der var flere børn i området, men de er alle større og det kan vi ikke rigtig bruge til noget

Hvad er aldersgruppen for forældrene eller de andre beboer i nærheden??

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg syntes det er rigtig syndt hvis i flytter i huset alle sammen, og venter på at få det solgt, for at købe et andet, simpelthen fordi det er jeres barn i rykker rundt på. Et barn har brug for en fast base.

Jeg syntes den er meget svær, og det er en rigtig øv situation i sidder i. Men du er nød til at sige det lige ud til din mand, måske han har nogen andre løsninger på problemerne. 

Min løsning ville være at blive i vores lejebolig indtil huset er solgt igen. Jeg ved det er meget spildt arbejde men jeg har det bare svært med at flytte vores barn til at sted jeg allerede nu ikke kan se vi skal blive boende i netop fordi børn har brug for en fast base.

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Så jeg bør bare holde mund og rette ind?

Er det ikke det du siger du har gjort indtil videre, da du er blevet presset af din mand? 

Men nej du skylder da at fortælle din mand hvilke tanker du gør dig. Men havde nok lige overvejet om det var pga alle forandringerne og det ukendte at jeg nu er bange og ved at fortryde. 

Synes bare virkelig det er tarveligt, og håber da for dig du har en forstående mand... For jeg havde nok været pisse hamrende tosset, og ked af det! Samt uforstående overfor dine uansvarlige handlinger.. 

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Hvad er aldersgruppen for forældrene eller de andre beboer i nærheden??

de er allesammen ældre end os og det ved jeg ikke hvordan man skulle have undersøgt inden.

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Dit barn skal starte i børnehave, der er også børn, giv det da lige chance.. Fordi de ikke lige bor på jeres vej, eller rundt om hjørnet.

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

de er allesammen ældre end os og det ved jeg ikke hvordan man skulle have undersøgt inden.

Talt med naboerne, gået nogen ture eller andet i omRådet, mere end engang.. :-) 

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Er det ikke det du siger du har gjort indtil videre, da du er blevet presset af din mand? 

Men nej du skylder da at fortælle din mand hvilke tanker du gør dig. Men havde nok lige overvejet om det var pga alle forandringerne og det ukendte at jeg nu er bange og ved at fortryde. 

Synes bare virkelig det er tarveligt, og håber da for dig du har en forstående mand... For jeg havde nok været pisse hamrende tosset, og ked af det! Samt uforstående overfor dine uansvarlige handlinger.. 

Ja han bliver tosset ingen tvivl om det, og ja det er uansvarligt ingen tvivl om det.. og så har jeg ikke brug for at få det at vide mere...

Jeg kan jo ikke gøre for at det pludselig føles helt helt helt forkert

Anmeld

22. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
Der MÅ jo være børn, hvis der er en børnehave!?

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Ja han bliver tosset ingen tvivl om det, og ja det er uansvarligt ingen tvivl om det.. og så har jeg ikke brug for at få det at vide mere...

Jeg kan jo ikke gøre for at det pludselig føles helt helt helt forkert

Det bliver vi ikke enige om.. Man køber ikke hus hvis man ikke er 120 procent sikker, eller hvis man ikke har undersøgt alle de ting der er problem for dig nu.. så i mit hovede kan du godt gøre for de følelser for du kunne have undgået dem, hvis du havde taget et ansvar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.