Hvordan skal jeg fortælle ham det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

det siger min mand også - men jeg kan bare ikke få mig selv til det....

nej men det lyder på mig som om at du ligger alt ansvar fra dig nu, og nu er det din mand der har presset dig til huskøb, og du bare sagde ja. Du har din egen holdning og har din egen mening.. Og synes ikke bare du kan give din mand skylden fordi du nu har fortrudt. Det er et barn, og de har forskellige meninger hele tiden. Hvis du siger a, siger de b.. 

- og du har sagtens kunne undersøge forholdene dernede, og om der er andre børn osv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

der er ca 25 km.

Øv, det er også lige langt nok, til at han kunne blive i børnehaven.

Men du er virkelig nød til at snakke med manden, han aner sikkert ikke at du har alle de tanker...

Har du fundet noget positivt ved det nye sted hvor i har købt hus??

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Jah hvis man så bare vidste at det var der man skulle tilbringe resten af børnenes skoletid, så ville det være perfekt - sådan har jeg det bare slet ikke ligenu. og så bliver det et frygteligt flytteri, hvis man allerede nu har det sådan. og det vil jeg ikke nyde vores barn

Men ja det er rigtig synd for min mand, men jeg synes faktisk også han har presset mig ret meget, og så gav jeg mig til sidst fordi jeg tænkte det nok skulle gå, men nu har jeg bare den her følelse hvor det bare ikke er okey

Og hvorfor har i købt et hus? Hvis ikke du ved om det er et sted børnene skal vokse op og gå i skole.. Så kunne i da have lejet et hus. Man går jo ikke ud over køber nyt bolig hvert andet år. Da i sagde ja til huset, havde du vel en forestilling om at børnene skulle vokse op der!

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

nej men det lyder på mig som om at du ligger alt ansvar fra dig nu, og nu er det din mand der har presset dig til huskøb, og du bare sagde ja. Du har din egen holdning og har din egen mening.. Og synes ikke bare du kan give din mand skylden fordi du nu har fortrudt. Det er et barn, og de har forskellige meninger hele tiden. Hvis du siger a, siger de b.. 

- og du har sagtens kunne undersøge forholdene dernede, og om der er andre børn osv.. 

nej jeg ved godt jeg ikke skal give min mand skylden. Det gik bare så stærk pludselig, hvor jeg også der var bekymret, men fikat vide det nok skulle gå - det gør det jo nok også. Det er bare ikke fedt at skulle flytte til at område man allerede nu ikke føler for.

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Øv, det er også lige langt nok, til at han kunne blive i børnehaven.

Men du er virkelig nød til at snakke med manden, han aner sikkert ikke at du har alle de tanker...

Har du fundet noget positivt ved det nye sted hvor i har købt hus??

Lad mig sige det sådan at jeg er mere end villig til at køre det stykke. Så må vi bo i huset og lade vores barn blive i børnehaven indtil vi finder noget tættere på. så langt er jeg ude ligenu ja...

Det possitive ved huset er masser af plads til billige penge. Men føler bare nu at mindre plads havde kunne gøre det hvis blot vi kunne været blevet i området og været fri for alle de forandringer

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

nej jeg ved godt jeg ikke skal give min mand skylden. Det gik bare så stærk pludselig, hvor jeg også der var bekymret, men fikat vide det nok skulle gå - det gør det jo nok også. Det er bare ikke fedt at skulle flytte til at område man allerede nu ikke føler for.

"det er ikke fedt ikke at flytte til et område, man ikke føler for"

håber virkelig at din mand fortæller dig hvor uansvarlig du har været ved den beslutning, området skulle have været undersøgt samt du skulle have vendt alle dine tanker inden. men du synes ikke det er "fedt" at skulle flytte, tør slet ikke tænke på hvordan din mand har det ... Tror heller ikke han synes det "her bliver fedt" 

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Og hvorfor har i købt et hus? Hvis ikke du ved om det er et sted børnene skal vokse op og gå i skole.. Så kunne i da have lejet et hus. Man går jo ikke ud over køber nyt bolig hvert andet år. Da i sagde ja til huset, havde du vel en forestilling om at børnene skulle vokse op der!

jah jeg havde.. ude på landet med frisk luft. Men havde ikke regnet med at der var så lidt liv. Ved godt det lyder tåbeligt

Anmeld

22. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

jah jeg havde.. ude på landet med frisk luft. Men havde ikke regnet med at der var så lidt liv. Ved godt det lyder tåbeligt

Hvad havde du så regnet med?

Anmeld

22. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

"det er ikke fedt ikke at flytte til et område, man ikke føler for"

håber virkelig at din mand fortæller dig hvor uansvarlig du har været ved den beslutning, området skulle have været undersøgt samt du skulle have vendt alle dine tanker inden. men du synes ikke det er "fedt" at skulle flytte, tør slet ikke tænke på hvordan din mand har det ... Tror heller ikke han synes det "her bliver fedt" 

Så jeg bør bare holde mund og rette ind?

Anmeld

22. august 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Lad mig sige det sådan at jeg er mere end villig til at køre det stykke. Så må vi bo i huset og lade vores barn blive i børnehaven indtil vi finder noget tættere på. så langt er jeg ude ligenu ja...

Det possitive ved huset er masser af plads til billige penge. Men føler bare nu at mindre plads havde kunne gøre det hvis blot vi kunne været blevet i området og været fri for alle de forandringer

Jeg syntes det er rigtig syndt hvis i flytter i huset alle sammen, og venter på at få det solgt, for at købe et andet, simpelthen fordi det er jeres barn i rykker rundt på. Et barn har brug for en fast base.

Jeg syntes den er meget svær, og det er en rigtig øv situation i sidder i. Men du er nød til at sige det lige ud til din mand, måske han har nogen andre løsninger på problemerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.