Jeg personligt syntes det er skrækkeligt at de ingen gang får chancen for at vise at de kan være gode foreldre alle skal have en chanse så vis de ikke er dirakte i fare for barnet er det jo for latterligt ikke at give dem chansen med opsyn i hjemmet og vis det så viser sig der at barnet mistrives efter en månede eller 2 ja så er en tvangs fjerenlse okay ellers ikke..
Og nu kender jeg personligt bent har gået på efterskole med ham og snakket med ham efterføgelne og jeg tror personligt at han ville blive en god far..
Men nu er den 2 gang jeg har set i de unge mødre at de fjerner et barn før føslen og jeg syntes det er dybt forkert gik dog foreldrene en chanse!!!!
Faktisk så kan blot en månede i et dårligt miljø være utrolig skadeligt for sådan en lille størrelse. Hvis et spædbarns behov ikke opfyldes så kan det få permanente skader fremover. Som en har nævnt, så kan man med fordel tænke på Jørn fra "Er du mors lille dreng?".
Tidligere har man foretaget langt færre af disse typer tvangsfjrnelser, men man har indset at man barnet lider langt mindre overlast ved hurtig indgribning. Derudover så har man mulighed for stadig at hjælpe forældrene.
Selvom der er flare af dem, så er de stadig sjældne. Det er ikke en nem beslutning, og jeg er sikker på de har gode argumenter for tvangsjernelsen. Selvfølgelig believer der begået fejl, men det kan vi altså ikke vurdere ud fra dette. Slet ikke fra en kilde som ekstra bladet.
Anmeld