pain is temporary. Quiting lasts forever.
Chili skriver:
Jamen kommunen havde til start sagt de ville hjælpe og støtte dem, med hvad de havde brug for, så de kunne få en chance, men så flyttede de og den nye kommune ville så ikke hjælpe! Og nu vil Odense heller ikke. Det giver enig mening? Hvorfor lige pludselig ændre mening? Når de havde lagt en plan til at starte med..
God aften til dig også 
Men det er jo hvad hun fortæller. Det er ikke nødvendigvis sandt. Og hvorfor flytter de kommune når de har fået et godt samarbejde i gang? Jeg synes det er underligt og det er ikke atypisk at familier flytter fra kommune til kommune i håb om at de kan "gemme" sig lidt.
Jeg ved ikke hvorfor de er flyttet, hvorvidt de havde et godt samarbejde med den første kommune eller ej, eller hvorvidt de andre kommuner ikke vil hjælpe eller parret ikke var samarbejdsvillige.
Uanset ved jeg der skal en del til at få godkendt en tvangsanbringelse. Det er ikke den enkelte sagsbehandler der har den afgørende magt, men børne og unge udvalget. Og her skal man jo netop kunne argumentere for hvorfor det er nødvendigt og man ikke kan "nøjes" med et morhjem og lignende.
Men det er da ganske forfærdeligt for uanset forældreevne så elsker man ikke sit barn mindre, men det er barnets tarv der kommer i første række. Men hun får da heldigvis stadig sit barn at se og så kan vi håbe på at hun kam vise at hun godt kan klare den store opgave.
Anmeld