FrkRaarup skriver:
Hejsa,
Mit hoved buldre derud af og med dårlige svar i går til Klinisk Gentisk Rådgivning er det hele da endnu værre.
Jeg vil så gerne have svar, men aner ikke hvordan jeg skal få trumfet noget igennem. Min læge ser ud til at være ligeglad.
Har ikke kontakt til andre, og aner simpelthen bare ikke hvor jeg skal ringe hen..
Er bare SÅ bange.. HELE tiden
Og ingen ser ud til at gide hjælpe mig...
Det er så rigtigt det du skriver.. SUK... Hvad skal jeg gøre? Hvem skal jeg ringe til? 

Ring til jordemodercenteret eller til sundhedsplejerske - du må godt bruge dem jordemoder fordi du har spørgsmål efter fødslen og sundhedsplejerske fordi du er blevet mor og har en masse tanker og følelser som en mor.
Ked af at høre om genetisk rådgivning - vi fik ikke tilbud da ingen i nærmeste familie havde medfødte hjertefejl så det blev slået hen til naturens luner og en let forhøjet risiko for gentagelse. Jeg er dog sikker på det ligger i min familie - det er en meget lille familie og der har været to blå børn (kategori af hjertefejl), men det andet barn var for langt ude i grenene.
Men når ret skal være ret har vi jo så også 3 sprællevende børn uden hjertefejl så mere Info havde måske bare været skræmmende. Præcis hvilken hjertefejl var det Naja havde? Lia havde hypoplastic right heart plus er corornarsystem der var "forkert".
Du skal vide angsten for man aldrig vil kunne få børn igen fordi ens underlig er ødelagt er vist mere normen end undtagelsen når man har mistet - jeg var ikke i tvivl om min livmoder var nedsunken, jeg havde styrtblødninger der betød alt var forkert og da jeg blev gravid igen var det med sikkerhed i æggestokkene så de ville sprænge og umuliggøre flere graviditeter. Jeg brugte ikke min læge, eller andre personer inden for det medicinske område, men jeg brugte andre der havde mistet og at skrive. Hvis du har brug for en modtager af alle dine tanker må du altid skrive for mange gange hjælper det bare at få det ud og se det lidt væk fra.
Nå men lige nu skal du kontakte din gamle jordemoder eller selv ringe til gynækologisk afd og ligge kortene på bordet og sige du er så angst og du har behov for at få ro og få at vide alt i orden fysisk.
Anmeld