Skrev for et par dage siden denne:
https://www.baby.dk/debat/223738pi2/gode-raad/klamt personligt-.aspx#GoToMessageJeg var så ved læge for 2 dage siden, hvor lægen mente det var smerter pga. mavesyge i spiserøret. Jeg skal så i behandling i 14 dage!
Fredag d. 2/8 kom min mens pludselig. Jeg blødte igennem trusser og shorts. Resten af fredagen og lørdagen var der ikke noget. Søndan, mandag og tirsdag er der en smule, men kun når jeg tørre mig. intet i urinen og trusserne.
Onsdag og frem til (12/8) havde jeg rigtig mens. I dagene derefter er der INTET.
Her for kort tid siden begyndte det pludselig at løbe ned af mine ben med blod og dryppe på gulvet.
45 min senere bløder jeg igen. Jeg rejser mig fra sofaen hvor det løber meget ned af mine ben og drypper på gulvet.
Går på toilet hvor jeg er helt smurt ind i blod. Der kommer klumper ud og ned i toilettet.
Det lugter mærkeligt

Meget svagt af kartoffelvand

Jeg har haft mavesmerter i 14 dage, kvalme, følelse af opkast, hovedpine og enorm træthed.. Har haft en mærkeligt følelse i kroppen og en fornemmelse om at noget er galt.
Min mand er MEGET bekymret.

Jeg ringede til lægen for kort tid siden, men der er svare på. Der er dog henvisning til et akutnummer..
MEN, hvad gør jeg nu?
Hvordan får jeg trumfet en scanning igennem?
Anmeld