Hel galt indvendig- HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.614 visninger
94 svar
67 synes godt om
14. august 2013

FrkRaarup

Skrev for et par dage siden denne:
https://www.baby.dk/debat/223738pi2/gode-raad/klamt personligt-.aspx#GoToMessage

Jeg var så ved læge for 2 dage siden, hvor lægen mente det var smerter pga. mavesyge i spiserøret. Jeg skal så i behandling i 14 dage!

Fredag d. 2/8 kom min mens pludselig. Jeg blødte igennem trusser og shorts. Resten af fredagen og lørdagen var der ikke noget. Søndan, mandag og tirsdag er der en smule, men kun når jeg tørre mig. intet i urinen og trusserne.
Onsdag og frem til (12/8) havde jeg rigtig mens. I dagene derefter er der INTET.

Her for kort tid siden begyndte det pludselig at løbe ned af mine ben med blod og dryppe på gulvet.

45 min senere bløder jeg igen. Jeg rejser mig fra sofaen hvor det løber meget ned af mine ben og drypper på gulvet.

Går på toilet hvor jeg er helt smurt ind i blod. Der kommer klumper ud og ned i toilettet.
Det lugter mærkeligt Meget svagt af kartoffelvand

Jeg har haft mavesmerter i 14 dage, kvalme, følelse af opkast, hovedpine og enorm træthed.. Har haft en mærkeligt følelse i kroppen og en fornemmelse om at noget er galt.

Min mand er MEGET bekymret.

Jeg ringede til lægen for kort tid siden, men der er svare på. Der er dog henvisning til et akutnummer..

MEN, hvad gør jeg nu?
Hvordan får jeg trumfet en scanning igennem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

Bebsen

Du ringer da ihvertfald lige straks til det akut nr!!!

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

Bebsen skriver:

Du ringer da ihvertfald lige straks til det akut nr!!!

Syns du? Syns ikke selv det lyder akut.?

Anmeld

14. august 2013

LilleLene

FrkRaarup skriver:

bare kom i sving

Anmeld

14. august 2013

Lukas&Liam<3

FrkRaarup skriver:

Ring
De er altid så søde og hjælper, råder eller vejleder ligemeget hvad det er.

Anmeld

14. august 2013

Chevro

FrkRaarup skriver:

https://www.baby.dk/debat/223738pi2/gode-raad/klamt personligt-.aspx#GoToMessage

Jeg var så ved læge for 2 dage siden, hvor lægen mente det var smerter pga. mavesyge i spiserøret. Jeg skal så i behandling i 14 dage!

Fredag d. 2/8 kom min mens pludselig. Jeg blødte igennem trusser og shorts. Resten af fredagen og lørdagen var der ikke noget. Søndan, mandag og tirsdag er der en smule, men kun når jeg tørre mig. intet i urinen og trusserne.
Onsdag og frem til (12/8) havde jeg rigtig mens. I dagene derefter er der INTET.

Her for kort tid siden begyndte det pludselig at løbe ned af mine ben med blod og dryppe på gulvet.

45 min senere bløder jeg igen. Jeg rejser mig fra sofaen hvor det løber meget ned af mine ben og drypper på gulvet.

Går på toilet hvor jeg er helt smurt ind i blod. Der kommer klumper ud og ned i toilettet.

Jeg har haft mavesmerter i 14 dage, kvalme, følelse af opkast, hovedpine og enorm træthed.. Har haft en mærkeligt følelse i kroppen og en fornemmelse om at noget er galt.

Jeg ringede til lægen for kort tid siden, men der er svare på. Der er dog henvisning til et akutnummer..

MEN, hvad gør jeg nu?

Ring til nummeret ! Når der ikke er adgang til vagtlæge eller lign, er det jo din eneste mulighed!

Der kan jo være alt muligt galt!!! For din egen skyld, ring!!

Anmeld

14. august 2013

esioul

FrkRaarup skriver:

MEN, hvad gør jeg nu?

Kan altså ikke lade være med at tænke underlivsbetændelse.

Symptomer, der kan optræde ved underlivsbetændelse

• Underlivssmerter, der forværres ved bevægelse
  • Udflåd
  • Blødningsforstyrrelser
  • Menstruationssmerter
  • Smerter ved samleje
  • Temperaturforhøjelse
  • Almen utilpashed

Kan ikke give en diagnose, men synes det du fortæller er noget der skal ses på NU!

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

LilleLene skriver:

bare kom i sving

Jeg ringede til akutnummeret og fik fat på min læge.

Han syns at jeg lige skal trække vejret til i morgen og ringe besked om hvordan det er gået og så skal vi tage stilling.

Kunne ikke bare sådan få en akutscanning på sygehuset

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

esioul skriver:

Kan altså ikke lade være med at tænke underlivsbetændelse.

Symptomer, der kan optræde ved underlivsbetændelse

• Underlivssmerter, der forværres ved bevægelse
  • Udflåd
  • Blødningsforstyrrelser
  • Menstruationssmerter
  • Smerter ved samleje
  • Temperaturforhøjelse
  • Almen utilpashed

Kan ikke give en diagnose, men synes det du fortæller er noget der skal ses på NU!

Jeg har haft underlivsbetændelse, så kender symptomer..

Han syns at jeg lige skal trække vejret til i morgen og ringe besked om hvordan det er gået og så skal vi tage stilling.

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

Chevro skriver:

Ring til nummeret ! Når der ikke er adgang til vagtlæge eller lign, er det jo din eneste mulighed!

Der kan jo være alt muligt galt!!! For din egen skyld, ring!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.