Hel galt indvendig- HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

FrkRaarup

l.kjoeller skriver:

fortæl ærligt om (hele) din situation. så kan jeg ikke forestille mig andet end at de vil give dig skanningen 

Til skadestuen eller lægevagten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

FrkRaarup

stjernehimmel skriver:

Det tror jeg faktisk de ville sende dig til automatisk... og hvis ikke så pres på for at få det gjort...

Og han kan nemt undersøge dig mens du bløder.... jeg styrt blødte da jeg var til scanning og undersøgelse mandag og tirsdag(pga jeg mistede i 5+6) så en læge kan nemt undersøge dig...

Undersøge indvendigt?

Spurgte lægen tre gange om jeg ikke kunne få en scanning, og det kunne jeg ikke.

Anmeld

14. august 2013

Fuglemor

FrkRaarup skriver:

Mente du scanning så? Eller ?

Njah.. Syns heller ikke det er rart.

Ja feks. Jeg har ikke forstand på det. Men blodprøvers eller sådan noget burde vel også kunne give lidt svar

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

Fuglemor skriver:

Ja feks. Jeg har ikke forstand på det. Men blodprøvers eller sådan noget burde vel også kunne give lidt svar

Jeg ved det heller ikke

Anmeld

14. august 2013

Pikku Myy

FrkRaarup skriver:

skadestue?

har snakket med lægen, han ville vente med at gøre noget/se mig, til i morgen el. fredag

Jeg kan overhovedet ikke se hvad skadestuen skal blandes ind i det her for - du er jo ikke kommet til skade

Hvis du ikke føler din snak med din læge har været nok, kan du ringe til lægevagten, men hvis din læge er en fornuftig een af slagsen, er de sikkert enige med ham/hende.

Er der nogen der har spurgt til din temperatur?

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

Pikku Myy skriver:

Jeg kan overhovedet ikke se hvad skadestuen skal blandes ind i det her for - du er jo ikke kommet til skade

Hvis du ikke føler din snak med din læge har været nok, kan du ringe til lægevagten, men hvis din læge er en fornuftig een af slagsen, er de sikkert enige med ham/hende.

Er der nogen der har spurgt til din temperatur?

Ville heller ikke tage på skadestuen.

Nej, det er der ikke..

Anmeld

14. august 2013

Kløver

Jeg ville få en tid til lægen til undersøgelse, evt både gu og urin/blodprøve for at få målt infektionstallene om der kan være noget og måle temperatur om der er feber

Anmeld

14. august 2013

Lotus86

Når du ikke selv synes det lyder akut, og du har snakket med din læge som mener det godt kan vente til i morgen, så ville jeg smide stængerne op og slappe godt af.

Synes folk herinde er utroligt gode til at få pisket en stemning op, man må gå ud fra, at lægen ved bedst

Rigtig god bedring, håber ikke det er noget alvorligt.

Anmeld

14. august 2013

l.kjoeller

FrkRaarup skriver:

Til skadestuen eller lægevagten?

Lægevagten

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

Lotus86 skriver:

Når du ikke selv synes det lyder akut, og du har snakket med din læge som mener det godt kan vente til i morgen, så ville jeg smide stængerne op og slappe godt af.

Synes folk herinde er utroligt gode til at få pisket en stemning op, man må gå ud fra, at lægen ved bedst

Rigtig god bedring, håber ikke det er noget alvorligt.

Tak

Altså.. Var da lidt nervøs inden jeg skrev her, men efter var jeg MEGET nervøs

Jeg har ikke haft flere 'bade' siden jeg skrev, så bliver hjemme og slapper af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.