Hel galt indvendig- HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2013

Muffinmus

Mine tarme sparker også...selv om mine børn er 15 mdr, 4 og 6 år....
Så ja, der er masse af liv i maven, men kun i tarmene, det er meget normalta efter man har fået børn, nogle har det resten af livet on off.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2013

FrkRaarup

Maja84 skriver:

Dejligt med Update og glad for det ikke var mere alvorligt. Håber dine hormoner snart finder deres plads, men desværre hørt ført

Håber snart det bliver bedre

Mange tak

Har godt nok ondt her til aften. Håber det bliver bedre.

Anmeld

16. august 2013

Kløver

FrkRaarup skriver:

Mange tak

Har godt nok ondt her til aften. Håber det bliver bedre.

Har du ikke noget smertestillende som kan hjælpe, og er det ikke bedre mandag ville jeg ringe til lægen igen

Anmeld

17. august 2013

bonanza

FrkRaarup skriver:

Ja.. For alle andre sviger godt nok :O

Har både snakket med min gamle læge, nuværende læge, jordemoderhuset og FG (ved ikke hvorfor), prøvet at komme i kontakt med tidligere JM samt fødsels-JM

Nu sidder jeg på 2. time og venter på min læge ringer ..
Har stadig ondt og har blødt hele natten.. Godt nok normalt. Men det erover 2 uger siden min mens begyndte, som så også har været stoppet i mellemtiden.

Njah, ikke for nylig.

Hvordan går det søde?

Anmeld

17. august 2013

ann-kristina

på kolding sygehus er der en akut gyn. som ligger sammen med skadestuen, det er samme indgang, og der skal du bare ringe ind næste gang du har smerter eller bløder

Man kan ikke bare selv kontakte akut Gyn. Det skal igennem lægevagten eller egen læge

Anmeld

17. august 2013

LRJ

ann-kristina skriver:

Man kan ikke bare selv kontakte akut Gyn. Det skal igennem lægevagten eller egen læge

Ikke de gange jeg har skulle derind.. Har selv ringet til dem og fået en tid samme dag, eller blevet bedt om at komme nu alt afhængig af hvad der er galt..

Anmeld

18. august 2013

FrkRaarup

bonanza skriver:

Hvordan går det søde?

Tak fordi du spørger.

Har rimelig dårlig mave, men smerterne er aftagende. Det sammen er blødninger.

Anmeld

18. august 2013

FrkRaarup

Maja84 skriver:

Har du ikke noget smertestillende som kan hjælpe, og er det ikke bedre mandag ville jeg ringe til lægen igen

Det går bedre

Lige til info : Smertestillende hjælper ikke. De hjælper kun på muskel og ledsmerter.

Anmeld

18. august 2013

FrkRaarup

MariaE skriver:

Mine tarme sparker også...selv om mine børn er 15 mdr, 4 og 6 år....
Så ja, der er masse af liv i maven, men kun i tarmene, det er meget normalta efter man har fået børn, nogle har det resten af livet on off.

Det er godt nok vildt

Min læge sagde bare det INTET havde med 'at få et barn' at gøre..

Anmeld

18. august 2013

Kløver

FrkRaarup skriver:

Det går bedre

Lige til info : Smertestillende hjælper ikke. De hjælper kun på muskel og ledsmerter.

Panodil hjælper ibumetin er til muskel og ledsmerter og tager man en af hver gør kemien at de virker bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.