Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Dejligt med Update og glad for det ikke var mere alvorligt. Håber dine hormoner snart finder deres plads, men desværre hørt ført Håber snart det bliver bedre
Dejligt med Update og glad for det ikke var mere alvorligt. Håber dine hormoner snart finder deres plads, men desværre hørt ført Håber snart det bliver bedre
FrkRaarup skriver: Mange tak Har godt nok ondt her til aften. Håber det bliver bedre.
Mange tak Har godt nok ondt her til aften. Håber det bliver bedre.
FrkRaarup skriver: Ja.. For alle andre sviger godt nok :OHar både snakket med min gamle læge, nuværende læge, jordemoderhuset og FG (ved ikke hvorfor), prøvet at komme i kontakt med tidligere JM samt fødsels-JMNu sidder jeg på 2. time og venter på min læge ringer .. Har stadig ondt og har blødt hele natten.. Godt nok normalt. Men det erover 2 uger siden min mens begyndte, som så også har været stoppet i mellemtiden.Njah, ikke for nylig.
Ja.. For alle andre sviger godt nok :OHar både snakket med min gamle læge, nuværende læge, jordemoderhuset og FG (ved ikke hvorfor), prøvet at komme i kontakt med tidligere JM samt fødsels-JMNu sidder jeg på 2. time og venter på min læge ringer .. Har stadig ondt og har blødt hele natten.. Godt nok normalt. Men det erover 2 uger siden min mens begyndte, som så også har været stoppet i mellemtiden.Njah, ikke for nylig.
Hvordan går det søde?
på kolding sygehus er der en akut gyn. som ligger sammen med skadestuen, det er samme indgang, og der skal du bare ringe ind næste gang du har smerter eller bløder
Man kan ikke bare selv kontakte akut Gyn. Det skal igennem lægevagten eller egen læge
ann-kristina skriver: Man kan ikke bare selv kontakte akut Gyn. Det skal igennem lægevagten eller egen læge
bonanza skriver: Hvordan går det søde?
Maja84 skriver: Har du ikke noget smertestillende som kan hjælpe, og er det ikke bedre mandag ville jeg ringe til lægen igen
Har du ikke noget smertestillende som kan hjælpe, og er det ikke bedre mandag ville jeg ringe til lægen igen
MariaE skriver: Mine tarme sparker også...selv om mine børn er 15 mdr, 4 og 6 år....Så ja, der er masse af liv i maven, men kun i tarmene, det er meget normalta efter man har fået børn, nogle har det resten af livet on off.
Mine tarme sparker også...selv om mine børn er 15 mdr, 4 og 6 år....Så ja, der er masse af liv i maven, men kun i tarmene, det er meget normalta efter man har fået børn, nogle har det resten af livet on off.
FrkRaarup skriver: Det går bedre Lige til info : Smertestillende hjælper ikke. De hjælper kun på muskel og ledsmerter.
Det går bedre Lige til info : Smertestillende hjælper ikke. De hjælper kun på muskel og ledsmerter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128