Hel galt indvendig- HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2013

FrkRaarup

stjernehimmel skriver:

Må indrømme at jeg ville vente til lægen lukkede og så ringe til vagtlægen... og smøre lidt tygt på hvis det var der der sku til....

og synes ikke at det er ok lægen ik vil se dig... langt fra ok

kan skadestuen sende mig til scanning ?
kan jeg selv forlange en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2013

FrkRaarup

Fuglemor skriver:

Wow du tager det roligt, jeg var total panikket hvis det var mig og havde råbt for at få dem til at undersøge mig.

han kan da ikke undersøge når jeg bløder?

Anmeld

14. august 2013

Mata

Jeg ville ringe/tage på en skadestue omgående, det lyder ret voldsomt det du beskriver.  

Anmeld

14. august 2013

stjernehimmel

FrkRaarup skriver:

kan skadestuen sende mig til scanning ?
kan jeg selv forlange en?

Det tror jeg faktisk de ville sende dig til automatisk... og hvis ikke så pres på for at få det gjort...

Og han kan nemt undersøge dig mens du bløder.... jeg styrt blødte da jeg var til scanning og undersøgelse mandag og tirsdag(pga jeg mistede i 5+6) så en læge kan nemt undersøge dig...

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

stjernehimmel skriver:

Det tror jeg faktisk de ville sende dig til automatisk... og hvis ikke så pres på for at få det gjort...

Og han kan nemt undersøge dig mens du bløder.... jeg styrt blødte da jeg var til scanning og undersøgelse mandag og tirsdag(pga jeg mistede i 5+6) så en læge kan nemt undersøge dig...

Okay
Men jeg skal vel vente til min læge lukker?

Årh J*eg hader bare at blive undersøgt. og da specielt hvis jeg bløder

Anmeld

14. august 2013

stjernehimmel

FrkRaarup skriver:

Okay
Men jeg skal vel vente til min læge lukker?

Årh J*eg hader bare at blive undersøgt. og da specielt hvis jeg bløder

Ja... når lægen er lukket så kan du kontakte skadestuen og så siger du at det er blevet værre end da du havde kontakt til lægen....

Nogle gange, som her synes jeg det er ganske ok at stikke en løgn.....

Anmeld

14. august 2013

Fuglemor

FrkRaarup skriver:

han kan da ikke undersøge når jeg bløder?

Nej selvfølgelig ikke på den måde men jeg ville være mega utryg ved det og forlange nogen tog mig ind. Det kan da ikke være rigtig du skal bløde så voldsomt,

Anmeld

14. august 2013

l.kjoeller

FrkRaarup skriver:

Skrev for et par dage siden denne:
https://www.baby.dk/debat/223738pi2/gode-raad/klamt personligt-.aspx#GoToMessage

Jeg var så ved læge for 2 dage siden, hvor lægen mente det var smerter pga. mavesyge i spiserøret. Jeg skal så i behandling i 14 dage!

Fredag d. 2/8 kom min mens pludselig. Jeg blødte igennem trusser og shorts. Resten af fredagen og lørdagen var der ikke noget. Søndan, mandag og tirsdag er der en smule, men kun når jeg tørre mig. intet i urinen og trusserne.
Onsdag og frem til (12/8) havde jeg rigtig mens. I dagene derefter er der INTET.

Her for kort tid siden begyndte det pludselig at løbe ned af mine ben med blod og dryppe på gulvet.

45 min senere bløder jeg igen. Jeg rejser mig fra sofaen hvor det løber meget ned af mine ben og drypper på gulvet.

Går på toilet hvor jeg er helt smurt ind i blod. Der kommer klumper ud og ned i toilettet.
Det lugter mærkeligt Meget svagt af kartoffelvand

Jeg har haft mavesmerter i 14 dage, kvalme, følelse af opkast, hovedpine og enorm træthed.. Har haft en mærkeligt følelse i kroppen og en fornemmelse om at noget er galt.

Min mand er MEGET bekymret.

Jeg ringede til lægen for kort tid siden, men der er svare på. Der er dog henvisning til et akutnummer..

MEN, hvad gør jeg nu?
Hvordan får jeg trumfet en scanning igennem?

fortæl ærligt om (hele) din situation. så kan jeg ikke forestille mig andet end at de vil give dig skanningen 

Anmeld

14. august 2013

Ciss

Jeg håber, du har ringet....

at du får det ordentligt undersøgt.

Anmeld

14. august 2013

FrkRaarup

Fuglemor skriver:

Nej selvfølgelig ikke på den måde men jeg ville være mega utryg ved det og forlange nogen tog mig ind. Det kan da ikke være rigtig du skal bløde så voldsomt,

Mente du scanning så? Eller ?

Njah.. Syns heller ikke det er rart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.