Valg af flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Laulund87

dorthemus skriver:

Præcis, det er da så smart
og ja de er smadder lækre og holder bare. Jeg arbejder i en skovbørnehave og der er sgutte mange der kan holde til dét slid

Synes også den ser meget figursyet ud og det er jo godt til en slank pige. Synes mange flyverdragter ser så runde ud og hun ligner en sæk kartofler i dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Laulund87

ESV skriver:

Forlænges hvordan? Jeg har prøvet at Google det men finder ikke rigtig noget.

kan se du har fået svaret

Anmeld

4. august 2013

Maja_4000

Jeg har købt en molo og en hummel til Caroline .. Begge er brugte - men rigtig fine

Sidste år havde hun en fra Name it, den var vi glade for

Anmeld

4. august 2013

jinx

hvornår sælger de flyverdragter i butikkerne ? 

(vis de ikke er begyndt, som måske er gået forbi min næse, da jeg kan læse mange allerede har købt?) 

Anmeld

4. august 2013

Palaja

Marie skal have en fra Ej Sikke Lej. Fandt den til halv pris, og så blev det den Hun har før haft Molo, og dem har jeg syntes rigtigt godt om. 

Anmeld

4. august 2013

Laulund87

jinx skriver:

hvornår sælger de flyverdragter i butikkerne ? 

(vis de ikke er begyndt, som måske er gået forbi min næse, da jeg kan læse mange allerede har købt?) 

De nye modeller kommer her om et par uger

Anmeld

4. august 2013

raca

et at de gode men ikke mærkerne ala, molo, danefæ og hummel,

det kan godt være de er gode, man jeg mener man betaler ret meget for et skide mærke og det gider jeg ikke.. og de er ikke en hat bedre end så mange andre mærker, dvs jeg er rimlig uimponeret sammen holdt med prisen,
mange andre mærker kan klare det midst ligeså godt, bare billigere.

så coler kids, mik-line eller Abeko eller twins,Celaviv  alt efter hvad jeg så finder på tilbud, supleret med et sæt foret regntøj

Anmeld

4. august 2013

Alexander&Lærke

Jeg tror også vi skal prøve en didikson i år ti den store på godt 6, så et sted de havde dem til 600 er de ikke billigt nu her? Måske det er sidste rs farver men det er vi bunden ligeglade med. Den mindste på 2 har arvet 2 en fra LEGO og en fra noget som hedder twins. Ved ikke hvordan den er, men den fra LEGO ser meget god og varm ud. Og så dejligt at arve.

Anmeld

4. august 2013

Laulund87

Alexander&Lærke skriver:

Jeg tror også vi skal prøve en didikson i år ti den store på godt 6, så et sted de havde dem til 600 er de ikke billigt nu her? Måske det er sidste rs farver men det er vi bunden ligeglade med. Den mindste på 2 har arvet 2 en fra LEGO og en fra noget som hedder twins. Ved ikke hvordan den er, men den fra LEGO ser meget god og varm ud. Og så dejligt at arve.

Jo det er billigt for en Didriksons

Mener de normalt går fra 800 kr og den jeg gerne vil have til Maria koster 1000 kr

Anmeld

5. august 2013

A&F

Min datter har en Me Too flyverdragt og den har jeg været rigtig glad for. Super kvalitet, og hun har været tør og varm. Ved ikke om jeg køber en Me Too flyverdragt denne gang, er på udkig, men det er en jungle. Vil gerne prøve andet, og hvis ikke jeg finder, så bliver det Me Too igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.