Valg af flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Camilla..

Canada goose, det er og bliver der bedste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

bøllen

jeg har købt en molo igen iår, var super glade for den vi havde sidste år. Skal have en ekstra dragt ved ikke hvilken det bliver. Vinterjakken er fra Hummel.

Anmeld

5. august 2013

M&N

Molo!

Vi har købt 2. Str 74 og 80.

Elsker designet, farverne og kvaliteten er bare så lækker! 

Anmeld

7. august 2013

Lunae

Herhjemme er der købt en Reima flyverdragt og så regner jeg også med at købe en hummel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2013

ESV

Må jeg spørger hvorfor så mange af jer køber 2 dragter i de dyre mærker?
Jeg kan forstå hvorfor man skal have to men hvorfor to af de helt dyre?

Anmeld

7. august 2013

Lunae

ESV skriver:

Jeg har lige købt reima flycerdragten på 50 procent, altså 500 kr. Hummelflyverdragten får jeg til indkøbspris! Jeg køber altid de dyre mærker i overtøj, men aldrig til fuld pris!

Anmeld

8. august 2013

raca

ESV skriver:

jeg undre mig også..

mine har aldrig kunne nå at bruge to dragter  i og med de har foret

regntøj, som jeg mener er langt mere anvendeligt i regnvejr, end en flyverdragt der påstås at være vandtæt.. jeg har arbejdet i bh, og jo børne er tøre, indenvendigt i langt de fleste flyverdragter( molo og den billigste fra bilka kunne ikke) men ellers kunne alle de andre modstå heldags regn men dragterne blev tunge og klamme og varmede ikke ret godt ( jo didrikson kunne klare det hele)

men jeg mener foret regntøj er langt rare at bevæge sig i og langt rare for personalet at håntere da det ikke suger fugt u det ydereste lag som langt de fleste flyverdragter gør, og derfor skal tørre imellem børne har været ude i regn.

. og den danske vinter kan være rimlig våd.

så derfor laver jeg en helgradering der holder, i princippet kunne jeg langt de fleste vintre nøjes med foret regntøj. men vil gerne havde en flyverdragt at skifte til hvis det skulle blive frost sne.

jeg har 2 børn og bruger inc støvler ca 2500-3000 maks på overtøj og fodtøj til vintren og de er varme og tørre hele vintren. hvilket er langt vigtigere for mig end hvad der står på ryggen af barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.