ESV skriver:
Må jeg spørger hvorfor så mange af jer køber 2 dragter i de dyre mærker?
Jeg kan forstå hvorfor man skal have to men hvorfor to af de helt dyre?
jeg undre mig også..
mine har aldrig kunne nå at bruge to dragter i og med de har foret
regntøj, som jeg mener er langt mere anvendeligt i regnvejr, end en flyverdragt der påstås at være vandtæt.. jeg har arbejdet i bh, og jo børne er tøre, indenvendigt i langt de fleste flyverdragter( molo og den billigste fra bilka kunne ikke) men ellers kunne alle de andre modstå heldags regn men dragterne blev tunge og klamme og varmede ikke ret godt ( jo didrikson kunne klare det hele)
men jeg mener foret regntøj er langt rare at bevæge sig i og langt rare for personalet at håntere da det ikke suger fugt u det ydereste lag som langt de fleste flyverdragter gør, og derfor skal tørre imellem børne har været ude i regn.
. og den danske vinter kan være rimlig våd.
så derfor laver jeg en helgradering der holder, i princippet kunne jeg langt de fleste vintre nøjes med foret regntøj. men vil gerne havde en flyverdragt at skifte til hvis det skulle blive frost sne.
jeg har 2 børn og bruger inc støvler ca 2500-3000 maks på overtøj og fodtøj til vintren og de er varme og tørre hele vintren. hvilket er langt vigtigere for mig end hvad der står på ryggen af barnet.
Anmeld