Valg af flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

serinasmor

Overvejer om vi skal have 2 i år ... If so: så bliver den ene fra bilka (for svigermor er tidligt ude og har bestemt at den køber hun. Og en friends s den huden havde sidste år. Den var vi glade for altid varm og tør - testvinder og lyserød
hvis jeg helt selv kunne vælge blev det friends igen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

B&J

S.Maria skriver:

Jeg har købt mikk-line...

må jeg ikke spørge dig om noget, vi har nemlig også tænkt det mærke for den sagde virkelig gode tal af åndbarheden og  andsøjletryk...

men vis vores dreng bruger en 98/104 hvad størrelse skal han så have tror du? han er en meget tynd lille dreng

Anmeld

4. august 2013

Lullaby

Vi har i år købt ticket to heaven til Izabella da den var på tilbud og sidste år købte jeg en til Yazmin fra coop da de havde tilbud på de sidste str.

Zarina får dem der ligger i hendes kasse (fra de 2 andre) så der er en del at vælge imellem.

Anmeld

4. august 2013

janne1986

Vores den yngste havde sidste år en fra color kids og en fra minymo... Begge super dragter! 

Den store havde en fra Reima og en fra bilka... 

Reima gik i stykker efter ca 4 mdr og Babysam var ik hverken til at hugge eller stikke i... (Efter endt sag gennem Forbrugerrådet har jeg fået alle penge retur) 

hvorimod den fra Bilka var så god....

begge piger skal ha fra Bilka i år... Plus den yngste har en fra LEGO og den store en arve dragt fra Reina... 

Anmeld

4. august 2013

Laulund87

dorthemus skriver:

Efter to sæsoner med Molo skal hun denne gang have Didriksons. Den er testvinderen sidste år og nu hvor hun er børnehavebarn skal hun have en med forstærkninger på bag og knæ.
Desuden er jeg vild med at den kan forlænges med 4 cm hvis hun tager et spring sidst på sæsonen
køber dog en brugt molo eller andet mærke som reserve

Den køber vi også i år Jeg læste også at den kan forlænges og at den er slidstærk så valget var nemt.. Synes også den er mega flot med en masse fede detaljer

Anmeld

4. august 2013

dorthemus

Laulund87 skriver:

Den køber vi også i år Jeg læste også at den kan forlænges og at den er slidstærk så valget var nemt.. Synes også den er mega flot med en masse fede detaljer

Præcis, det er da så smart
og ja de er smadder lækre og holder bare. Jeg arbejder i en skovbørnehave og der er sgutte mange der kan holde til dét slid

Anmeld

4. august 2013

lycly

Julia skal have en fra didriksons Jeg er ikke til de der mærker som alle børn render rundt med som Hummel, molo, name it osv

Anmeld

4. august 2013

Nea85

Jeg har købt en molo til min datter igen i år, da vi var rigtig glade for den sidste år.
Første vinter, 6-10 mdr. gammel, havde hun 2 Mikk-line flyverdragter, men jeg synes, de er meget korte i kroppen..

Anmeld

4. august 2013

2babygirls

Lunae skriver:

Hvilken flyverdragt skal dit barn have og hvorfor? Mulighed for at stemme flere gange, hvis man har flere børn!

Indsæt gerne billeder!

Vi har købt en didrikson flyverdragt til Madeleine fordi den er så lækker og holdbar.

Anmeld

4. august 2013

S.Maria

B&J skriver:

må jeg ikke spørge dig om noget, vi har nemlig også tænkt det mærke for den sagde virkelig gode tal af åndbarheden og  andsøjletryk...

men vis vores dreng bruger en 98/104 hvad størrelse skal han så have tror du? han er en meget tynd lille dreng

Vi havde en sidste vinter og hun var varm og tør, så derfor har jeg købt to igen til denne vinter. Jeg ville nok købe i str. 104, synes de er en anelse små i størrelsen. Min datter bruger lige nu 86/92 og har købt i str. 98. Det gør ikke noget de er lidt store i størrelsen, de skulle også gerne holde hele vinteren  Den vi havde sidste vinter var str.86 og den var ved at være for lille sidst på vinteren, på trods af hun brugte 86 i tøj der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.