Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
S.Maria skriver: Jeg har købt mikk-line...
Jeg har købt mikk-line...
må jeg ikke spørge dig om noget, vi har nemlig også tænkt det mærke for den sagde virkelig gode tal af åndbarheden og andsøjletryk...
men vis vores dreng bruger en 98/104 hvad størrelse skal han så have tror du? han er en meget tynd lille dreng
Vi har i år købt ticket to heaven til Izabella da den var på tilbud og sidste år købte jeg en til Yazmin fra coop da de havde tilbud på de sidste str.
Zarina får dem der ligger i hendes kasse (fra de 2 andre) så der er en del at vælge imellem.
Vores den yngste havde sidste år en fra color kids og en fra minymo... Begge super dragter!
Den store havde en fra Reima og en fra bilka...
Reima gik i stykker efter ca 4 mdr og Babysam var ik hverken til at hugge eller stikke i... (Efter endt sag gennem Forbrugerrådet har jeg fået alle penge retur)
hvorimod den fra Bilka var så god....
begge piger skal ha fra Bilka i år... Plus den yngste har en fra LEGO og den store en arve dragt fra Reina...
dorthemus skriver: Efter to sæsoner med Molo skal hun denne gang have Didriksons. Den er testvinderen sidste år og nu hvor hun er børnehavebarn skal hun have en med forstærkninger på bag og knæ.Desuden er jeg vild med at den kan forlænges med 4 cm hvis hun tager et spring sidst på sæsonen køber dog en brugt molo eller andet mærke som reserve
Efter to sæsoner med Molo skal hun denne gang have Didriksons. Den er testvinderen sidste år og nu hvor hun er børnehavebarn skal hun have en med forstærkninger på bag og knæ.Desuden er jeg vild med at den kan forlænges med 4 cm hvis hun tager et spring sidst på sæsonen køber dog en brugt molo eller andet mærke som reserve
Den køber vi også i år Jeg læste også at den kan forlænges og at den er slidstærk så valget var nemt.. Synes også den er mega flot med en masse fede detaljer
Laulund87 skriver: Den køber vi også i år Jeg læste også at den kan forlænges og at den er slidstærk så valget var nemt.. Synes også den er mega flot med en masse fede detaljer
Lunae skriver: Hvilken flyverdragt skal dit barn have og hvorfor? Mulighed for at stemme flere gange, hvis man har flere børn!Indsæt gerne billeder!
Hvilken flyverdragt skal dit barn have og hvorfor? Mulighed for at stemme flere gange, hvis man har flere børn!Indsæt gerne billeder!
B&J skriver: må jeg ikke spørge dig om noget, vi har nemlig også tænkt det mærke for den sagde virkelig gode tal af åndbarheden og andsøjletryk... men vis vores dreng bruger en 98/104 hvad størrelse skal han så have tror du? han er en meget tynd lille dreng
Vi havde en sidste vinter og hun var varm og tør, så derfor har jeg købt to igen til denne vinter. Jeg ville nok købe i str. 104, synes de er en anelse små i størrelsen. Min datter bruger lige nu 86/92 og har købt i str. 98. Det gør ikke noget de er lidt store i størrelsen, de skulle også gerne holde hele vinteren Den vi havde sidste vinter var str.86 og den var ved at være for lille sidst på vinteren, på trods af hun brugte 86 i tøj der.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128