Valg af flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tænker Ida skal have en Reima, Ticket To Heaven eller Hummel dragt i år.  Sidste vinter havde hun den fra Bilka, men der var hun heller ikke nede og gå endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

B&J

S.Maria skriver:

Vi havde en sidste vinter og hun var varm og tør, så derfor har jeg købt to igen til denne vinter. Jeg ville nok købe i str. 104, synes de er en anelse små i størrelsen. Min datter bruger lige nu 86/92 og har købt i str. 98. Det gør ikke noget de er lidt store i størrelsen, de skulle også gerne holde hele vinteren  Den vi havde sidste vinter var str.86 og den var ved at være for lille sidst på vinteren, på trods af hun brugte 86 i tøj der.

Mange tak for dit svar ja de snak nemlig være tøre og varme

Anmeld

4. august 2013

gonefishing

Lunae skriver:

Hvilken flyverdragt skal dit barn have og hvorfor? Mulighed for at stemme flere gange, hvis man har flere børn!

Indsæt gerne billeder!

Vi køber altid reima til max 500kr om sommeren.
Synes det sidder bedre på vores datter end Hummel (som jeg ellers er fan af) og alle de andre.

Anmeld

4. august 2013

Krussedulle

De to små får molo eller småfolk måske, har dog ikke lige undersøgt den endnu

Ved endnu ikke hvad min den store skal ha, han starter i skole, så ved ikke hvad der er bedst til ham

Anmeld

4. august 2013

Krussedulle

Men jeg syntes også at mini rodini's flyverdragter ser gode ud

:http://www.smaahjerter.dk/mini-rodini-sort-panda-f lyverdragt_43r19262.html

Måske man skulle læse lidt om dem også,

Anmeld

4. august 2013

Muffinmus

I år får lille pigen en pink fra Ticket med pels og Danefæs vinterjakke
Min store datter får jakke og flyverdragt fra Ticket.
Min søn får hans Hmmel skibukser fra sidste år samt Danefæs vinterjakke.

Anmeld

4. august 2013

wamse

Lærke har pompdelux, for hun fik en sidste år, som hun også passer i år 

Anmeld

4. august 2013

EnSødMor

Jeg har købt en Racoon cupcake både flyverdragt og vinterjakke, de er SÅ søde... Har ikke erfaring med nogle da vores datter kun er 10 måneder, men man lærer vel med tiden... Jeg kunne bare ikke stå for dem & syntes de føles så skønne.

Overvejede en ticket to heaven i lilla med stjerner, men jeg HADER pels. så det ville jeg ikke købe. 

Anmeld

4. august 2013

LinLin

Adam på snart 3 får hummel, fordi den købte jeg på udsalg i januar (-50%)
Vi har haft reima de andre år og har været fuldt tilfreds! Men nu var det lige hummel der var på udsalg og den synes jeg var fed

David på snart 7 har jeg lige købt en mikk-line til... Ved ikke helt hvor længe man bruger flyverdragt, så ville ikke købe en alt for dyr en hvis det nu viser sig han er den eneste i 1. Klasse der har en og derfor nægter at bruge den (sidste vinter havde de godt nok alle sammen een.)

Anmeld

4. august 2013

ESV

Jeg har de sidste 3 år arvet Reima tec af en veninde men nu bruger vores børn samme str så nu skal jeg selv købe i år. Det bliver enten Reima tec eller didrikson regner jeg med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.