Valg af flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Troldemommi

Jeg har lige købt en fra celavi, de laver godt regntøj så mon ikke også deres flyverdragter er gode 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

GUSO

Vi bruger didrikson det er en helt fantastisk flyverdragt

Anmeld

4. august 2013

Kløver

Mine er stadig små og bliver enten den fra Bilka eller måske en fairtrail da de har dem på bud lige nu når de bliver større får de nok 2 hvis det er nødvendigt at have og skifte imellem, synes bilkas vintertøj er rigtig fint og har været glad for det de andre år

Anmeld

4. august 2013

sus82

Reima, min søster er pædagog i en børnehave og hun køber selv Reima fordi det er de børn der har Reima på der er tørre når de kommer ind igen.

Anmeld

4. august 2013

sus82

Reima, min søster er pædagog i en børnehave og hun køber selv Reima fordi det er de børn der har Reima på der er tørre når de kommer ind igen.

Anmeld

4. august 2013

ESV

Laulund87 skriver:

Den køber vi også i år Jeg læste også at den kan forlænges og at den er slidstærk så valget var nemt.. Synes også den er mega flot med en masse fede detaljer

Forlænges hvordan? Jeg har prøvet at Google det men finder ikke rigtig noget.

Anmeld

4. august 2013

Carina:-)

Hummel skisæt til de 2 på 5 og 7 

Og molo til ham på 1 

Anmeld

4. august 2013

modesty

Jeg skal have to, da vuggestuen ligger lige på den anden side af gaden, så vi slipper for at give ham flyverdragt på om morgenen hvis vi har en ekstra derovre.

Allerhelst vil jeg have Ver de Terre og/eller Mini a Ture da jeg synes at det er klart de pæneste og har hørt rigtig godt om kvaliteten. Alternativt Didrikssons og/eller Reima da de skulle være meget slidstærke. Har lidt lyst til at købe nyt, men tror jeg ender med at købe brugt igen i år, da jeg simpelthen synes at det er for dyrt med nye.

Anmeld

4. august 2013

dorthemus

ESV skriver:

Forlænges hvordan? Jeg har prøvet at Google det men finder ikke rigtig noget.

Der er en syning i midten man sprætter op og så voila

Anmeld

4. august 2013

Faith

Har købt Racoon til den mindste.

De 2 store har jeg ikke købt til endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.