Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har købt mikk-line...
Efter to sæsoner med Molo skal hun denne gang have Didriksons. Den er testvinderen sidste år og nu hvor hun er børnehavebarn skal hun have en med forstærkninger på bag og knæ.Desuden er jeg vild med at den kan forlænges med 4 cm hvis hun tager et spring sidst på sæsonen køber dog en brugt molo eller andet mærke som reserve
Lunae skriver: Hvilken flyverdragt skal dit barn have og hvorfor? Mulighed for at stemme flere gange, hvis man har flere børn!Indsæt gerne billeder!
Hvilken flyverdragt skal dit barn have og hvorfor? Mulighed for at stemme flere gange, hvis man har flere børn!Indsæt gerne billeder!
Sidste år havde annastacia molo og i år får hun danefæ. Har hørt godt om begge to, både at de er vandtætte og holder barnet godt varmt.
Har også købt danefæ vinterjakke. Det er simpelthen den bedste jakke annastacia nogensinde har haft. Den har holdt hende varm og tør sidste vinter og er lækker åndbar, og det er grunden til at jeg ville prøve flyverdragten! Har vedhæftet billede af hendes flyverdragt og vinterjakker til den kommende vinter begge dele fra danefæ.
Her kom flyverdragten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128