Valg af flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken flyverdragt skal dit barn have?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.444 visninger
56 svar
14 synes godt om
4. august 2013

Lunae

Hvilken flyverdragt skal dit barn have og hvorfor? Mulighed for at stemme flere gange, hvis man har flere børn!

Indsæt gerne billeder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Lunae

Hov glemte en vigtig - mini a ture!

Anmeld

4. august 2013

Tullepoder

Begge vores piger får Hummel, og en lidt billigere til reserve. Plejer at købe dem de har i sportsmaster til reserve..

Anmeld

4. august 2013

L&V

Reima... ku ik drømme om at købe andet... Har kun gode erfaringer med dem fra mit job i bhv

Anmeld

4. august 2013

S.Maria

Jeg har købt mikk-line...

Anmeld

4. august 2013

dorthemus

Efter to sæsoner med Molo skal hun denne gang have Didriksons. Den er testvinderen sidste år og nu hvor hun er børnehavebarn skal hun have en med forstærkninger på bag og knæ.
Desuden er jeg vild med at den kan forlænges med 4 cm hvis hun tager et spring sidst på sæsonen
køber dog en brugt molo eller andet mærke som reserve

Anmeld

4. august 2013

MissTas

Lunae skriver:

Hvilken flyverdragt skal dit barn have og hvorfor? Mulighed for at stemme flere gange, hvis man har flere børn!

Indsæt gerne billeder!

Sidste år havde annastacia molo og i år får hun danefæ. Har hørt godt om begge to, både at de er vandtætte og holder barnet godt varmt. 

Anmeld

4. august 2013

MissTas

Har også købt danefæ vinterjakke. Det er simpelthen den bedste jakke annastacia nogensinde har haft. Den har holdt hende varm og tør sidste vinter og er lækker åndbar, og det er grunden til at jeg ville prøve flyverdragten! Har vedhæftet billede af hendes flyverdragt og vinterjakker til den kommende vinter begge dele fra danefæ. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2013

MissTas

Her kom flyverdragten 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. august 2013

ano14316

Sidste år blev det racoon, dem var vi glade for.. Men det kommer lidt an på hvad der kommer af lagersalg/tilbud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.