flirt, ses, date hvad vi end skal kalde det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Øv det er jeg ked af at høre.. Øv for fn udmelding.. Hvad lavede i om torsdagen??

Det positive er da at du har fået en afklaring, og så snart du får rejst dig op, kan komme videre derfra..

Det som han åbenbart kom efter i sidste ende!!
Han r den eneste jeg r falden for efter brudet med min søns far og så r han stadig en nar?

Troede jeg betød nået for ham, han vidste hvor hårdt brudet med min søns far tog på mig og så laur han dette nr her uden at tænke det ku komme følelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

hmm.. lyder som om at det er en fyr som måske ikke har været klar over hvad han har rodet sig ind i, og nu forsøger at rode sig ud igen uden at miste sit "legetøj".. han ønsker tilsydeladende så vidt jeg kan forstå venskab med fordele, og den slags synes jeg absolut man skal holde sig fra da det ofte ender galt.. men ked af at du var den det gik udover

Forstår ham heller ikk !!

Jeg ska aldrig være hans legetøj NEVER!

Troede jeg betød nået for ham, vi havde et kanon godt venskab , han var der da mig og min søns far gik hver til sidst. Han var en kammerat uden lige der lyttede og støttede mig, fordi jeg var så knust.

Og så vælger han at gøre det her, uden og vide først om han havde følelser..

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

nogen gange er det desværre "bare" sjov og ballade hvad end det er fra mandens eller kvindens side det er nemmere at ligge op til det helt store show og så trække i land igen. Hvad jeg synes du skal gøre er at lade ham sejle sin egen sø, han er ikke det værd når han sårer dig så dybt.

Han virket bare interesseret - virkelig.
Til at starte på sagde min fornuft NEJ du ved hvordan han har været gennem årerne..

Men han virkeret til at ha ændret sig..
Indtil jeg åbenbart bider på..

Anmeld

5. august 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Han virket bare interesseret - virkelig.
Til at starte på sagde min fornuft NEJ du ved hvordan han har været gennem årerne..

Men han virkeret til at ha ændret sig..
Indtil jeg åbenbart bider på..

for nogen mænd er jagten desværre det mest spændende.. hvis tøsen bider på er hun ikke spændende mere. Om din fyr er sådan kan jeg naturligvis ikke udtale mig om, men det lyder lidt sådan .. og det eneste du kan gøre er at beskytte dig selv, luk ham ud af dit liv igen, og lig ham bag dig, det er hverken nemt eller sjovt, men desværre nok nødvendigt

Anmeld

5. august 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
jydeinden skriver:

for nogen mænd er jagten desværre det mest spændende.. hvis tøsen bider på er hun ikke spændende mere. Om din fyr er sådan kan jeg naturligvis ikke udtale mig om, men det lyder lidt sådan .. og det eneste du kan gøre er at beskytte dig selv, luk ham ud af dit liv igen, og lig ham bag dig, det er hverken nemt eller sjovt, men desværre nok nødvendigt

Præcis. Det er jagten der er spændende..

Problematikken ved de her fyre der er jægere, er at de også SELV tror at de er forelsket.. Så når de helt store kærlighedserklæringer bliver smidt på bordet, så tror de også selv at de mener det.

Men når kvinden så endelig giver sig hen og lukker ham ind, så er jagten forbi. Spændingen bliver udløst, og så er han på jagt efter den næste.

Sådan nogle mænd ændrer sig aldrig.

Anmeld

5. august 2013

jydeinden

ES90 skriver:

Problematikken ved de her fyre der er jægere, er at de også SELV tror at de er forelsket.. Så når de helt store kærlighedserklæringer bliver smidt på bordet, så tror de også selv at de mener det.

Men når kvinden så endelig giver sig hen og lukker ham ind, så er jagten forbi. Spændingen bliver udløst, og så er han på jagt efter den næste.

nej har selv været i et forhold med en, og det er præcist så ulideligt som det lyder. Jeg havde og har ondt af de typer, men endnu mere af dem vis hjerte de knuser

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

Det r bare SÅ underligt at det r blevet ril det her
Havde jeg ikk set komme men så alligevel..
Han virket vild med mig når han var her, meeen hvem gir ikk gern det skuespil for et knald..

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Hvor skræmmende det end r så følelse det lige præcis sån..
Når jeg tænker tilbage på hvordan det startet..

Havde dog ikk hørt om de fyre før nu..

Anmeld

6. august 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Det r bare SÅ underligt at det r blevet ril det her
Havde jeg ikk set komme men så alligevel..
Han virket vild med mig når han var her, meeen hvem gir ikk gern det skuespil for et knald..

for nogen er det mere kompliceret end som så.. men for det meste når man har med en player at gøre (og vil gerne pointere endnu en gang at det bestemt ikke er alle der er det) jamen så er det sjov og ballade, de flygter så at sige fra det seriøse, dét er farligt. Det spændende er at finde spændingen for dem

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

for nogen er det mere kompliceret end som så.. men for det meste når man har med en player at gøre (og vil gerne pointere endnu en gang at det bestemt ikke er alle der er det) jamen så er det sjov og ballade, de flygter så at sige fra det seriøse, dét er farligt. Det spændende er at finde spændingen for dem

At man kan tage andre med ind i deres player liv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.