Jeres reaktion!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2013

Nadia&Daniel

Bare en lille tanke fra mig. Vist forældre har sagt, at barnet SKAL sige i autostol - eller man før har sagt det/noget. Er det respektløst overfor forældrene, at man er gået imod forældenes "ordre".. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Kofoed.

LinLin skriver:

Undskyld mig! "Pli og opdragelse" hvad pokker ved du om hvad jeg har fået af det?!!? Du skal overhovedet ikke forsøge at "opdrage" på mig og fortælle mig hvad jeg skal tænke over! Og hvordan kan du overhovedet få dig selv til at skrive at du har fået "den rigtige" og samtidig drage min nuværende situation ind i det!? Det er da det mest ufølsomme jeg har oplevet!

Min situation har absolut intet at gøre med at jeg laver en rullen med øjne-smiley! Den passede præcist til min mening om at man laver et ramaskrig ud af noget der ikke er sket!

Og nej tak - har intet behov for at tage noget som helst privat med dig...

(FYI er der gået tre timer siden jeg læste dit svar - ellers var jeg nervøs for jeg ikke ville svare bare nogenlunde ordentligt!)

Kan bare sige, du læser mit svar helt forkert, men det må du selv om.

Anmeld

29. juli 2013

LinLin

Kofoed. skriver:

Kan bare sige, du læser mit svar helt forkert, men det må du selv om.

Jamen det er da flot bare at skrive, når du har brugt ord som "provokerende" og "ubehøvlet" om mig/det jeg har skrevet!

Anmeld

29. juli 2013

Koen.

Anonym skriver:

Ja det har du helt ret i! Altså at de skulle være født stenalderen for ikke at vide det - de vidste det så absolut godt!

Vil godt lige pointere at de ikke behøver være født i stenalderen eller snot dumme for ikke og vide de skal i en autostol! Da vi fik vores første vidste mine svigerforældre ikke at de skulle i autostol og troede stadig de små måtte ligge i lift på bagsædet! Bare lige inden du kalder alle for hulemennesker, for de er "kun" 63

Anmeld

29. juli 2013

gædde/gitte

det er så her jeg stille mit storblomstret korpus,  imellem linkin og kofod - og med en rolig hippi stemme strømmende ud fra et sted under pagehåret,  siger :

"roooooolig nu venner, vi kan sagtens være venner alle sammen... lad og sætte og ned i en rundkreds og drikke kvædete ... så skal vi nok få løst konflikten på en afslappet måde.... og senere er der fælles bolning..." 

okay............ jeg stopper her.......... ved godt hvornår jeg skal holde kæft.......

Anmeld

29. juli 2013

Ciss

Tanja. skriver:

Vil godt lige pointere at de ikke behøver være født i stenalderen eller snot dumme for ikke og vide de skal i en autostol! Da vi fik vores første vidste mine svigerforældre ikke at de skulle i autostol og troede stadig de små måtte ligge i lift på bagsædet! Bare lige inden du kalder alle for hulemennesker, for de er "kun" 63

Må erklære mig enig.

Noget af det første, min mor sagde, da jeg ringede og fortalte, at vi ventede den første, var, at "Ja, så må I jo ud at købe en lift, I kan sætte på bagsædet i bilen. De små har jo ikke godt af at sidde i en stol i begyndelsen."

Det er faktisk ikke sålænge siden, den slags var standard og reglerne var meget løse. Udviklingen er gået hurtigt.

Anmeld

29. juli 2013

Koen.

Jeg ville nok blive lidt paf, men så tænke at de ikke havde gjort det for at gøre nogen gale og bare glæde deres barnebarn og så fortælle at næste gang fik de autostolen med når de passede for det var bedst de sad der! husk at alle mennesker fejler og ingen er perfekt

Anmeld

29. juli 2013

Koen.

Ciss skriver:

Må erklære mig enig.

Noget af det første, min mor sagde, da jeg ringede og fortalte, at vi ventede den første, var, at "Ja, så må I jo ud at købe en lift, I kan sætte på bagsædet i bilen. De små har jo ikke godt af at sidde i en stol i begyndelsen."

Det er faktisk ikke sålænge siden, den slags var standard og reglerne var meget løse. Udviklingen er gået hurtigt.

Lige præcis

Anmeld

29. juli 2013

Koen.

gædde/gitte skriver:

det er så her jeg stille mit storblomstret korpus,  imellem linkin og kofod - og med en rolig hippi stemme strømmende ud fra et sted under pagehåret,  siger :

"roooooolig nu venner, vi kan sagtens være venner alle sammen... lad og sætte og ned i en rundkreds og drikke kvædete ... så skal vi nok få løst konflikten på en afslappet måde.... og senere er der fælles bolning..." 

okay............ jeg stopper her.......... ved godt hvornår jeg skal holde kæft.......

Gør du

Ej undskyld men den lå lige til højrebenet at skrive

Anmeld

29. juli 2013

SjeBets

Må erklære mig enig.

Da jeg fik min den første, selv om det er lææænge siden nu, er det dog stadig i et her årtusind, startede man ofte ud med et liftnet i stedet for en autostol. Det gør man jo slet ikke i dag.

Så ærligt tiltrods for at jeg har 2 børn, den sidste fra januar 05, så er der sket MANGE ændringer bare på den korte tid,nu står jeg skal have en mere og jeg bliver lidt forvirret ret ofte, så kan godt forstår hvis at vores forældre og dem som er ældre er forvirret nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.