Hvad laver du lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Er det sådan man gør derovre på den anden side af broen??

Ja da.. Det standart i Herlev 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

Ja da.. Det standart i Herlev 

Nå ja.. Men det er du vel også nødt til med alle de madrester, der ligger på gulvet

Anmeld

28. juli 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Nå ja.. Men det er du vel også nødt til med alle de madrester, der ligger på gulvet

Jeg slikker jo på tæerne for at finde ud af hvilke madrester det er der ligger på gulvet 

Anmeld

28. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Uhmm, hvor lækkert.. Jeg kan vist godt afsløre nu, at jeg er lidt af en kage-sucker Men den havde du nok vist luret haha

Jeps

Men! Det er jeg også Især... Gulerodskage, cola-kage, drømmekage, squashkage, alm. chokoladekage, "Den du ved nok", bladankage, cheesecake... Vent... Bare ALLE kager

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

Jeg slikker jo på tæerne for at finde ud af hvilke madrester det er der ligger på gulvet 

Haha... Vi skal nok få nogle sjove dage her om nogle uger når vi kommer over

Anmeld

9. oktober 2013

mommy1991

Jeg håber også at han har ret Kan han da så bare tage veerne også,  SÅ er jeg glad Men nej, det er ikke til at sige hvornår der lige sker noget - måske i dag,måske to uger 

Haha, jeg elsker at jeg har skrevet: "Måske i dag, måske to uger" Jeg havde jo allerede småveer da vi skrev i denne tråd....  

(Blev helt nostalgisk da jeg kom i tanke om denne tråd!)

Anmeld

9. oktober 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Haha, jeg elsker at jeg har skrevet: "Måske i dag, måske to uger" Jeg havde jo allerede småveer da vi skrev i denne tråd....  

haha.. din snydepels Det er også lidt sjovt at gå tilbage og se på, hvad man har skrevet op til fødslen Tiden flyver jo

Anmeld

9. oktober 2013

AnthonsMor

emmagirl skriver:

Du er så sød Emma

Anmeld

10. oktober 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

haha.. din snydepels Det er også lidt sjovt at gå tilbage og se på, hvad man har skrevet op til fødslen Tiden flyver jo

Haha, men de var så milde på det tidspunkt at jeg tænkte: er der mon bare plukveer? og så ville jeg jo ikke sige noget, hvis det nu bare var falsk alarm  

ja, jeg sidder også nogle gange og kigger tilbage på mavebillederne og læser hvad jeg skrev og sådan noget. Det er så hyggeligt! Kan tydeligt huske at jeg synes at jeg havde en stor mave tidligt - nåe jeg kigger tilbage nu var den jo nærmest først stor 35+  

Anmeld

10. oktober 2013

mommy1991

AnthonsMor skriver:

Du er så sød Emma

Hihi!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.