Hvad laver du lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Haha, men de var så milde på det tidspunkt at jeg tænkte: er der mon bare plukveer? og så ville jeg jo ikke sige noget, hvis det nu bare var falsk alarm  

ja, jeg sidder også nogle gange og kigger tilbage på mavebillederne og læser hvad jeg skrev og sådan noget. Det er så hyggeligt! Kan tydeligt huske at jeg synes at jeg havde en stor mave tidligt - nåe jeg kigger tilbage nu var den jo nærmest først stor 35+  

Hehe... Nej, det er ikke lige så fedt at råbe ulven kommer Men heldigvis var det bare Leander

Jeg skrev lidt dagbog i dagene fra termin og op til fødsel. Det er nu også lidt sjovt at læse. Nej, utroligt som man ser det anderledes. Jeg husker også mig selv meget større end jeg egentlig var lige i starten. Men en flot mave, det havde du helt bestemt. Hvordan har din tatovering det egentlig her efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2013

Sisse Vinther

Ayasmor skriver:

Ja, som overskriften siger, hvad laver du så lige nu?? Jeg selv sidder på arbejdet og har fyraften om nogle timer

Jeg holder ''søndag'' med kæresten, som har fået kold lungebetændelse og en bronkitis oveni.
Så vi ser Netflix og snakker om navne til vores kommende barn

Anmeld

10. oktober 2013

Ayasmor

Sisse Vinther skriver:

Jeg holder ''søndag'' med kæresten, som har fået kold lungebetændelse og en bronkitis oveni.
Så vi ser Netflix og snakker om navne til vores kommende barn

Øv for den da. Han lyder til at være ramt Rigtig god bedring til ham Netflix er bestemt ikke dårligt Hvilke navne er i inde på?

Anmeld

10. oktober 2013

Sisse Vinther

Ayasmor skriver:

Øv for den da. Han lyder til at være ramt Rigtig god bedring til ham Netflix er bestemt ikke dårligt Hvilke navne er i inde på?

Alma, Johanne, David og Vilfred er mine foretrukne lige nu

Hans er Nils, Peter, Hans og Søren.

Hvor af jeg kun kan tænke mig til de 2 første.

Anmeld

10. oktober 2013

Ayasmor

Sisse Vinther skriver:

Alma, Johanne, David og Vilfred er mine foretrukne lige nu

Hans er Nils, Peter, Hans og Søren.

Hvor af jeg kun kan tænke mig til de 2 første.

Alma er også rigtig sødt. Det lyder lidt til, at i er til lidt ældre navne ?

Hvad med evt. Mathias som drengenavn? Det er godt nok ikke sådan et typisk ældre navn, men nok mere et lidt mere tidsløst navn

Anmeld

10. oktober 2013

Sisse Vinther

Ayasmor skriver:

Alma er også rigtig sødt. Det lyder lidt til, at i er til lidt ældre navne ?

Hvad med evt. Mathias som drengenavn? Det er godt nok ikke sådan et typisk ældre navn, men nok mere et lidt mere tidsløst navn

Det hedder hans lillebror, så det vil vi ikke
og jo, jeg vil gerne have de lidt ældre/specielle navne, hvor han bare gerne vil have de gode gamle danske, som alle kender.

Anmeld

10. oktober 2013

Ayasmor

Sisse Vinther skriver:

Det hedder hans lillebror, så det vil vi ikke
og jo, jeg vil gerne have de lidt ældre/specielle navne, hvor han bare gerne vil have de gode gamle danske, som alle kender.

Nej, det kan jeg godt se kommer lidt for tæt på så

Det er altid svært lige at finde det navn, som begge synes er flot og passer. Heldigt, at den ene ikke er til moderne navne og den anden til traditionelle navne. Da havde skellet måske været lidt større

Har han slet ikke nogle ønsker til pigenavne?

Anmeld

10. oktober 2013

Sisse Vinther

Ayasmor skriver:

Nej, det kan jeg godt se kommer lidt for tæt på så

Det er altid svært lige at finde det navn, som begge synes er flot og passer. Heldigt, at den ene ikke er til moderne navne og den anden til traditionelle navne. Da havde skellet måske været lidt større

Har han slet ikke nogle ønsker til pigenavne?

Har lige spurgt ham, men han siger at han ikke ved det, fordi det har han ikke lige tænkt over.
Vi tror begge det er en dreng, men kan selvfølgelig ikke få det bekræftet endnu.
Men ja, jeg står bare og er sikker på mine pigenavne, og er lidt tvivlsom på drengenavnene.

Anmeld

10. oktober 2013

Ayasmor

Sisse Vinther skriver:

Har lige spurgt ham, men han siger at han ikke ved det, fordi det har han ikke lige tænkt over.
Vi tror begge det er en dreng, men kan selvfølgelig ikke få det bekræftet endnu.
Men ja, jeg står bare og er sikker på mine pigenavne, og er lidt tvivlsom på drengenavnene.

Nej det er self rigtigt. Faderen til min datter ville SLET ikke diskutere drengenavne, for det var han skråsikker på, at det ikke blev. Jeg var her u 8.-10. uge. Men han fik da ret

Det er også nogle søde pigenavne. Jeg var også sikker på pigenavnet men anede ikke, hvilket drengenavn det skulle være, hvis det blev en dreng. Godt i er i god tid, så er der nogle mdr. til at gå og overveje og tygge lidt på evt. muligheder.

Jeg selv havde tænkt lidt på Jonas eller Jacob til en dreng, men var ikke rigtig helt sikker på nogle af dem.

Anmeld

10. oktober 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Jeg er ved at sy en putte dragt til min søn. Han er blevet for stor til sin voksi-pose, så jeg tænkte at jeg ville være lidt kreativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.