Hvad laver du lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Jeg håber også at han har ret Kan han da så bare tage veerne også,  SÅ er jeg glad Men nej, det er ikke til at sige hvornår der lige sker noget - måske i dag,måske to uger 

Ja, det er da trods alt det mindste han kan gøre hehe. Nej, det er jo det. Kunne forestille mig, hvor varmt det må være i disse dage. Jeg var højgravid i dec. og havde dengang problemer med at have det for varmt, så kan da kun gisne om, hvor varmt du må have det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Ja, det er da trods alt det mindste han kan gøre hehe. Nej, det er jo det. Kunne forestille mig, hvor varmt det må være i disse dage. Jeg var højgravid i dec. og havde dengang problemer med at have det for varmt, så kan da kun gisne om, hvor varmt du må have det

Ohhh yes 30 grader OG en varmepude på maven, det er helt vildt Sveder konstant Men jeg er heldigvis sluppet for væske i kroppen, hvilket der jo ellers er riiiimelig mange der døjer med i den varme Jeg håber de har aircondition på fødestuen, ellers tror jeg sgu jeg får et flip 

Anmeld

27. juli 2013

Dinsen

li nu nydes en kop kaffe, baby.dk, og ferien på vores båd, mens kæreste og søn får sig en bette lur....

Anmeld

27. juli 2013

Ayasmor

Dinsen skriver:

li nu nydes en kop kaffe, baby.dk, og ferien på vores båd, mens kæreste og søn får sig en bette lur....

Ahhh.. det lyder bestemt ikke tosset.. Det kunne jeg også godt lige have klaret Her står den på nattetjans endnu en gang

Anmeld

27. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Ja, som overskriften siger, hvad laver du så lige nu?? Jeg selv sidder på arbejdet og har fyraften om nogle timer

Har lige kogt æblegrød, da jeg fik den skøre ide at ville lave gammeldaws æblekage, til fisketuren imorgen

Og ellers sidder jeg bare foran blæseren og køler ned.. Det er sgu varmt at koge æblegrød og skrælle meeeega mange æbler osv  

Haha

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Har lige kogt æblegrød, da jeg fik den skøre ide at ville lave gammeldaws æblekage, til fisketuren imorgen

Og ellers sidder jeg bare foran blæseren og køler ned.. Det er sgu varmt at koge æblegrød og skrælle meeeega mange æbler osv  

Haha

Uhmm... Det lyder altså lækkert... Hvornår skal jeg være klar til fisketur og lækker kage i morgen?? Jeps, her står den også på blæser, ellers kan jeg da ikke holde ud at være til

Anmeld

28. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Uhmm... Det lyder altså lækkert... Hvornår skal jeg være klar til fisketur og lækker kage i morgen?? Jeps, her står den også på blæser, ellers kan jeg da ikke holde ud at være til

Hmm tjah der bliver vidst ikke noget at tage med på fisketur

Min kæreste og naboen sys de sku have en stor portion begge to så det fik de lov til.. så pyt skidt

Der var alligevel ikk nogen af dem der skal med på fisketur der vidste at jeg lavede det Var bare en pludselig indskydelse...

Amen det er helt vildt så klam og tung luften er... Og det har endda tordnet her idag Troede det ville hjælpe lidt på det.. i stedet er der bare blevet som i Randers Regnskov! 

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Hmm tjah der bliver vidst ikke noget at tage med på fisketur

Min kæreste og naboen sys de sku have en stor portion begge to så det fik de lov til.. så pyt skidt

Der var alligevel ikk nogen af dem der skal med på fisketur der vidste at jeg lavede det Var bare en pludselig indskydelse...

Amen det er helt vildt så klam og tung luften er... Og det har endda tordnet her idag Troede det ville hjælpe lidt på det.. i stedet er der bare blevet som i Randers Regnskov! 

Haha... Kan man bebrejde dem.. Det er jo vildt godt sådan noget

Ja.. det var faktisk lige præcis Randers Regnskov jeg tænkte på, da jeg cyklede på arbejde her til aften.. pyyhhh.. Jeg plejer at fryse her om natten pga. trætheden, men det skal jeg bestemt ikke være bange for, at jeg gør i dag...

Anmeld

28. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Haha... Kan man bebrejde dem.. Det er jo vildt godt sådan noget

Ja.. det var faktisk lige præcis Randers Regnskov jeg tænkte på, da jeg cyklede på arbejde her til aften.. pyyhhh.. Jeg plejer at fryse her om natten pga. trætheden, men det skal jeg bestemt ikke være bange for, at jeg gør i dag...

Det er det nemlig

Nej ingen fare for forfrysninger eller noget Føj det bliver træls at sove i nat 

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Det er det nemlig

Nej ingen fare for forfrysninger eller noget Føj det bliver træls at sove i nat 

Jeg tror lige jeg er nødt til at lave sådan en portion inden længe Bliver sååå lækkersulten lige nu.

Nej for pokker da.. Det kan være du skal have blæseren med i seng Jeg skal først sove i morgen... men pyhh, hvor er der også klamt at sove om dagen lige pt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.