Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften siger, hvad laver du så lige nu?? Jeg selv sidder på arbejdet og har fyraften om nogle timer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ayasmor skriver: Ja, som overskriften siger, hvad laver du så lige nu?? Jeg selv sidder på arbejdet og har fyraften om nogle timer
Jeg ligger i min seng og kan ikke sove. Sådan et par timer har jeg hver nat efterhånden Måske baby er ved at forberede mig på at være vågen om natten
emmagirl skriver: Jeg ligger i min seng og kan ikke sove. Sådan et par timer har jeg hver nat efterhånden Måske baby er ved at forberede mig på at være vågen om natten
Fedt... eller.. Det er da lidt træls, at du ikke kan sove når du han ikke er kommet endnu, men kan da godt tænkes, at han forbereder sin mor lidt på de kommende nætter
Ayasmor skriver: Fedt... eller.. Det er da lidt træls, at du ikke kan sove når du han ikke er kommet endnu, men kan da godt tænkes, at han forbereder sin mor lidt på de kommende nætter
Hehe, ja Der er i hvertfald ikke meget at lave om natten endnu Hvor arbejder du?
Kan bare ikke sove, hader at være alene hjemme....
Mumto3 skriver: Kan bare ikke sove, hader at være alene hjemme....
Øv altså. Hvordan kan det være, at du er alene hjemme?
emmagirl skriver: Hehe, ja Der er i hvertfald ikke meget at lave om natten endnu Hvor arbejder du?
Nej, men er det ikke også noget med, at din kæreste kan mærke, at fødslen er oppe over Jeg er ved et privat firma - Det Sundhedsfaglige Børneteam
Ayasmor skriver: Nej, men er det ikke også noget med, at din kæreste kan mærke, at fødslen er oppe over Jeg er ved et privat firma - Det Sundhedsfaglige Børneteam
Haha, jo Han har haft lidt uro i kroppen og er overbevist om at det må være derfor Jeg har jo også termin på søndag, så fødslen burde også være oppe over Mænd altså!!
emmagirl skriver: Haha, jo Han har haft lidt uro i kroppen og er overbevist om at det må være derfor Jeg har jo også termin på søndag, så fødslen burde også være oppe over Mænd altså!!
Hihi..., Ja, det nævnte Maiken godt da jeg var dernede her tidligere i dag... Eller.. tja, det er vel efterhånden ved at hedde i går Jamen hvorfor ikke Mænd altså Men det bliver nu spændende at se, hvornår han melder sin ankomst, om det så er nu eller om en uge (håber for din skyld, at manden din har ret )
Ayasmor skriver: Hihi..., Ja, det nævnte Maiken godt da jeg var dernede her tidligere i dag... Eller.. tja, det er vel efterhånden ved at hedde i går Jamen hvorfor ikke Mænd altså Men det bliver nu spændende at se, hvornår han melder sin ankomst, om det så er nu eller om en uge (håber for din skyld, at manden din har ret )
Jeg håber også at han har ret Kan han da så bare tage veerne også, SÅ er jeg glad Men nej, det er ikke til at sige hvornår der lige sker noget - måske i dag,måske to uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128