Hvad laver du lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.513 visninger
65 svar
3 synes godt om
27. juli 2013

Ayasmor

Ja, som overskriften siger, hvad laver du så lige nu?? Jeg selv sidder på arbejdet og har fyraften om nogle timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Ja, som overskriften siger, hvad laver du så lige nu?? Jeg selv sidder på arbejdet og har fyraften om nogle timer

Jeg ligger i min seng og kan ikke sove. Sådan et par timer har jeg hver nat efterhånden Måske baby er ved at forberede mig på at være vågen om natten  

Anmeld

27. juli 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Jeg ligger i min seng og kan ikke sove. Sådan et par timer har jeg hver nat efterhånden Måske baby er ved at forberede mig på at være vågen om natten  

Fedt... eller.. Det er da lidt træls, at du ikke kan sove når du han ikke er kommet endnu, men kan da godt tænkes, at han forbereder sin mor lidt på de kommende nætter

Anmeld

27. juli 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Fedt... eller.. Det er da lidt træls, at du ikke kan sove når du han ikke er kommet endnu, men kan da godt tænkes, at han forbereder sin mor lidt på de kommende nætter

Hehe, ja Der er i hvertfald ikke meget at lave om natten endnu Hvor arbejder du? 

Anmeld

27. juli 2013

Mumto3

Kan bare ikke sove, hader at være alene hjemme....

Anmeld

27. juli 2013

Ayasmor

Mumto3 skriver:

Kan bare ikke sove, hader at være alene hjemme....

Øv altså. Hvordan kan det være, at du er alene hjemme?

Anmeld

27. juli 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Hehe, ja Der er i hvertfald ikke meget at lave om natten endnu Hvor arbejder du? 

Nej, men er det ikke også noget med, at din kæreste kan mærke, at fødslen er oppe over
Jeg er ved et privat firma - Det Sundhedsfaglige Børneteam

Anmeld

27. juli 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Nej, men er det ikke også noget med, at din kæreste kan mærke, at fødslen er oppe over
Jeg er ved et privat firma - Det Sundhedsfaglige Børneteam

Haha, jo Han har haft lidt uro i kroppen og er overbevist om at det må være derfor Jeg har jo også termin på søndag, så fødslen burde også være oppe over Mænd altså!! 

Anmeld

27. juli 2013

Ayasmor

emmagirl skriver:

Haha, jo Han har haft lidt uro i kroppen og er overbevist om at det må være derfor Jeg har jo også termin på søndag, så fødslen burde også være oppe over Mænd altså!! 

Hihi..., Ja, det nævnte Maiken godt da jeg var dernede her tidligere i dag... Eller.. tja, det er vel efterhånden ved at hedde i går

Jamen hvorfor ikke Mænd altså Men det bliver nu spændende at se, hvornår han melder sin ankomst, om det så er nu eller om en uge (håber for din skyld, at manden din har ret )

Anmeld

27. juli 2013

mommy1991

Ayasmor skriver:

Hihi..., Ja, det nævnte Maiken godt da jeg var dernede her tidligere i dag... Eller.. tja, det er vel efterhånden ved at hedde i går

Jamen hvorfor ikke Mænd altså Men det bliver nu spændende at se, hvornår han melder sin ankomst, om det så er nu eller om en uge (håber for din skyld, at manden din har ret )

Jeg håber også at han har ret Kan han da så bare tage veerne også,  SÅ er jeg glad Men nej, det er ikke til at sige hvornår der lige sker noget - måske i dag,måske to uger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.