Hvad laver du lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Det kunne godt være noget jeg kunne overveje. Må hellere lige have manden indover inden jeg bare køber den.

Jeg er nemlig heller ikke så godt til, hvis det larmer for meget når jeg skal sove, og min kæreste sover enormt let. Men hey, hvis alternativet er en lur i Randers regnskov.. så ved jeg måske godt, hvad jeg helst vil

Hihih jah så er en ventilator at foretrække

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Hihih jah så er en ventilator at foretrække

Ja helt sikkert.

Jeg tror vi snakkede for meget om lækker gammeldags æblekage i nat Jeg har i hvert fald drømt om kæmpe sønderjysk kagebord med æblekage, her i mens jeg sov ud efter nattevagten

Anmeld

28. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Ja helt sikkert.

Jeg tror vi snakkede for meget om lækker gammeldags æblekage i nat Jeg har i hvert fald drømt om kæmpe sønderjysk kagebord med æblekage, her i mens jeg sov ud efter nattevagten

Haha

Sådan et Sønderjysk Kagebord det er altså bare mums!!

Især hvis der er gammeldags æblekage

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Haha

Sådan et Sønderjysk Kagebord det er altså bare mums!!

Især hvis der er gammeldags æblekage

Hehe... Det er bare det lækreste.. Og ja, æblekage er bare så lækkert og friskt, bare der ikke er for meget flødeskum i

Jeg gik på friskole da jeg var yngere. Den bedste tid på året var til sommerfesten, hvor alle skulle have en kage med hver, som kom på et fælles kagebord. Det betød i praksis, at der var et ca. 10 m (hvis ikke mere) langt bord KUN med forskellige slags kager MUUUMMMMSSS!!!!

Anmeld

28. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Hehe... Det er bare det lækreste.. Og ja, æblekage er bare så lækkert og friskt, bare der ikke er for meget flødeskum i

Jeg gik på friskole da jeg var yngere. Den bedste tid på året var til sommerfesten, hvor alle skulle have en kage med hver, som kom på et fælles kagebord. Det betød i praksis, at der var et ca. 10 m (hvis ikke mere) langt bord KUN med forskellige slags kager MUUUMMMMSSS!!!!

Amen det er jo bare lækkert

Min familie er sønderjyder, så har fået sønderjysk kaffebord nogle gange nam nam 

Anmeld

28. juli 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Ja, som overskriften siger, hvad laver du så lige nu?? Jeg selv sidder på arbejdet og har fyraften om nogle timer

Jeg sidder og slikker på mine fingre, har lige spist en is og er nu mega klistret 

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Amen det er jo bare lækkert

Min familie er sønderjyder, så har fået sønderjysk kaffebord nogle gange nam nam 

Uhmm, hvor lækkert.. Jeg kan vist godt afsløre nu, at jeg er lidt af en kage-sucker Men den havde du nok vist luret haha

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

Jeg sidder og slikker på mine fingre, har lige spist en is og er nu mega klistret 

Haha... Er meget glad for enden på den sætning Havde været lidt underligt, hvis du bare slikkede på dine fingrer uden grund

Anmeld

28. juli 2013

FrkZier

Ayasmor skriver:

Haha... Er meget glad for enden på den sætning Havde været lidt underligt, hvis du bare slikkede på dine fingrer uden grund

nejnej bare rolig, det kun tæerne slog slikker på uden grund!

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

FrkZier skriver:

nejnej bare rolig, det kun tæerne slog slikker på uden grund!

Er det sådan man gør derovre på den anden side af broen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.