Hvad laver du lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

grinny

Rent ud sagt har jeg bare smidt mig i undertøj på sofaen med blæseren stående i fodenden 

Her lyner og tordner det langt ude i det fjerne, og jeg får intet søvn i den her varme!

Tror jeg vil se en film og hente et par kilo isterninger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Jeg tror lige jeg er nødt til at lave sådan en portion inden længe Bliver sååå lækkersulten lige nu.

Nej for pokker da.. Det kan være du skal have blæseren med i seng Jeg skal først sove i morgen... men pyhh, hvor er der også klamt at sove om dagen lige pt

Jah det må du hellere Det værste er at skrælle ALLE de æbler

Tager den bestemt med i seng!

Det er jo bare endnu værre at sove om dagen.. pyha 

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

grinny skriver:

Rent ud sagt har jeg bare smidt mig i undertøj på sofaen med blæseren stående i fodenden 

Her lyner og tordner det langt ude i det fjerne, og jeg får intet søvn i den her varme!

Tror jeg vil se en film og hente et par kilo isterninger  

Hvis jeg ikke lige var på arbejde, havde jeg også smidt klunset.. pyyhh.. så kan da lige forestille mig, hvor varmt det er med mave på også

Ahhh.. isterninger.. hvorfor har jeg ikke tænkt på det

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Jah det må du hellere Det værste er at skrælle ALLE de æbler

Tager den bestemt med i seng!

Det er jo bare endnu værre at sove om dagen.. pyha 

Hihi... Jeg kender en, der har sådan en "maskine", hvor man bare sætter æblet på og drejer rundt i et håndtag.. og vupti, så er æblet skrællet Har set dem nogle gange på bud helt ned til omkring 50 kr. i føtex og fakta.

Jeg har slet ikke en derhjemme.. kunne være jeg skulle investere i en. Ja, det var heller ikke den fedeste svn jeg fik. Lige udenfor vinduet er der så også en legeplads.. og her i ferien betyder det altså larmende børn, hvilket er helt i orden. Men så skal jeg lukke vinduet, hvis jeg skal kunne sove og så koger der jo bare endnu mere.. suk....

Anmeld

28. juli 2013

BellaCiinea

Ayasmor skriver:

Hihi... Jeg kender en, der har sådan en "maskine", hvor man bare sætter æblet på og drejer rundt i et håndtag.. og vupti, så er æblet skrællet Har set dem nogle gange på bud helt ned til omkring 50 kr. i føtex og fakta.

Jeg har slet ikke en derhjemme.. kunne være jeg skulle investere i en. Ja, det var heller ikke den fedeste svn jeg fik. Lige udenfor vinduet er der så også en legeplads.. og her i ferien betyder det altså larmende børn, hvilket er helt i orden. Men så skal jeg lukke vinduet, hvis jeg skal kunne sove og så koger der jo bare endnu mere.. suk....

Kender dem godt Er bare for nærig til at købe en hihi..

Oh ja så skal du helt sikkert investere i sådan en.. må lige anbefale en tårn-ventilator, og ikke bare en og de dersens normale rundt nogle.. en tårn-ventilator er bare SÅ meget mere effektiv... er virkelig glad for vores...

Vi har den her  http://www.skiftselv.dk/ventilator/duracraft-do-1000e/?utm_source=Kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=produkt

Kan ikk lige huske hvor vi købte den...

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Kender dem godt Er bare for nærig til at købe en hihi..

Oh ja så skal du helt sikkert investere i sådan en.. må lige anbefale en tårn-ventilator, og ikke bare en og de dersens normale rundt nogle.. en tårn-ventilator er bare SÅ meget mere effektiv... er virkelig glad for vores...

Vi har den her  http://www.skiftselv.dk/ventilator/duracraft-do-1000e/?utm_source=Kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=produkt

Kan ikk lige huske hvor vi købte den...

Hehe, ja så er det bare med at bruge knofedt så

Uhh... den er da også billig.. Hvordan er støjniveauet på sådan en fætter?

Anmeld

28. juli 2013

BellaCiinea

Hehe, ja så er det bare med at bruge knofedt så

Uhh... den er da også billig.. Hvordan er støjniveauet på sådan en fætter?

Jeps

Jah det er den nemlig.. Jamen jeg synes ikke den larmer... altså jo selvfølgelig på styrke 3 kan den godt sige lidt.. men slet ikk noget af betydning.. og da det ikke er sundt at ha den kørende og blæse på en om natten, med den højeste hastighed, så har vi den enten på 1 eller 2.. og ligger ikke mærke til den

Har svært ved at falde i søvn normalt, men den genere mig på ingen måde yderligere...

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

IsabellaCiinea skriver:

Jeps

Jah det er den nemlig.. Jamen jeg synes ikke den larmer... altså jo selvfølgelig på styrke 3 kan den godt sige lidt.. men slet ikk noget af betydning.. og da det ikke er sundt at ha den kørende og blæse på en om natten, med den højeste hastighed, så har vi den enten på 1 eller 2.. og ligger ikke mærke til den

Har svært ved at falde i søvn normalt, men den genere mig på ingen måde yderligere...

Det kunne godt være noget jeg kunne overveje. Må hellere lige have manden indover inden jeg bare køber den.

Jeg er nemlig heller ikke så godt til, hvis det larmer for meget når jeg skal sove, og min kæreste sover enormt let. Men hey, hvis alternativet er en lur i Randers regnskov.. så ved jeg måske godt, hvad jeg helst vil

Anmeld

28. juli 2013

jydeinden

sidder faktisk bare og slapper af og overvejer om man snart skulle gå i seng, men her er pokkers varmt

Anmeld

28. juli 2013

Ayasmor

jydeinden skriver:

sidder faktisk bare og slapper af og overvejer om man snart skulle gå i seng, men her er pokkers varmt

Ja, det er lige før man lige så godt kan opgive at få en god nattesøvn i denne varme her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.