Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Happiness skriver: Så hellere sætte en babys liv i fare?? Ej undskyld mig, jeg synes hun er HELT gal på den! Uanset hvor uansvarligt det var af moderen, så er det da også DYBT uansvarligt af farmoren! Så er jeg da ligeglad om hun så parkerede på fortorvet, 2 metter fra p-pladesn, eller inde i butikken...
Så hellere sætte en babys liv i fare?? Ej undskyld mig, jeg synes hun er HELT gal på den! Uanset hvor uansvarligt det var af moderen, så er det da også DYBT uansvarligt af farmoren!
Så er jeg da ligeglad om hun så parkerede på fortorvet, 2 metter fra p-pladesn, eller inde i butikken...
bare lige et spørgsmål. nu ser jeg du skriver der er dybt uansvarligt at farmoren slukker for aircon når der sidder en baby i bilen. men som jeg har forstået på fortællingen så ved farmoren ikke at der er en baby i bilen før kvinden "skælder ud" og fortæller det?
er det mig der har tabt noget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
optimistmor skriver: bare lige et spørgsmål. nu ser jeg du skriver der er dybt uansvarligt at farmoren slukker for aircon når der sidder en baby i bilen. men som jeg har forstået på fortællingen så ved farmoren ikke at der er en baby i bilen før kvinden "skælder ud" og fortæller det? er det mig der har tabt noget?
Det ved jeg ikke. Havde forstået det som om at hun godt vidste det, men kan da godt være jeg har misforstået noget.
Happiness skriver: Det ved jeg ikke. Havde forstået det som om at hun godt vidste det, men kan da godt være jeg har misforstået noget.
Jeg skriver faktisk flere gange at selvfølgelig vidste farmoderen ikke det, hun ved ikke engang hvad det er. Det var der ingen af os der vidste.
Du har helt ret
Anonym skriver: Jeg skriver faktisk flere gange at selvfølgelig vidste farmoderen ikke det, hun ved ikke engang hvad det er. Det var der ingen af os der vidste.
Altså det skrev du ikke i dit første indlæg, og har heller ikke skrevet det som svar til mig. (læser sjællent en tråd igennem, andet end starten)
Men ja så er det da noget andet. synes stadig ikke man burde slukke for motoren på en andens bil, men det er ikke længere uansvarligt fra farmors side af. Beklager misforståelsen...
Happiness skriver: Altså det skrev du ikke i dit første indlæg, og har heller ikke skrevet det som svar til mig. (læser sjællent en tråd igennem, andet end starten) Men ja så er det da noget andet. synes stadig ikke man burde slukke for motoren på en andens bil, men det er ikke længere uansvarligt fra farmors side af. Beklager misforståelsen...
Men jeg skriver ikke at farmoderen vidste det, skriver at moderen siger at den stod i tomgang fordi airconditionen kører. Men ja det kan nok misforståes
Åhh ha .. Det værste ved det hele var at der sad et lille barn i bilen .. !
Jo , det da skide irriterende at hun lader bilen køre mens hun går ind og køber en is , til sig selv , men jeg ville aldrig ha reageret som farmoderen .. ! ALDRIG ! Man går ikke ind i en andens bil og slukker for moteren , det gør man altså bare ikke ! Man går heller ik ind i en andens hus og slukke for lyset !
Men holda op en skideballe jeg ville ha givet hende da jeg opdagede der sad et lille barn i den bil !! Hun går ind for og købe en is , TIL SIG SELV ! Mens hendes lille barn sidder i bilen , helt alene .. Bilen holder med nøglen i , moteren er tændt .. Hun ville på ingen måde kunne nå ud til bilen hvis en fremmede kom og kørte med hendes bil , OG hendes lille barn !! Hold nu kæft hvor er det bare dybt uansvarligt .. Jeg ville godt nok ha sagt hende et par ord
morethanperfect skriver: Åhh ha .. Det værste ved det hele var at der sad et lille barn i bilen .. ! Jo , det da skide irriterende at hun lader bilen køre mens hun går ind og køber en is , til sig selv , men jeg ville aldrig ha reageret som farmoderen .. ! ALDRIG ! Man går ikke ind i en andens bil og slukker for moteren , det gør man altså bare ikke ! Man går heller ik ind i en andens hus og slukke for lyset ! Men holda op en skideballe jeg ville ha givet hende da jeg opdagede der sad et lille barn i den bil !! Hun går ind for og købe en is , TIL SIG SELV ! Mens hendes lille barn sidder i bilen , helt alene .. Bilen holder med nøglen i , moteren er tændt .. Hun ville på ingen måde kunne nå ud til bilen hvis en fremmede kom og kørte med hendes bil , OG hendes lille barn !! Hold nu kæft hvor er det bare dybt uansvarligt .. Jeg ville godt nok ha sagt hende et par ord
Ja jeg er enig
Jo farmor gik over stregen, men jeg tror bare at i øjeblikket var hun så chokeret over den opførsel at hun ikke tænkte på om det var forkert. Hun syntes nemlig at moderen var dybt uansvarlig og man kunne se forargelsen stod malet i hovedet på hende.
Har faktisk snakket med en politimand og hun gjorde ikke noget forkert ved at slukke bilen, selvom det ikke var hendes egen.
hmm ved ikke hvad jeg skal mene om dette .. For syntes farmor overskrider en grænse , man kan ikke tillade sig at gå ind i fremmed folk's biler , huse mm
hvis i ser hun smider biler det hvorfor så ikke sige det , da kvinder forlader bilen ? Kan godt forstå i bliver forarget men derfra og til at slukke bilen
kan godt forstå kvinden bliver gal . Hendes barn sidder nu i en varm bil , hvilket ikke er særlig heldigt. At det så er DYBT DYBT uansvarligt hun forlader sin bil med baby i , oven i købet med nøglen i . Er jo MEGET hoved rystende
Anonym skriver: Ja jeg er enig Jo farmor gik over stregen, men jeg tror bare at i øjeblikket var hun så chokeret over den opførsel at hun ikke tænkte på om det var forkert. Hun syntes nemlig at moderen var dybt uansvarlig og man kunne se forargelsen stod malet i hovedet på hende. Har faktisk snakket med en politimand og hun gjorde ikke noget forkert ved at slukke bilen, selvom det ikke var hendes egen.
Men , jeg ville ha været pisse sur hvis nogle gik ind for at slukke min bil .. Altså , det ville overskide min grænse helt vildt ! Ulovligt eller ej , jeg er ligeglad .. Det er ikke i orden ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128