Vil gerne lige fortælle om en episode i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
optimistmor skriver:

der vil jeg gerne meddele at dette kan godt ske i dk. da kvinden kan risikere at skulle kunne bevise sit værd overfor en flok pædagoger på en af div anstalter vi har i dk. oghvis hun efterflg gentager disse "ukorrekte" handlinger, kan det blive til realitet. men der blev intet gjort og sket er sket. så vi må bare håbe for det lille barn at det ikke sker igen :-)

nope...barnet vil ikke skulle til plejefamilie kun af denne årsag. en flok pædagoger???

hvis dette blev underrettet ville hun skulle til en samtale med en sagsbehandler der vurderer udfra denne samtale og en evt. indhentelse af oplysninger om barnets trivsel i vuggestue. Og hvis barnet ellers trives ville hun kun blive irettesat. Det er da absolut ikke nok til at få sit barn fjernet. Men vi kan godt være enige om at det var uansvarligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

optimistmor

Happiness skriver:

Det ved jeg ikke. Havde forstået det som om at hun godt vidste det, men kan da godt være jeg har misforstået noget. 

det kan også sagtens være hun vidste det, og hvis hun gjorde ville jeg også finde det meget ehhh... ukorrekt/uansvarligt gjort... eller hvordan man nu skal udtrykke det

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Nu får jeg jo lige lyst til at tage den her tråd op igen.

Hvis der er nogen der lige har set Politijagt på kanal 5 vil de vide at en far lige har fået en bøde på 1000 kr for at efterlade en bil i tomgang med børn og nøglerne sidde i. Han skulle bare liiiige ind på en tank og hente to franske hotdogs. Dybt ulovligt og uansvarligt.

Så nu ved jeg da at farmor gjorde det HELT rigtige

Anmeld

30. oktober 2013

MortilElias2010

Jeg tror ikke jeg havde skænket det en tanke 

Anmeld

30. oktober 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

Hvis der er nogen der lige har set Politijagt på kanal 5 vil de vide at en far lige har fået en bøde på 1000 kr for at efterlade en bil i tomgang med børn og nøglerne sidde i. Han skulle bare liiiige ind på en tank og hente to franske hotdogs. Dybt ulovligt og uansvarligt.

Synes ikke at det er det rigtige hun har gjort.... man går ikke ind i fremmede menneskers biler!!....

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Synes ikke at det er det rigtige hun har gjort.... man går ikke ind i fremmede menneskers biler!!....

Jamen det skal du da bare synes

Anmeld

30. oktober 2013

Sandratoft

Nu har lige lige læst tråden igennem, og det virker som om TS kun har skrevet dette indlæg for at få ret i sin holdning. Hvis det er sådan du har det, hvorfor så skrive på en debatside hvor man debatterer frem og tilbage? 

Synes at det, farmoren gjorde, var dybt forkert, og havde hun gjort det ved min bil, havde jeg givet hende et rap over nalleren. 

Ingen ved hvad damens motiver var, for at gøre som hun gjorde, og derfor er der ingen grund til at dømme hende så hårdt!

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym skriver:

Det er vel politiets arbejde og ikke fremmede menneskers arbejde?
Som sagt synes jeg også handlingen er uansvarlig, men farmorens måde at gribe situationen an på er da hul i hovedet.

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym skriver:

Og lige en ting til: kun fordi det ene er forkert, gør det ikke det andet til det rigtige

Anmeld

30. oktober 2013

Anonym101

Der var sgu ikke nogen der skulle slukke min bil!
Så må man vente på damen køre igen, hvis bilen fylder så voldsomt at man ikke kan kigge andre steder hen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.