Vil gerne lige fortælle om en episode i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg har så set På Patrulje på tv2 hvor politiet blev ringet efter fordi nogen havde observeret en baby i en bil der stod i tomgang. Politiet dukkede op og ventede på moderen. Hun kom ret hurtigt, men fik bare at vide at havde de skulle vente meget længere havde de taget barnet med sig. De skældte hende virkelig ud og sagde at de så meget alvorligt på det.

Ja så var barnet kommet til den sociale døgnvagt, men det betyder jo ikke man får barnet frataget. så vil hun blive irettesat. Der skal mere til for at et barn kommer i pleje. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja så var barnet kommet til den sociale døgnvagt, men det betyder jo ikke man får barnet frataget. så vil hun blive irettesat. Der skal mere til for at et barn kommer i pleje. 

Og tænk at man vil risikere det for en is og pga dovenskab...

Anmeld

26. juli 2013

Anonym skriver:

Og tænk at man vil risikere det for en is og pga dovenskab...

Det har hun nok ikke tænkt. Tvivler på hun er klar over det. 

Men farmor kunne også gå ind i isbutikken og bede hende om at flytte bilen. 

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det har hun nok ikke tænkt. Tvivler på hun er klar over det. 

Men farmor kunne også gå ind i isbutikken og bede hende om at flytte bilen. 

Når man er så fræk at parkere 2 meter foran folk der sidder og spiser is, behøver man ikke være venlig og spilde tid på at gå ind og bede hende om det

Anmeld

26. juli 2013

Happiness

Anonym skriver:

Når man er så fræk at parkere 2 meter foran folk der sidder og spiser is, behøver man ikke være venlig og spilde tid på at gå ind og bede hende om det

Så hellere sætte en babys liv i fare?? Ej undskyld mig, jeg synes hun er HELT gal på den! Uanset hvor uansvarligt det var af moderen, så er det da også DYBT uansvarligt af farmoren! 

Så er jeg da ligeglad om hun så parkerede på fortorvet, 2 metter fra p-pladesn, eller inde i butikken... 

Anmeld

26. juli 2013

Anonym skriver:

jo det vil jeg mene man altid skal være. Hvis en opfører sig grimt, skal du så også opføre dig grimt? Har man ikke nogle værdier selv? 

Og så synes jeg du negligere at selvom det var frækt så gjorde hun det for at holde øje med sit barn og sørge for det ikke sidder i en varm bil, som din farmor så lige slukkede for.

Uanset hvordan jeg vender og drejer den her er det idioti fra begge sider. 

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Så hellere sætte en babys liv i fare?? Ej undskyld mig, jeg synes hun er HELT gal på den! Uanset hvor uansvarligt det var af moderen, så er det da også DYBT uansvarligt af farmoren! 

Så er jeg da ligeglad om hun så parkerede på fortorvet, 2 metter fra p-pladesn, eller inde i butikken... 

Moderen sætter barnets liv i fare ved at forlade det i en tændt bil og desuden kan ingen se der er aircondition i bilen.

Det er da fint du er ligeglad, jeg er bare dybt uenig med dig

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

jo det vil jeg mene man altid skal være. Hvis en opfører sig grimt, skal du så også opføre dig grimt? Har man ikke nogle værdier selv? 

Og så synes jeg du negligere at selvom det var frækt så gjorde hun det for at holde øje med sit barn og sørge for det ikke sidder i en varm bil, som din farmor så lige slukkede for.

Uanset hvordan jeg vender og drejer den her er det idioti fra begge sider. 

Nu synes jeg ikke at jeg gider diskutere mere med dig, jeg er bare dybt uenig og så lader jeg den ligge der

Anmeld

26. juli 2013

Husk at skrive i startindlægget at du kun vil høre fra dem der synes farmor var modig og moren uansvarlig

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Husk at skrive i startindlægget at du kun vil høre fra dem der synes farmor var modig og moren uansvarlig

LOL nu ingen grund til at blive sur Synes du ikke vi har haft en fin diskussion og ikke kommer videre? For så er der da ingen grund til at fortsætte, især når jeg slet ikke kan forstå dine argumenter

God aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.