Vil gerne lige fortælle om en episode i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

LOL nu ingen grund til at blive sur Synes du ikke vi har haft en fin diskussion og ikke kommer videre? For så er der da ingen grund til at fortsætte, især når jeg slet ikke kan forstå dine argumenter

God aften

Nej synes ikke du svarer på det der spørges om og så er det altid en nem løsning at skrive: jeg vil ikke diskutere med dig mere. 

Men sur er jeg da ikke. Der skal meget mere til...måske en kvinde der parkerer ulovligt 

god aften til dig også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Nej synes ikke du svarer på det der spørges om og så er det altid en nem løsning at skrive: jeg vil ikke diskutere med dig mere. 

Men sur er jeg da ikke. Der skal meget mere til...måske en kvinde der parkerer ulovligt 

god aften til dig også 

Synes bare den her indikerede at man er sur, my bad

Jamen hov så er vi da enige om noget, at man bliver sur over en der parkerer ulovligt

Anmeld

26. juli 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Synes bare den her indikerede at man er sur, my bad

Jamen hov så er vi da enige om noget, at man bliver sur over en der parkerer ulovligt

nå sjovt. Sådan opfattede jeg aldrig en rullen med øjnene smiley, så skal jeg til at passe på hvordan jeg bruger den fremover 

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

nå sjovt. Sådan opfattede jeg aldrig en rullen med øjnene smiley, så skal jeg til at passe på hvordan jeg bruger den fremover 

Anmeld

26. juli 2013

Camilla <3

Det var grænseoverskridende det, som farmor gjorde, 

men det er ULOVLIGT, at lade sin bil blive holdende i tomgang! 

Min far har gjort det, for han skulle bare liiiiiige ind efter en pakke smøger, og i mellemtiden kom politiet, og det fik han en bøde for.  

Derudover, så forstår jeg slet ikke at moren, hun bare efterlader barnet i bilen. 

Anmeld

26. juli 2013

Mumto3

Jeg er fuldstændig allergisk over for folk der lader deres bil stå i tomgang (og det er en problem herhjemme for manden tænder bilen om vinteren og lader den stå i tomgang mens han skraber den fri af sne. Det kan jeg SLET ikke have!!! så hvis jeg skulle sidde og spise is til bilos, var jeg blevet stik tosset!!!

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Jeg er fuldstændig allergisk over for folk der lader deres bil stå i tomgang (og det er en problem herhjemme for manden tænder bilen om vinteren og lader den stå i tomgang mens han skraber den fri af sne. Det kan jeg SLET ikke have!!! så hvis jeg skulle sidde og spise is til bilos, var jeg blevet stik tosset!!!

TAK! Jeg er, sjovt nok, helt enig!

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Det var grænseoverskridende det, som farmor gjorde, 

men det er ULOVLIGT, at lade sin bil blive holdende i tomgang! 

Min far har gjort det, for han skulle bare liiiiiige ind efter en pakke smøger, og i mellemtiden kom politiet, og det fik han en bøde for.  

Derudover, så forstår jeg slet ikke at moren, hun bare efterlader barnet i bilen. 

Det er jo også mega usundt for miljøet og ja det gør det så meget værre at der sidder en baby i bilen

Anmeld

27. juli 2013

Happiness

Moderen sætter barnets liv i fare ved at forlade det i en tændt bil og desuden kan ingen se der er aircondition i bilen.

Det er da fint du er ligeglad, jeg er bare dybt uenig med dig

Ja, har heller ikke skrevet at jeg ville gøre som moderen. Det ville jeg aldrig gøre. Jeg mener ikke at nogen af jer handlede rigtigt i situationen. Og jeg er bestemt ikke ligeglad med situationen, men ligeglad med hvor moderen parkerede. 

Men det er jo okay at være uenig, kan bare slet ikke forstå at du synes det er ok at sætte en babys liv i fare, bare fordi det genere jer at bilen holder i tomgang..... Men sådan er vi jo nok forskellige!

Anmeld

27. juli 2013

optimistmor

mor:) skriver:

Stensikkert ikke i Dk på det grundlag. Hun vil da højst blive irettesat. Der er ikke tale om omsorgssvigt. 

der vil jeg gerne meddele at dette kan godt ske i dk. da kvinden kan risikere at skulle kunne bevise sit værd overfor en flok pædagoger på en af div anstalter vi har i dk. oghvis hun efterflg gentager disse "ukorrekte" handlinger, kan det blive til realitet. men der blev intet gjort og sket er sket. så vi må bare håbe for det lille barn at det ikke sker igen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.