Hvad er dit ynglings tøjmærke til ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

Blirnokaldrigfru

Det er svært kun at sige et favoritmærke, for jeg synes også det varierer efter årstider og kollektioner
Her i sommerkollektionen (altså den der er på udsalg nu, hvis nogle skulle være i tvivl), har min favorit været Hummel kan godt lide den lilla og den orange Farve op mod hinanden, men også den grå op mod den lyserøde, vi har mange sæt fra den kollektion synes småfolks sommerkollektion har været for fesen i farverne, og det er ikke pænt efter min mening og så er det for svært at holde pænt

De mærker som jeg bruger, er Hummel, småfolk, molo, Hm og nameit og som sagt varierer favoritmærken mellem dem, og har lige været Hummel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

Miss BananaHammock

Alba Baby

elsker retrostilen og den lækre kvalitet!

Anmeld

22. juli 2013

-Sigrid-

1990h skriver:

oplever i at strømpebukserne er stramme i livet ? købte 62/68 til vores pige da hun lige var kommet i 62 så de meget lange i benene men stramme om maven så har måtte hive godt og grundigt i dem

Nej ikke specielt? Altså der er masser af elastik over det hele, men jeg syntes ikke det virkede som om det klemte

Og min datter var noget af en prop som lille (4500 g og 53 cm) 

Anmeld

22. juli 2013

1990h

-Sigrid- skriver:

Nej ikke specielt? Altså der er masser af elastik over det hele, men jeg syntes ikke det virkede som om det klemte

Og min datter var noget af en prop som lille (4500 g og 53 cm) 

Oki kan være mig der bare følte de klemte.

Anmeld

22. juli 2013

FrkZier

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Skriv kun ét favoritmærke pr barn. Begrund gerne!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Hvad er jeres favorit og hvorfor?

Hummel er mit favorit mærke, synes deres design er mega fedt og så passer det godt til min dreng 

Men er også rigtig glad for wheat, småfolk, molo og danefæ

Anmeld

22. juli 2013

Bondo

Wheat og Katvig  Ellers er Freds World, Småfolk, Ej Sikke Lej, Holly  og ikke midst hjemmesyet/strikket også et hit. Jeg er så en af de få, der slet ikke er til Hummel og Molo. 

Anmeld

22. juli 2013

Møn-Mor

Herhjemme er min dreng (1½ år) mest i H&M's bodyer samt velour "ballon"bukserne fra Føtex/Mads&Mette.
Ja og så har han et par sommerdragter fra H&M.

Når der købes mærketøj er det Småfolk (deres bondegårdstema, da drengen er søn af en landmand ;-)) og så Hummel.

Det er bare så møj ærgerligt, at Småfolks tøj så hurtigt bliver forvasket og det er til trods for, at jeg kun vasker det på 30 grader, på vrangen og så bliver det aldrig tørret i tørretumbler , nok også derfor jeg holder lidt igen med køb af det - eeeeelsker bare deres bondegårdsmotiver .

Hummel har han sit overtøj i

Anmeld

22. juli 2013

ønskebørn74

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Skriv kun ét favoritmærke pr barn. Begrund gerne!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Hvad er jeres favorit og hvorfor?

IDA - T synes jeg er lækkert.. Men om det sider godt ved jeg jo ikke endnu..

Anmeld

22. juli 2013

Savannah

Det jeg har bedst erfaring med er NoaNoa, så det er vist vinderen herhjemme. Virkelig lækker kvalitet der bare holder, både farve form og så har jeg ikke oplevet vaskefnuller.

Anmeld

22. juli 2013

Laulund87

Møn-Mor skriver:

Herhjemme er min dreng (1½ år) mest i H&M's bodyer samt velour "ballon"bukserne fra Føtex/Mads&Mette.
Ja og så har han et par sommerdragter fra H&M.

Når der købes mærketøj er det Småfolk (deres bondegårdstema, da drengen er søn af en landmand ;-)) og så Hummel.

Det er bare så møj ærgerligt, at Småfolks tøj så hurtigt bliver forvasket og det er til trods for, at jeg kun vasker det på 30 grader, på vrangen og så bliver det aldrig tørret i tørretumbler , nok også derfor jeg holder lidt igen med køb af det - eeeeelsker bare deres bondegårdsmotiver .

Hummel har han sit overtøj i

Jeg har et rigtig godt tip til at få Småfolk tøj til at holde i farverne.

Inden du vasker det første gang lægger du det i blød i 1 del eddike og 5 dele vand i 12 timer. Det binder farverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.