Hvad er dit ynglings tøjmærke til ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Frk. Himmelblå

Millea skriver:

Altså nu kommer min bæbs først til januar.. Men jeg er allerede blevet vild med Mar Mar Copenhagen og Zara's babytøj-linje..

Og så er jeg faldet over Petit Legarth på nettet.. Hun laver de SØDESTE savlesmækker, suttesnore mm.. 

Mar Mar Cph er SÅ LÆKKERT til babyer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

MorDk

Til min søn er det helt klart hummel og Danefæ

Til min datter er det MOLO & Noa Noa

Men jeg køber rigtig meget fint tøj i føtex & Hennes&Mauritz også

(Giver sgu ikke fuldt pris for dyre mærkevarer)

Medmindre det er sko/støvler  Og evt. overtøj!

Anmeld

21. juli 2013

Millea

Frk. Himmelblå skriver:

Mar Mar Cph er SÅ LÆKKERT til babyer!!

Ja det er så.. Har også liiiige købt to bodyer på ophørt udsalg.. Så må man godt.. 

Anmeld

21. juli 2013

1990h

-Sigrid- skriver:

Bodyer og strømpebukser 

oplever i at strømpebukserne er stramme i livet ? købte 62/68 til vores pige da hun lige var kommet i 62 så de meget lange i benene men stramme om maven så har måtte hive godt og grundigt i dem

Anmeld

21. juli 2013

1990h

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Skriv kun ét favoritmærke pr barn. Begrund gerne!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Hvad er jeres favorit og hvorfor?

her har vi meget forskelligt..

hummel, danefæ, mee to, småfolk, name it, hogm, kvickly, føtex..

jeg syntes hummel og andre mærkevarer er rigtig lækkert og flot, men jeg er også fuld tilfreds med f.eks name it og basis tingene fra hogm.

Anmeld

21. juli 2013

B&J

alt det der passer ham syntes det er så svært at købe tøj til daniel uden man prøver det næsten når han er så spinkel 100% tak fordi de har sat de elastikker i

men har prøvet hummel super lækkert tøj alt for stort til ham

men ellers alt fra kvickley til hogm til name it til alle de der mærker der findes vi går ikke op i mærker men om det passer og det er flot

Anmeld

21. juli 2013

AnthonsMor

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Lige pt. er det H&M, det sidder fantastisk på Anthon

Anmeld

21. juli 2013

wamse

Her er pompdelux sagen  

Anmeld

21. juli 2013

Fenja09

Lunae skriver:

Min datter har helt klart mest PDL tøj, men der er flere mærker jeg synes er rigtig gode, så favoritterne er PDL, Wheat, Aya Naya og Noa Noa.

/Fenja

Anmeld

21. juli 2013

GUSO

Kan kun sige Danefæ elsker virkelig Danefæ  både til Sofie på 3+og Albert på 10 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.