Hvad er dit ynglings tøjmærke til ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Monski

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Skriv kun ét favoritmærke pr barn. Begrund gerne!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Hvad er jeres favorit og hvorfor?

Hummel til drenge og PDL til piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Monski

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Og til babyer joha!

Anmeld

21. juli 2013

Millea

Altså nu kommer min bæbs først til januar.. Men jeg er allerede blevet vild med Mar Mar Copenhagen og Zara's babytøj-linje..

Og så er jeg faldet over Petit Legarth på nettet.. Hun laver de SØDESTE savlesmækker, suttesnore mm.. 

Anmeld

21. juli 2013

Camilla..

Jeg køber lidt af det hele.

Men, det han har mest af er

Fred perry, ralph lauren, levis og Hummel.

Anmeld

21. juli 2013

Mumto3

Katvig :-)

Anmeld

21. juli 2013

nielsen80

Jeg er vild med alba baby, men det er meget dyrt, så har kun begrænset mængder(ikke sikker på kæresten ville sige det samme). Ellers er jeg ret vild med Katvig og ESL, som på tilbud og lagersalg er lidt nemmere at købe stort ind af

Anmeld

21. juli 2013

Havre74

Jeg kan rigtig godt li Wheat til min pige.

Hvad står ESL for`?

Anmeld

21. juli 2013

lycly

Wheat, Noa Noa (som desværre ikke laver drengetøj!) og Pompdeluxe

Jeg er slet ikke til hverken katvig, molo, småfolk, Hummel og den slags

Anmeld

21. juli 2013

nielsen80

Havre74 skriver:

Jeg kan rigtig godt li Wheat til min pige.

Hvad står ESL for`?

Ej sikke lej

Anmeld

21. juli 2013

EnSødMor

Lunae skriver:

Min favorit er Noa Noa! Det er så fint, rigtig god kvalitet, rolige farver og det får hun pige til at se rigtig artig ud! ;p det kan vi godt lide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.