Hvad er dit ynglings tøjmærke til ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Laulund87

Hummel

Det er stort set det eneste mærketøj hun bruger, men det er så også 80% af hendes tøj der er derfra Resten er H&M

Synes det er mega fedt design, god kvalitet og det er til at betale sig fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

LinLin

ALLE mine drenges bukser og shorts er fra H&M, da de slider rigtigt meget på dem og jeg derfor ikke synes det er særligt fedt at betale ret meget mere end 100kr pr stk undertøj er fra bilka!

Bluser og T-shirt (og heldragter) har molo været yndlings da de var små (sammen med katvig)!
Nu er det fedeste til David på 6 Kulör og til Adam på 2 1/2 er det nok hummel...(men de har rigtigt mange forskellige mærker og "ikke-mærker" )

Anmeld

21. juli 2013

-Sigrid-

Lunae skriver:

Vi bruger også basistingene fra h&m- det er godt

Bodyer og strømpebukser 

Anmeld

21. juli 2013

Havre74

nielsen80 skriver:

Ej sikke lej

Okay - tak for oplysningen.

Anmeld

21. juli 2013

PernilleogLouis

Hummel, Koin, Tommy Hilfiger, RL, Diesel, Levis

Anmeld

21. juli 2013

Munder

Krymmel, Milk Copenhagen og Bang Bang cph

Anmeld

21. juli 2013

gonefishing

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Skriv kun ét favoritmærke pr barn. Begrund gerne!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Hvad er jeres favorit og hvorfor?

H&M... - ja seriøst!!!
Jeg har skabet fuld af mærkevarer fordi man kender folk der har online butikker og så får man kastet Molo, Smaafolk osv i nakken.

Men jeg kan bedst lide H&M, jeg synes de har fantastiske ting, gode farver og søde dyr, og så er jeg ikke hunde rad for at det bliver stjålet i VS -som vi desværre har været meget udefor med alt det andet tøj.

Anmeld

21. juli 2013

Muffinmus

Danefæ bluser til min søn fordi han synes de er smarte og de sidder på på hans overkrop. (og hummel generelt i alt muligt)

Min store pige har jeg ikke noget favoritmærke til lige nu fordi hun generelt bare vil have alt der er lyserødt pænt kedeligt og irriterende. Men generelt er hun i mod bukser lige pt og kun leggings og strømpebukser dur.

Til min mindste må favoritmærket være noa noa, fordi det bare er skønt tøset tøj i fine farver der bare passer hendes lidt mørke øjne super og lækker kvalitet og design. Er gild med efterårets farver og skal klart have noget af det i gardaroben

Anmeld

21. juli 2013

2babygirls

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Molo til lillesøster på knap 6mdr

Hummel til storesøster på snart 3år.

Elsker farver og pang på min lille baby hvor jeg godt kan lide hummels design og stil. Dog er hun ved at være en lille kjole pige, og der kan jeg godt lide pomp de lux.

Anmeld

21. juli 2013

Frk. Himmelblå

Lunae skriver:

Den store pige (knap 4) går mest i Joha, men har næsten lige så meget Småfolk.

Den lille (2 1/2) har klart mest Småfolk, men også en del Katvig.

Vi har også brugt meget Danefæ gennem tiden.

Det eneste billig-tøj, de har er sådan noget som Disney-underbukser fra H&M.. Kan ikke holde ud, når de ikke har kvalitetstøj på, men sådan har jeg det også med mig selv, så det er afgjort noget, jeg overfører til dem..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.