Hvad er dit ynglings tøjmærke til ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2013

ESV

ønskebarn74 skriver:

IDA - T synes jeg er lækkert.. Men om det sider godt ved jeg jo ikke endnu..

IDA t er rigtig lækker på min pige sad det perfekt. Jeg er rigtig ked af udvalget er så begrænset i større str

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

ønskebørn74

IDA t er rigtig lækker på min pige sad det perfekt. Jeg er rigtig ked af udvalget er så begrænset i større str

Glæder mig til at modtage min pakke.. Har lige bestilt det første i kønsbestemte farver til tvillingerne.. 

Og ja øv, for hold op det ser fint ud..

Anmeld

22. juli 2013

Loa

Den er svær, har altid været vild fan af Hummel fordi det passer så godt til en rigtig fræk drenge-pige

Men nu hun er lidt større (hele 3 år ) synes jeg at pomp de lux er rigtig godt. Stadig tøj man tør lade blive beskidt da det ikke koster en bondegård, men alligevel super fint og feminint. Og så virker det bare drøn behageligt....

Anmeld

22. juli 2013

ESV

ønskebarn74 skriver:

Glæder mig til at modtage min pakke.. Har lige bestilt det første i kønsbestemte farver til tvillingerne.. 

Og ja øv, for hold op det ser fint ud..

Årh hvor dejligt! Uhhh jeg kan godt huske mine graviditets indkøb.. Det bliver bare en lille smule mere virkeligt når man sidder med bitte små stykker tøj i hånden..

Anmeld

22. juli 2013

modesty

Hvis jeg kun måtte vælge et mærke, skulle det være Serendipity. 

Anmeld

26. juli 2013

Møn-Mor

Lauland87 - tak for tippet det må prøves

Anmeld

28. juli 2013

Lone Jakobsen

til min yngste er det klart name it

til de store synes jeg faktisk at kappa laver noget lækkert tøj, især her i varmen.

min store datter på 14.... tja... det er vist h&m der er hendes favorit

Anmeld

28. juli 2013

Kay

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Skriv kun ét favoritmærke pr barn. Begrund gerne!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Hvad er jeres favorit og hvorfor?

elna er snart 1 år... da hun var lille var jeg ret lige glad med mærker... det er jeg egentlig stadig... men er faldet en deæ for stilen i pompdelux og hummel

så længe hun har det godt i tøjet og at jeg syntes det er pænt 

Anmeld

28. juli 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her er det vidt forskelligt..

men jeg køber mest tøj på trenden...

køber alt fra småfolk, molo og Alba baby, samt hummel... 

Jeg køber også basis i Bilka og h&m... Ellers køber jeg hvad jeg kan li...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.