Hvad er dit ynglings tøjmærke til ungerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.892 visninger
58 svar
22 synes godt om
21. juli 2013

Lunae

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Skriv kun ét favoritmærke pr barn. Begrund gerne!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Hvad er jeres favorit og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

bøllen

Lunae skriver:

Synes lige jeg ville høre, hvilke tøjmærker der er jeres ynglings til de små poder!

Til min datter på 3 år er favoritmærket POMPDELUX Hun er en rigtig lækkermås i deres tøj (det er hun self. Altid ) tidligere brugte jeg meget småfolk og Molo til hende, men synes det blir lidt for spraglet til sådan en stor pige

Til min søn på 4 uger er favoritmærket SMÅFOLK! det er rigtig godt til ham og har nogle knaldflotte farver!

Jeg kan ikke kun skrive et 

Men Hummel og småfolk er vi glade for herhjemme . Danefæ er også fedt . 

samt hjemmesyet tøj

Anmeld

21. juli 2013

-Sigrid-

Da hun var lille var det Philip&Plilister (noget i den stil) og nu er det også PDL.

Men generelt er det noget så simpelt som H&M vi er glade for 

Anmeld

21. juli 2013

Lunae

bøllen skriver:

Jeg kan ikke kun skrive et 

Men Hummel og småfolk er vi glade for herhjemme . Danefæ er også fedt . 

samt hjemmesyet tøj

Jeg ved godt at det er en svær opgave herhjemme er vi også glade for danefæ og katvig til lillemanden! Ja og også hummel.

Til den store pige har vi også en del hummel og faktisk også katvig og småfolk.

Anmeld

21. juli 2013

Lunae

Da hun var lille var det Philip&Plilister (noget i den stil) og nu er det også PDL.

Men generelt er det noget så simpelt som H&M vi er glade for 

Vi bruger også basistingene fra h&m- det er godt

Anmeld

21. juli 2013

Faith

Uh ha jeg kan ikke kun skrive et!

Til den lille er det helt klart ESL, Småfolk, Hummel og Danefæ.

Til de store (3 år) er det alt efter hvad de synes er fedt. Om det så er ovennævnte mærker eller fra Bilka, Føtex eller Name it er underordnet.

Alle mine børn har mærketøj, men de har ligeså meget billigere mærker. Det kommer sig ikke så nøje, så længe det er pænt og en go kvalitet.

Anmeld

21. juli 2013

M (:

Lunae skriver:

Joha! 

Anmeld

21. juli 2013

Louise H.

Vi bruger primært h&m men ellers er jeg vild med Hummel og name it

Anmeld

21. juli 2013

Tip!

Hummel og HogM.. 

Hummel er fedt, elsker deres design og farver.. 

Hogm.. Skønt at købe basis tøj til billige penge.. 

molo har min søn også en del af, men kvaliteten synes jeg ikke lever op til den pris jeg skal betale for varen.. Køber det regel kun på udsalg.. 

Anmeld

21. juli 2013

Bshizzle

Jeg har ikke noget favorit mærke 

Køber det tøj jeg kan li, uden at tænke over mærket 

Men har da en del Katvig, Hummel, Småfolk, Joha, Danefæ, Name it.. 

Og en fandens masse tøj fra H&M samt Føtex/Bilka som jeg bestemt syntes er lige så godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.