Chel1992 skriver:
Jeg synes han er for gammel, men det er jo også bare min mening
Mine forældre fik mig i en alder af 38 (mor) og 45 (far) og det betyder at jeg nu har en mor på 58 og en far på 66 hvilket jeg synes er rigtig meget når jeg kun knap og nap er 21 år.. Jeg synes man aller senest skal have født sit sidste barn som 38 årig og der synes jeg det er på nippet til at være for gamle.. Plus man ender med at have to/tre forfærdelige mennesker når barnet bliver teenager for forældrene går i overgangs alder på et tidspunkt jo og så har man teenageren der er hysterisk (måske) :p
Men hvis i ikke synes det er for gammelt så go for it lad ikke andre bestemme hvad der er go eller no go for jer
Jeg er 42 og har tre teenagebørn, fik børn ret tidligt - nr. tre, da jeg var 27 år. Jeg er fysisk godt på vej i overgangsalderen - det er tidligt, men ikke helt unormalt. Mænds overgangsalder tror jeg ikke helt på som andet end nogle mænds panik over erkendelsen af, at man ikke lever evigt.
Min pointe er, at INTET er sikkert, og at man, hvis man opfatter overgangsalderen kombineret med teenagere i hjemmet som et alvorligt problem, aldrig vil kunne finde det "rigtige" tidspunkt at få børn på. Desuden synes jeg, det er lidt dramatisk at opfatte overgangsalderen som noget, der gør folk forfærdelige - det er mig bekendt ganske få, der reagerer så voldsomt på den.
Anmeld