Carina:-) skriver:
Endnu et godt argument,-
Mit indlæg er altså dumt i forhold til dit der siger at man er for gammel når man i teorien kan blive bedstefar?
Du reagere enormt aggressivt og ...Ja barnligt i forhold til det du skriver om flere udd og dermed også en alder der vel ikke er 17?
Men jeg skal nok lade dig være nu,men en anden gang så husk det er en debat -og derfor kan det ske nogen stiller sig kritisk an til din MENING 
(og det hedder i teorien -ikke realistisk i den sammenhæng)
Aggressiv?? Du finder nok ikke et roligere menneske end mig - det afgørende er nok hvilken sinstilstand man læser indlægget i

Jeg skriver at når man kan være besteforældre, taget en realistisk alder i betragtning, er min holdning at man er for gammel - til det kommer du med et eksempel på, at din datter fik menstruationer som 12 årig, hvis du syntes at det er en realistisk alder at blive mor i, ja så kan jeg godt se at du har en helt anden holdning. Men jeg syntes ikke det er realistisk at blive mor som 12 årig - og det tænker jeg gud forbyde det heller ikke at du syntes, derfor min kommentar om, at du jo bare kom med en dum kommentar.
Du er velkommen til at syntes at mit svar er barnligt, det er din mening og den er du velkommen til at have - min alder ser jeg ikke sagen relevant og din nedladende tone pralder altså bare af på mig.
Du reagere enormt aggressivt og ...Ja barnligt i forhold til det du skriver om flere udd og dermed også en alder der vel ikke er 17?
TS spørger om min mening, det tilkendegiver jeg, og ja det er en debat hvilket jeg ikke er i tvivl om, men man kan også vælge mange måder at debattere på..
... Og tænker da bestemt at det hedder realistisk i den sammenhæng...
Anmeld